[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

stangabriel

Eu am fost duminica seara si nu mai era pietris. Era drept. Stiam si eu ca se ceruse 10 000 euro pe mp. Mai ne interesam.

panzer

Iote transparenta la PMB. Multe raspunsuri in text-ul de pe Hotnews.

Quoteproiectare și execuție Pasaj Doamna Ghica - 110 milioane lei - Trustul de Clădiri Metropolitane;
Vazand cat au lucrat la utilitati numai, nu pare o suma foarte exagerata.

Quotedemolare și construire penetrația Prelungirea Ghencea-Domnești - 345 milioane lei cu Trustul de Clădiri Metropolitane;

Quoteproiectare și execuție Spital Metropolitan - 2,8 miliarde lei cu Compania Municipală Consolidări;
contract de 47 milioane lei cu Compania Municipală Dezvoltare Durabilă pentru consultanță și dirigenție de șantier la Spitalul Metropolitan
Aici ce pregatiti erau. Asta da spital cu toalete de 1000 lei numai vasul. Ca altfel nu imi explic suma. O fi ala din Pipera, sau cel din Sector 1?


Cristi N

Spitalul Metropolitan trebuia sa fie pe locul Autobazei Pipera la granita dintre Bucuresti si Voluntari.

Lyvyoo

De pe pagina de fcb a lui Ciucu (primar S6), ref la infrastructura

"- Prelungirea Bulevardului Timișoara până în DNCB, inclusiv supralărgire la 4 benzi pe secțiunea Valea Cascadelor – DNCB. Am demarat discuții și cu PMB și cu Ministerul Transporturilor pentru a identifica ce mai bună (și rapidă) variantă de realizare. Avem deja Studiul de fezabilitate elaborat prin 2007 pe care l-am trimis deja la CNAIR pentru analiză ;i update pentru o eventuală includere in POST 2021-2027 – avem, de asemenea și coridorul de expropriere și avem lista de proprietari.
- Drum expres Valea Largă(conexiune Bvd. Timișoara (intersecție Valea Cascadelor)  – Prelungirea Ghencea) – am dat drumul la Studiul de Prefezabilitate cu versiuni de traseu, dar vor fi exproprieri – avem deja lista de proprietari.
- Extindere Strada Preciziei pe traseu nou cu conectare la Pasajul spre autostrada A1 – eliminare viraj stânga pe Bvd. Iuliu Maniu. Am elaborat o schiță a traseului pentru care avem nevoie de acordul CNAIR pentru conectare pe sub Pasajul A1.
- Continuare drum expres de la Pasaj Ciurel (penetrație A1 oficial) – ne interesează cel puțin până la Strada Mărgelelor ca să facem joncțiune cu Iuliu Maniu – Valea Cascadelor – Valea Largă – Prelungirea Ghencea. Știm că proiectul Penetrației A1 nu este prioritar pentru Primarul Capitalei, însă avem constructorul în teren și ar ajuta sectorul și Bucureștiul până la urmă să decongestioneze bulevardul Iuliu Maniu și să creeze rute alternative spre Autostrada A1 și cartierelor Sectorului 6.
- Prelungire Calea Giulești – strada Săbăreni, cu continuare în comuna Chiajna și A0 – am discutat deja posibilitatea ca acest proiecte să fie preluat de CNAIR, dar e nevoie de exproprieri pentru care am pregătit deja lista de proprietari. Altfel, vom da drumul la studiul de fezabilitate si vom cere primăriei Capitalei sa se ocupe de exproprieri iar noi de drum.
Mai sunt și proiecte mai mici de reabilitare a unor drumuri de interes pentru omenii din Sector, pe care le vom urmări, cum ar fi Belșugului, Osiei, Viscolului, Valea Doftanei și altele."

dr4qul4

Nu am vazut pana acum, asa ca semnalez un drum asfaltat intre centura si Bd Metalurgiei. Am mers sambata pe el, am prins si bariera.
Intrarea in Bucuresti arata ca o mahala...case, blocuri si bloculete, care mai de care mai ingramadite.
Drumul are 2 benzi in total si bineinteles...0 trotuare...




Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Maine la 14:30 voi fi in direct la RRA si voi vorbi despre proiectele de infrastructura de transport din Capitala (si din jur). Nu e lunga interventia, probabil vreo 10 minute din ce-am inteles. Cred ca vom vorbi despre trafic, parcari, A0, DNCB... metrou...

dr4qul4

pe fb PS3 a aparut urmatoare imagine si promit ca in zilele urmatoare vor detalia fiecare proiect in parte.




