Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nenea_hartia

@Sorinus:  Acel DJ este deja asfaltat (calitatea nu este fantastică) până la ieșirea din Trăisteni, iar pentru următorii 3,5 kilometri, până aproape de pensiunile de pe Valea Neagră, există deja un proiect în derulare finanțat de CJ Prahova. Mai încolo, spre Săcele, e momentan absurd, pentru că vor trebui mulți bani, de care e mult mai multă nevoie în alte părți.

JohannDB

  Eiii, iată că avem o soluție de decongestionare a DN1, pe Valea Prahovei... Și nici camioanele să nu mai aibă interdicția 6:00 - 22:00 !
   Soluția, din păcate, se numește (mai) stați acasă : nu se uzează drumurile/mașinile, faceți economie la carburant (că oricum se forțează creșterea prețului barilului, în ciuda scăderii consumului), sunteți feriți de accidente (atenție la țiglele de pe case/clădiri), scade poluarea.....  O:-) O:-)............ :lol: :lol: :lol: :lol:
   P.S.  Mie-mi ruginește și bicicleta.

slartibartfast

... și antreprenorii din turism dau faliment. Nu e așa că e bine când nu avem trafic de weekend aglomerat pentru că nu mai există turism?

JohannDB

   Pe moment, multe "nu mai există".... Omenirea a tras frâna de mână și deocamdată ne deplasăm din inerție, utilizând rezervele mari sau mici la-ndemână; sper în repornire utilizând inerția....!!!


pasadia

QuotePrestare servicii pentru realizarea: studiu topografic, studiu geotehnic verificat la cerinta Af, plan de situatie pe ridicare topografica vizat OCPI, studiu de trafic, studiu hidraulic si hidrogeologic, documentatie pentru scoaterea din circuitul forestier, expertiza tehnica, studiu de fezabilitate, certificate de urbanism, avize, acorduri si studii specifice dupa caz pentru obiectivul de investitii: ,,Reabilitare si modernizare DJ 102 I, Valea Doftanei, judetul Prahova – Bradet, judetul Brasov"

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100093436

Din documentație:



Remarcabil faptul că CNAIR nu va fi implicata deloc, deși ei o vindeau că alternativa la DN1.




Rezultatul final care va fi? Un DJ îngust, cu pante și curbe criminale pentru traficul de marfa (un nou DN1A), greu de implementat (vezi necesarul de expropieri și mutari de utilități) care va trece printr-o mulțime de localități pe partea prahoveană și mai ales prin centrul Câmpinei (care surpriza, e chiar mai mare decât Busteni-ul).

Deci practic o investiție ce nu va rezolva DELOC traficul de pe DN1!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

In completare:

2 benzi a 3,25 metri. Da, pe aici mutăm traficul de pe DN1.
In plus studiul nu are ca obiect partea deja asfaltata din Prahova, care va rămâne asa cum e.



Cel puțin pe 1,2 km distanta va trebui alt amasament:



Nu înțeleg de ce vorbesc de achiziții de terenuri (și nu de expropriere). Iar acel studiu de trafic ce rezultat poate avea din moment ce ei singuri recunosc că drumul e acum impracticabil?



Durata execuției extrem de mica (4 luni in total)



Iar aici, la criteriile de punctare, observ o mica porcărie: punctam mai mult daca aduci "ingineri" care au mai avut contracte similare. Practic astfel creezi o castă - o mana de oameni vor fi "declarați" în acte că parte din oferta doar pentru punctaj. Aceștia puțini încasează bani pe seama unui monopol pe care îl crează autoritatea publică.



Ionut

Traficul nu se muta ca vrea CNAIR. E drept, poliția poate închide DN1.

pasadia

Pe mine mă enervează ipocrizia din discursul public, cel cu "alternativa la DN1". Adică al ălora din CNAIR/ MT/ CJ-uri...

Dar puțin îmi e frică și pentru trafic. Dacă o să înceapă waze-ul sa te bage pe Predeluș, o să fie destui care să îl urmeze.

punktnet

Sansele sunt sa fie ceva restrictii de tonaj pentru a limita accesul  vehiculelor mari de marfa
Just kidding.

alin2pas

Pentru mașini mici ar putea fi o alternativă, dar nu pentru TIR-uri. Ar fi util acest drum și în cazul unor evenimente care ar bloca DN1 (accidente, căderi de copaci etc). În plus, poate se va dezvolta dpdv turistic zona de-a lungul acestui drum. Alternativa reală este doar autostrada, cu nodurile făcute cu prioritate și apoi tronsoane realizate în primul rând în zonele mai aglomerate, pentru a putea funcționa ca un fel de centuri ocolitoare ale acestora până la finalizarea întregului traseu.

voicul

Cu adevarat grava situatia e in week-end si de sarbatori. In rest se poate merge si pe VP cu pierderi minime de minute.
Acum daca grosul care face coloana vrea pe VP ce sa caute pe "alternativa"?

Totusi eu il vad ca ceva pozitiv si in ideea mentionata de @alin2pas.

Totusi ceva cap ar fi bun care sa faca si un drum asfaltat din DN1A (Sacele) macar pana in DJ103A.

dr4qul4

Mie imi place ca va urca la cota 1300. E doar putin mai sus decat DN1A. Abia astept, la inceput de noiembrie, primii turisti in pantofi si cu anvelope de vara.
Sper ca macar sa aiba semnal la telefon.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

nenea_hartia

@alin2pas: NU! Deja se încalcă acum niște legi cu ,,turismul" care se face la lacul Paltinu, rezervorul de apă potabilă pentru localitățile din aval, inclusiv Câmpina.

@pasadia: Nu se va trece chiar prin centru, Câmpina are o așa-zisă centură pentru camioane. În rest, total de acord cu tot ce ai scris, cu observația că dacă aici, unde lumea e mai pregătită, drumul ăsta are destui fani, ce să mai așteptăm de la discursul public...

@tuturor: să fiu iertat că repet a 10-a oară, drumul ăla are geometria, declivitățile și aspectul general de drum județean secundar și relativ așa va rămâne și după ,,modernizare" (ex. 1, 2, 3, 4, 5, 6, etc, etc). Nu Câmpina e problema maximă (există o propunere de centură și hai să presupunem prin absurd că la un moment dat chiar se va face :p), ci traversarea Văii Doftanei sau altitudinea și serpentinele din Pasul Predeluș.