[CJ] Transportul public in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, January 21, 2013, 12:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

nicolaem

Si nu exista viziune in CTP.
Aceste linii dubleaza in mare parte trasee existente. Asta din cauza ca CTP nu e capabila sa traga de 2 ani de zile (de cand se stia de achizitia troleelor) fire pe Calea Manastur si pe Rebreanu, pentru a putea inlocui trasee diesel (ex 48) cu trolee moderne.
Asa pe multe linii circula dieseluri vechi care ar putea fi casata ( Renaulturile verzi)

ciprebbe

Pai si 48 va fi "pe fir" iar calea Manastur  " le are".

Nu inteleg pe traseul viitor nr 10, cum face virajul de la PAiancu spre Regionala. E greu sa virezi la 90 grade acolo cu un articulat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

CFloresti am vrut sa zic. Dincolo de pod.
nici 48 nu are . lipseste Rebreanu.
Licitatia pt aceste extinderi bate pasu pe loc de 2 ani si CTP a recunoscut ca lucrarea ar fi prea complexa sa o faca in regie proprie.

csebi24

 Eu nu inteleg ce ar fi asa complex, stalpi sunt, nu vad ce e asa complicat sa traga linii pe rebreanu. Daca ar trage ar putea muta inclusiv 33 si 34 pe linii. 33 are fire aproape pe tot parcursul, lipsesc cateva sute de metrii in Mihai Vitaezu. 34 cred ca are pe toata lungimea deja, inclusiv pe Campul Painii.

GML

33ul parca o sa aiba traseu putin diferit la PMV, daca o sa fie troleu. Linia e ok, daca vine de la Sora, si merge pe traseul, care a avut linia 3, pana cand nu era gata podul Traian.

Vlad94

O intrebare? Daca exista un excedent de troleibuze, oare nu ar putea vinde 5 troleibuze mai vechi Vasluiului?Ma gandesc la cele 5 troleibuze Astra convertite din autobuze.

nicolaem

anul trecut au fost discutii cei din Targu Jiu sa le vanda cateva "exemplare"
nu stiu cum s-au finalizat discuitiile.

Din cate stiu eu, nu Astra au fost convertite, ci Renault Agora. Vreo 15 bucati.
Nu stiu daca mai circula in oras. Au vreo 20 ani vechime.

GML

Au fost convertite din Renault, dar poate autobuzul original are 20 de ani vechime. Au fost convertite in 2011.

https://zcj.ro/administratie/premiera-la-cluj-primul-autobuz-convertit-in-troleibuz--65278.html

Noul troleibuz rezultat prin transformarea unui autobuz are 18 metri lungime, 149 de locuri, dintre care 55 pe scaune, camere video, validatoare electronice, sistem de diagnoză a problemelor tehnice, dar şi alte dotări performante

razvam

Săptămână asta s-au scos în circulație 10 autobuze Irisbus Agora L achiziționate recent. Produse în 2005, aceste autobuze au circulat până anul trecut în Rouen. Echipate cu un motor diesel Iveco Cursor euro III, cu un parcurs mediu de 600.000km, acestea au fost retrase din circulație anul trecut din orașul de pe Sena, ajungând în Cluj-Napoca în primăvara acestui an, ocazie cu care au căpătat o nouă înfățișare mov.

De aici - https://www.facebook.com/mobilitate.clujnapoca/posts/3197866223661469

Ireal. 60 de busuri stau nefolosite si iar importam mizeriile care le arunca francezii !

Macar de le-ar baga pe zona metropolitana si scoate Renault-urile alea mizerabile.

GML

Si in oras mai prinzi Renaulturile vechi, fara AC. Astea macar au aer conditionat.
60 de busuri?

nicolaem

#775
60 de trolee stau nefolosite.
mie mi se pare regretabil ca le-au vopsit mov. Ca sa ascundem ca is SH? sau care e logica?
Pt uniformitate nu tine. ca e plin de busuri vechi verzi, albe. De tramvaie nu mai zic...


GML

Initial nu din august au planuit cateva linii noi de troleu, si o alta runda din septembrie?
Ati vazut cumva ceva nou? Ca eu nici din greseala nu am vazut nici 2ul, nici 23ul.

nicolaem

apar in presa. lunar incepand din 2019 :)

in realitate CTP nu e capabila sa traga fire asa ca de 2 ani se chinuie sa faca o licitatie pt extindere. licitatie care ba e anulata ba e suspendata. 0 progres.

din cauza asta incearca un compromis si au tras ei cateva fire in sens giratoriu marasti si pe Fabricii. Ultima estimare e "din septembrie"


GML

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/83171-va-fi-introdusa-o-noua-linie-ctp-pentru-floresteni-vezi-traseul#sthash.9VJFLO5F.dpbs

QuoteTraseul noii linii de autobuz ar urma să fie Strada Bucium (cartier Mănăștur) – VIVO – Valea Gârbăului – strada Răzoare – strada Tăuți – strada Sub Cetate, limita vestică a fostului Poligon, capăt de linie.

razvam

#779
Astia de pe razoare in 2 ani o sa isi planga-n pumni, la ce trafic o le vina prin fata casei, pentru ca Sulea a asfaltat peticul de strada care era in loc sa se faca centura.

Acum baga bus ? Pare utila linia, dar atat timp cat nu o sa fie bus direct foresti - piata marasti cu cap de linie fie in aurel vlaicu fie la iulius, floresteanul tot cu masina o sa vina in Cluj, deci frectie la picior de lemn.