[CJ] Transportul public in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, January 21, 2013, 12:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Manodragon

În articol scrie că Imperio circulă deja în Arad și Oradea. Poate ne pot spune colegii de acolo cum sunt.
La C-N sunt niște tramvaie PESA (Polonia) cu care am auzit ca ar fi fost niște probleme mai demult, nu știu detalii.
București cumpără turcești. Care din astea sunt cele mai bune?
Oricum ai întoarce-o, sunt totuși tramvaie noi sub licență Siemens care înlocuiesc mult prea vechile și depășitele tramvaie vechi care circulă acum.

ciprebbe

Pana sa vina cele 24 ( daca or veni) trebuie ca acesta, primul , sa treaca cu brio niste teste pe infrastructura de la Cluj.
E prematur sa spunem daca sunt bune de ceva sau nu.Vom vedea in timp daca sunt OK sau va fi o alta teapa ca si cu polonezele. Modelul de la Cluj e primul, nu mai circula pe la noi nicaieri.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

GML

Astra va inlocui Tatrele? Oare pe toate, sau macar cele verzi raman?

dejanes

#753
Tramvaiele Astra Imperio (6 rame) circula in Arad din anul 2014, iar din cate am citit pe forumurile de specialitate nu au fost probleme cu ele. Sa speram ca nici la Cluj nu vor fi.

qionescu1

@nicolaem
Extrem de greu cu CTP -Ratuc pe partea de soluții și dezvoltare. Linia de troleu 14 care dublează cum zici pe bd muncii tramvaiul e un bun exemplu. Dar daca n are cine sa ceara ce sa mai zicem de cei ce treb sa ofere sau cum e primăria așa e și ratucul (Intr o anumită măsură).  Putem ridica semne de întrebare asupra oportunității reabilitării linie de tramvai in condițiile in care linia deservea in trecut zona industriala a orașului. Azi de la gară spre bd muncii, adică aprox. jumătate din traseu, e mult sub capacitatea de transport a liniei.


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Earthchild

#756
Da, văd că modelul de Cluj arată puțin diferit de cele din Arad.

dejanes

@ ciprebbe

Eu din câte am citit, am dedus că este doar un facelift, tramvaiul fiind în esență același, bazat pe platforma Siemens Combino Plus.
Chiar cei de la Siemens anunțau anul trecut ce componente furnizează:
,,În România, livrăm componente electronice partenerului nostru Astra Vagoane pentru cele 44 de noi tramvaie Imperio pentru orașele Cluj și Oradea. Tramvaiele Imperio se bazează pe platforma Combino Plus și au fost deja puse în funcțiune în Arad începând cu 2014. În 2012, ASTRA Vagoane a semnat contractul de licență pentru platforma Combino Plus și a comandat de la Siemens 10 seturi de componente pentru tramvaie cu ecartament de un metru" - se găsește pe pagina de fb a celor de la Siemens Mobility.
Oricum ar fi, și dacă au schimbat câte ceva, sper să fie de bun augur achiziția, și pentru oraș, dar și pentru fabricant  :).

doodoo

#758
Al 2lea Astra Imperio s-a lansat aseara pe linia Clujului :)

As pune cateva foto, dar nu vad optiunea asta activa pe undeva... :o

yetiman

,,Pe hoţii mărunţi îi trimitem la închisoare, iar pe cei mari îi numim în funcţii publice." — Esop
,,Greşelile politicianului sunt crime, căci în urma lor suferă milioane de oameni nevinovaţi, se împiedică dezvoltarea unei ţări întregi şi se împiedică, pentru zeci de ani înainte, viitorul ei." — Mihai Eminescu


qionescu1


GML

In ultima perioada, sunt numai autobuze electrice pe linia 45.







Powered by API/PUM imgur uploader

klax187

Ieri seara pe la 21:30 era "parcat" un tramvai pe langa Metro. Astepta probabil autorizatie sa intre in oras.

neobluenet

Patru linii de troleibuz în Cluj-Napoca, din august, respectiv septembrie: 2, 23, 10 şi 13.

QuoteÎncepând cu luna august vom avea linii noi de troleibuze în oraș. Trei linii vor fi complet noi și vor face legătura între cartierele Mănăștur și Gheorgheni cu Piața Gării și platforma CUG (iar din toamna pana la Emerson), iar actuala linie 23 de autobuz va fi transformată în linie de troleibuz.

Sursa: https://zcj.ro/administratie/patru-linii-de-troleibuz-in-cluj-napoca-din-august-respectiv-septembrie-2-23-10-si-13-vezi-traseele--202494.html

Din august:
- linia 2 pe traseul vechiului 9: Bucium - Piata Garii
- linia 23 inlocuieste autobuzul

Din septembrie:
- linia 10 Gheorgheni - CUG pe traseul: Unirii – Titulescu – Piața Cipariu – Piața Avram Iancu - Regionala CFR – Paris – Câmpul Pâinii – Fabricii – Bulevardul Muncii retur Bulevardul Muncii – Fabricii – (intră pe linia lui 25) – Piața Mărăști – Mareșal Constantin Prezan – Dorobanților- Campus Universitar V- Iulius Mall – Valeriu Bologa
- linia 14 Manastur - Piata Marasti - CUG

Mai demult s-a facut o licitatie pentru modernizarea si extinderea retelei de troleibuz, insa a fost anulata. Planul era ca noua retea sa fie gata la inceputul anului pentru ca CTP Cluj a primit 50 de troleibuze articulate noi, pentru a folosi intreaga flota la potentialul ei. Acum o buna parte din masini stau in parcare pentru ca nu exista cerere atat de mare din partea calatorilor.