Powered by API/PUM imgur uploader

Un singur l;ucru nu inteleg...ce rost are pasaj la Dristor fara pasaj la Baba Novac?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Pasajul de la Dristor are un singur sens: sa nu demoleze mizeria aia de (noul) sediu al Primariei Sectoruluiu 3, care ar fost demolata daca mai traia Ceasca 6-12 luni...

La Baba Novac foarte rar prind 2 semafoare.
La Dristor am prins si 4-5....

Pur si simplu acolo (intre str. Laborator si Baba Novac) a rams singura sectiune de pe Mihai Bravu-Stefan cel Mare (Inelul Principal) cu doar 2 benzi pe sens. Este clar o gatuire, care a fost generata de ambitia lui Betonel de a nu demola fosta scoala ci de a contrui sediu de primarie...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Lyvyoo

Din pacate Drumul intre Tarlale are multe sute de copaci. Largirea la 4 benzi ii va macelari, intr-o zona lipsita oricum de verde. Pe de alta parte nici nu cred ca exista alta sansa pentru acea zona.

Duta C

Sper ca lui betonel sa-i iasa din cap bdul Unirii pe sub pamint...mai bine sa faca parcari etajate in cartier ca are destule locuri.....Consilierii de dreapta au majoritate si-i vor pune frana proiectelor megalomanice.....Este un fel de firea masculina,betonel asta!

dr4qul4

La Baba Novac se circula tocmai pentru ca ramai blocat in Dristor. Daca vei avea pasaj la Dristor, se va muta blocajul la Baba Novac.
Dinspre Muncii mergi binisor doar inainte. Daca vrei sa faci stanga pe Baba Novac sau pe Dristorului ar trebui sa te bagi in rond si acolo ramai blocat. Asa ca majoritatea fac stanga direct, desi e interzis.
Tot la Baba Novac, semaforul de pe Mihai bravu tine mult mai mult ca celelalte, asadar ajungem sa avem cozi imense si pe Dristorului (in special dinspre Decebal) si pe Baba Novac.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

survola

Quote from: TibiV on January 26, 2021, 04:23:08 PM
Pur si simplu acolo (intre str. Laborator si Baba Novac) a rams singura sectiune de pe Mihai Bravu-Stefan cel Mare (Inelul Principal) cu doar 2 benzi pe sens. Este clar o gatuire, care a fost generata de ambitia lui Betonel de a nu demola fosta scoala ci de a contrui sediu de primarie...
Acolo și blocurile pe de latura estică sunt ,,lipite" de șosea. Chiar dacă demola școala, nu rezolva decăt jumătate din problemă.
Hai să nu îi ridicăm osanale lui nea Nicu, chiar dacă ar fi fost ziua lui  :o


TibiV

@survola,

Dar blocurile de pe latura vestica sunt mult retrase - tocmai pentru ca era prevazuta largirea.
https://goo.gl/maps/itYDY1pz4jpDRukY8
De aia s-a si construit in '88-'89 noua Şcoală 80, pentru ca cea veche sa fie demolata pentru largirea respectiva. Doar ca acum a devenit sediul primariei S3...

De altfel, daca va uitati cu atentie, si sina de tramvai face cate un fel de "S" in dreptul strazii Laborator si in intersectia de la Baba Novac - pentru ca si linia de tramvai urma sa fie mutata spre vest...
https://goo.gl/maps/pYLqYxtU8g3Upe347
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

tocmai a iesit un comunicat de la S3 cu planuri de viitor:

"Având în vedere traficul intens pe Șos. Mihai Bravu în zona intersecțiilor cu str. Baba Novac – str. Dristorului – B-dul Camil Ressu – Calea Vitan, zone cu risc major de producere a accidentelor rutiere, Primăria Sectorului 3 își propune realizarea obiectivului de investiții Creșterea mobilității urbane prin fluidizarea traficului auto pe Șoseaua Mihai Bravu (de la intersecția cu str. Baba Novac până la str. Peneș Curcanul), proiect care presupune:
1️⃣Construirea a două pasaje rutiere subterane pe direcția Șoselei Mihai Bravu  la intersecțiile:
• Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu și
• Șos. Mihai Bravu – Calea Vitan;
2️⃣Construirea unui pasaj pietonal subteran din dreptul stației de tramvai Laborator;
3️⃣Relocarea semaforului, respectiv a trecerii de pietoni de pe șos. Mihai Bravu (intersecție cu str. Baba Novac);
4️⃣Crearea a două benzi de circulație pe Calea Dudești în vederea măririi spațiului de stocare la semafor și a creșterii capacității de preluare a fluxurilor de trafic din intersecția Șos. Mihai Bravu – Calea Dudești – B-dul Camil Ressu spre Calea Dudești."
Sursa
cred ca as putea sa fac un topic separat cu pasajele rutiere :)