[CJ] Transportul public in Cluj-Napoca

Started by ciprebbe, January 21, 2013, 12:46:16 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bogdan_Cluj

In zorilor, peste drum de Cantina Observator s-a inchis barul din statia de autobuz (asta era deschis si de paste si de craciun si in pandemie, forever-ever). De asemenea si alimentara de langa si o toneta cu placinte.

Oare se dau jos si face o statie cum trebuie (ca citisem acum jumatate de an ceva stire pe tema asta)?

csebi24

^^ au expirat toate concesiile pentru terenuriile din statie, cred ca e in aceasi situatie cu magazinele de la gara si mai este unul pe borsec in gheogheni care a avut aceeasi soarta.




doodoo

La prima vedere par a fi mai gălăgioase decât PESA.

Manodragon

De luni, 2 Noiembrie apar 3 noi (+1 conversie bus-troleu) trasee de troleu:
http://ctpcj.ro/index.php/ro/despre-noi/stiri/extinderea-retelei-de-troilebuze/1382

Linia 2 (cart. Manastur – P-ta Garii)
Linia 10 (cart. Gheorgheni – Bd. Muncii
Linia 14 (cart. Manastur – Bd. Muncii)
Linia 23 (P-ta M. Viteazul – Bd. Muncii), transportul cu autobuze va fi inlocuit cu troleibuze

Pe aplicatia Tranzy (https://www.tranzy.ro/) deja au aparut:
           

P.S. "Transportul pe linia 23L se suspenda"

klax187

cu linia 48 cum a ramas? nu se mai "electrifica"?

voicul

^Primele tramvaie noi, produse la Astra Arad, au început să circule la Cluj-Napoca. Cum arată și ce dotări au - Video

Primele tramvaie românești din seria nouă, produse la Arad de compania Astra, au început să circule pe străzile Clujului. Noile mijloace de transport sunt eco, nepoluante și au dotări de ultimă generație în interior. Proiectul este unul pe fonduri europene și a costat 40 de milioane de euro. În plus, și stațiile unde vor opri acestea au fost amenajate cu licheni care filtrează particulele de praf din aer.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/primele-tramvaie-noi-produse-la-astra-arad-au-inceput-sa-circule-la-cluj-napoca-cum-arata-si-ce-dotari-au-1393910

nicolaem

#804
^ Linile mari 9 si 48 nu se (mai) electrifica deoarece nu are cine sa construasca infrastructura necesara. A fost ceva licitatie anulata si apoi reluata, dar nimic concret desi au trecut cativa ani de candse laudau ca fac asta.
CTP  a spus ca e prea complexa lucrarea pt ei sa o faca in regie proprie desi mie nu mi se pare.
Din cauza asta s-a ales o varianta de comppromis care foloseste mare parte reteaua existenta chiar daca dubleaza linii deja existente.

GML

Nu sunt expert in domeniu, dar nu asa era, ca noile troleibuze au si o autonomie, fara cabluri?
Ca la 48 lipseste numai o parte destul de mica, care poate fi acoperita cumva de baterii.

csebi24

^ Au autonomie cateve sute de metrii sa deblocheze intersectii daca pica curentul, nu sa mearga pe baterii un kilometru. Cred ca rebreanu are dus intors mai mult de 1km. Eu nu inteleg cum nu ai competenta, nu  sunt inginer in domeniu, dar mi se pare la mintea cocosului. Iti trebe de undeva sa-ti tragi energie, sa pui niste stalpi si sa montezi fire. Ca altceva nu au de facut.

nicolaem

#807
din pacate depaseste competenta CTP. E declaratia oficiala a directorului companiei de acum ceva timp. Nu mai gasesc interviul, dar pot sa spun ca de la inceputul anului 50 de trolee au stat parcate in garaje pt ca nu stiau pe unde sa le puna. Au improvizat aceste linii "noi".

licitatie de extindere a fot anulata
https://primariaclujnapoca.ro/achizitii-publice/initiere-de-achizitie/scn1052419/

Nu stiu sa se fi reluat, dar situatia e penibila. De 3 ani se pregatea achizitia de trolee noi, acum le avem dar nu stim ce sa facem cu ele.

Vlad94

Mi se pare amuzant avand in vederea ca in Medias incepand cu 2005,toate extinderile le-a facut compania de transport din fonduri proprii:
-Extinderea din Gura Campului(2005):1.2km cale simpla si dezafectarea a 0.3km cale simpla
-Extinderea din zona Vitrometan(2009):2.7km din care din care 1.8km ce nu sunt folositi
-Varianta scurta Lukoil-Vidraru(2017):250 m, valorificand partial reteaua construita in 2009
-Diverse racorduri
Si ce buget are Mediasul comparativ cu Clujul.

ciprebbe

Nu e vorba de buget e vorba de specialisti pe care CTP-ul nu ii mai are. Cu chiu cu vai au reusit sa scoata din conservare linia 5 , sa repuna linia pe Fabricii, sa schimbe ceva macazuri, in rest doar echipe de mentenanta/intretinere mai au.
Da, oamenii aia de la intretinere sunt capabili sa faca extensia dar nu sunt calificati pt asa ceva. Ne impiedicam in niste kkt-uri de hatii. Pana la urma cred ca vor gasi o solutie si vor face cumva lucrarile.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe