[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

voicul

Eu clar am facut misto cu prima afirmatie.

Nu zic ca nu face, dar avand experienta traficului optimizat din B, eu cred cand vad concret pe propria piele.
Altfel si cei dinainte au facut asfel de optimizari si uite unde am ajuns.

Cand cineva face eu imi cer si scuze pentru ca nu am crezut ca se va face ceva.

dr4qul4

e doar gargara electorala. Traficul este prea mare pentru a fi fluidizat din calculator. Ar trebui in primul rand ca soferii sa respecte intocmai semafoarele. Cam greu in conditiile in care multi fac stanga pe interzis sau forteaza semaforul ( si raman blocati in mijlocul intersectiei. Sunt unii care forteaza si cand este politist rutier in intersectie. Se scuza ca nu au observat semnul si erau atenti la semafor.
Inainte de a arunca iar bani pe fereastra pentru sistem de management al traficului, poate se ocupa si se amendarea celor care sunt surprinsi de camere ca incalca regulile.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hvm

^
fortarea semaforului se rezolva usor. In US se considera ca ai trecut pe rosu daca esti in intersectie dupa ce semaforul de care ai trecut si-a schimbat culoarea in rosu. Nu stiu in alte parti dar in Chicago amenda in 2010 pentru o astfel de afacere era 350$ la bucata.

La fel e si in Australia, doar ca acolo daca repeti in decurs de mai putin de 6 luni iti dubleaza amenda precedenta. Iar amenda e de vreo 200 AUD (vreo 180USD). Si ai 15 zile sa o platesti, altfel te executa silit cu valoare dubla. Simplu, fara prea mari batai de cap.

Ce ziceti? daca se da amenda in bucuresti timp de 1 an automatizat la toti cei fotografiati in intersectie cate 250 RON trimisa acasa prin posta in decurs de 1 saptamana, si apoi executata silit cu blocare cont in 30 de zile, cam cat dureaza pana o sa se invete lumea sa nu forteze rosu, sa nu mai faca stanga pe interzis si sa astepte sa se goleasca intersectiile inainte de a intra? La mine schimbarea a fost instantanee cand am auzit valoarea amenzii si am stat de 3 ori la semafor pe directia inainte, desi eram primul , si cat am stat eu la semafor n-a intrat nimeni in acea intersectie nici din dreapta (era un T). Era blocaj total, dar intersectia era goala. Noroc ca mai eram cu cineva in masina si m-a avertizat ca altfel intram sigur in intersectie..... si imi luam 3 amenzi cat am stat acolo......

Se poate si la noi, trebuie doar sa fie facute legile cu cap.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

hvm

^
Si tinand cont ca din ce spunea dupa campania electorala il ajuta tipul care a organizat traficul in New York parca (nu am sursa) poate ii da niste idei din astea bune....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dr4qul4

Uiti un lucru esential: suntem maestrii la contestatii in justitie. Iar la ce legi avem, sigur se se anuleaza.
:lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

thefrenzybudgeter

Mdaaaa ca traficul in New York este brici  :puke: El toto o tine mult si bine cu metroul de suprafata de numai idei bune nu are. Nici nu mai spunem de banii europeni ce "stau sa cada domnl´e pe noi" pentru de toate ce avem nevoie, asta in acelasi timp in care daca il intrebi de restructurari pana la os ca doar primaria mai avea cam 4 mil lei in conturi o da din stanga in dreapta. Tragere de timp si gargara electorala in rest ...

dr4qul4

metrou de suprafata  in afara orasului!  Eu stiam ca metroul se face doar in oras. Nici macar spre aeroport nu prea ar fi fezabil. In schimb se pare ca este foarte bun pentru excursii la groapa de gunoi rudeni
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danvoicu

Apropo toate zonele metropolitane decente au metrou subteran in oras si de suprafata cu localitatile satelit. Asa ca nu te mira. Se numeste descongestionare a traficului.Disiparea participantilor la trafic au facut-o prin studii altii, care nu se feresc sa faca un tunel de autostrada de 30 de ani.Gandire tata nu abureala de "specialisti" angajati pe baza de mediocritate la sinecuri.

vancouver

Zonele alea metropolitane de care vorbesti au tren suburban din oras spre zonele suburbane si invers. Nu tren suburban care se invarte in jurul orasului prin gropi de gunoi, terenuri virane etc.., pe langa linia de centura, unde oricum nimeni nu si-ar dori sa locuiasca sau sa munceasca.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Vlad94

Am dat din intamplare peste acest proiect. Ce parere aveti?
http://www.mrvdm.ro/urbanism/reorganizare-trafic-in-piata-unirii-bucuresti
Cu ocazia asta s-ar realiza restabili retelele de tramvai din zona Unirii. Interesant este ca vizeaza o reteaua pe Bulevardul Unirii (apare perspectiva constructiei liniilor de tramvai inspre Piata Constitutiei).


Vlad94

Se pare ca sunt o echipa de arhitecti. Propunerea mi se pare buna de luat in considerare. Se poate observa ca propun si 3 imobile, din care unul dintre ele va fi o statie multimodala.
Avand in vedere viziunea inspirata spre transport a primariei, nu m-ar mira implementarea acestui proiect.
La pachet cu reconfigurarea pietei si refacerea legaturii Calarasi-Regina Maria, as dezvolta o retea capatul Cismigiu si Piata Regina Maria prin Piata Constitutiei, o retea pornind din strada Marasesti, inainte de pasajul omonim, pe bulevardul Mircea Voda-Bulevardul Unirii-Piata Constitutiei si una pe Calea 13 Septembrie, servind ca si extindere a liniei 41 pana in zona centrala. Ar fi in total cam 18 kilometri cale simpla. Aici este o harta cu propunerile. https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1-5ymSZ5bhtj_4unea3m9vi1w2o4hF20b&usp=sharing

stangabriel

Nu stiu daca s-a discutat, dar s-a finalizat breteaua de la suprafata si amenajat putin peisajul  de langa Pasajul Marasesti, sensul est - vest, langa golul Esplanada.

https://www.google.ro/maps/@44.4241137,26.1132868,278m/data=!3m1!1e3?hl=ro


vasile.daniel

Mie îmi pare că s au ocupat mai mult de plantare de arbori. Asfaltul nu este încă bun, iar pe o porțiune de aprox. 5 ml este chiar pietriș.

dr4qul4

Dar sunt facute exproprierile acolo? S-a terminat procesul cu cel care a arat cu boldozerul asfaltul pus de Oprescu?
Eu am trecut saptamana trecuta pe acolo si era pietris. Dar erau si multi ADP-isti in zona.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist