[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 4 Guests are viewing this topic.

Ionut

In acest topic vom pune stiri, noutati, updateuri de la proiecte si lucrari care nu au topic separat sau contin informatii despre mai multe proiecte.

Ionut

QuoteCare sunt proiectele de infrastructură cu impact pe piața imobiliară

Lucrurile par a se mișca în direcția bună în ceea ce privește derularea unor importante proiecte de infrastructură. Acesta este concluzia care reiese din primul raport prezentat de compania CBRE România pe această temă. Potrivit sursei citate, programul de investiţii în pasajele rutiere, extinderea reţelei de metrou, dezvoltarea centrului vechi, efervescenţa din sectorul contrucţiei de autostrăzi şi transformarea Bucureştiului într-un pol al lucrărilor de infrastructură rutieră urbană au un impact semnificativ asupra pieței imobiliare.




sursa: Capital

Ionut

Hopa, se readuce in discutie un proiect mai vechi.

QuoteUn tunel rutier va trece pe sub pista Aeroportului Băneasa



Proiectul "Supralărgire și străpungere Strada Avionului" va începe în cartierul Aviației în apropierea Pasajului Pipera. "Strada Avionului se va transforma într-o arteră cu trei benzi pe sens cu un scuar median cu spațiu verde de 7 metri. Va ajunge în cartierul ANL Henri Coandă. Va fi artera principală care va străbate cartierul Henri Coandă. Apoi va subtraversa prin tunel pista aeroportului Băneasa și va continua până în zona Grădinii Zoologice, apoi prin Pădurea Băneasa, pe drumul Vadul Moldovei până la Șoseaua de Centură", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi și Sistematizarea Circulației.

Se va intra în tunelul subteran din cartierul ANL Henri Coandă, din dreptul pistei aeroportului și se va ieși în spatele complexului comercial Băneasa. "Tunelul va avea aproximativ 500 de metri lungime", a precizat Ion Dedu.

Întreaga arteră va avea o lungime de 9,58 de kilometri. Pe lângă tunelul subteran, lucrarea include și două pasaje supraterane. Astfel, în zona CF București-Constanța va fi construit un pasaj peste calea ferată și peste viitorul inel median sau autostradă supendată. Mai exact autostrada suspendată va trece printr-un pasaj peste calea ferată, iar noua lucrare, supralărgirea Avionului, va trece peste amândouă. Un al doilea pasaj suprateran va fi construit în zona Șoselei de Centură.

Pe tot traseul său, noua arteră va fi prevăzută cu câte trei benzi pe sens.

Cât privește termenul de începere a lucrărilor, totul depinde de finanțare. "În momentul în care ne putem baza ca avem bani pentru exproprieri putem demara proiectul", susține Ion Dedu. Lucrarea a fost prevăzută și în bugetul pe acest an însă cu o sumă infimă – 10.000 lei – suficientă doar pentru a menține proiectul printre priorități, dar nu și pentru demararea efectivă a lucrării. Dacă anul viitor lucrarea va beneficia de un buget suficient pentru realizarea exproprierilor, proiectul va fi demarat.

sursa: B365

Ionut

Interesant. De fapt nu interesant, ci ultra-necesar. Vreau si eu shuttle civilizat din zona metropolitana in centru!!!

QuoteCentura feroviară a Capitalei va avea puncte intermodale de acces la metrou și RATB

"Proiectul pe care urmează să îl dezvolte Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii (MTI) vizează realizarea unor puncte intermodale și de transfer de călători între operatorii CFR Călători, Metrorex şi Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB)", se arată într-un comunicat al Ministerului.

Specialiștii urmează să identifice starea tehnică a infrastructurii feroviare, inclusiv a clădirilor stațiilor de cale ferată de pe linia de centură şi posibilitatea realizării unor platforme speciale pentru îmbarcarea/debarcarea călătorilor, necesarul de material rulant şi mijloacele de transport RATB, precum şi estimarea costurilor aferente proiectului.

sursa: B365

Ionut

QuoteDouă pasaje subterane noi pe Calea Griviței

Proiectul va fi realizat în zona intersecției Șos. Chitila – Bucureștii Noi și intersecția Ion Mihalache cu Calea Griviței. Practic e vorba de Podul peste calea ferată București-Constanța.

"Podul Constanța se va mai lărgi cu încă două pasaje subterane paralele cu el. Se va consolida și podul Constanța astfel încât să se creeze un flux de circulație corespunzător zonei respective. Pasajele subterane vor avea câte două benzi pe sens", a declarat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi și Sistematizarea Circulației din cadrul Primăriei Capitalei.

Pasajele subterane vor face legătura între Calea Griviței și Șoseaua Chitila. Cel de pe direcția Calea Griviței – Șoseaua Chitila va avea în jur de 442 metri, în timp ce pasajul de pe direcția Șoseaua Chitila – Calea Griviței va fi mai mic, de doar 264 metri.

"Proiectul este acum în faza de studiu de fezabilitate și Plan Urbanistic Zonal", a mai precizat Ion Dedu.

Potrivit indicatorilor tehnico-economici aprobați de Consiliul General al Municipiului București, proiectul va costa 37,8 milioane euro. Durata de realizare a lucrării este de doi ani.

sursa: B365

Eu unul nu stiu zona foarte bine ca sa ma pronunt cat de util este proiectul. :)

Ionut

Un articol foarte bun, mi se pare. Mai ales pentru tema, una foarte spinoasa. De fapt, e inca un motiv pentru care orasul nu se dezvolta cum trebuie la nivel metropolitan.

QuoteTraficul Capitalei gâtuit de barierele CFR! Vezi unde stai zeci de minute ca să treacă trenul!

Bariera de la Petricani, inclusă în inelul median
Pasaj pentru Andronache
Alternativa Doamna Ghica - Chişinău
Pentru Dudeşti Pantelimon nu sunt soluţii
Blocajul de la Domneşti, rezolvată peste doi ani


sursa: Adevarul

Ionut

QuoteBulevardul Pipera, lărgit la patru benzi până la Centură

Bulevardul Pipera va fi lărgit de la două la patru benzi, de la Pasajul Pipera-Tunari şi până la Şoseaua de Centură a Capitalei. Primăria Voluntari a lansat licitaţia pentru reabilitarea şi modernizarea Bulevardului Pipera, fosta Şosea Pipera-Tunari.

Lucrările vor consta în reabilitarea sistemului rutier existent, dar şi a reţelelor edilitare din zonă. Astfel, vor fi refăcute benzile de carosabil existente şi vor fi construite două benzi noi, câte una pe sens în zonele care nu necesită expropieri, pe o lungime de 5.000 de metri, şi o bandă nouă în zonele care necesită expropieri, pe o lungime de 572 de metri. De asemenea, vor fi amenajate trotuarele pe ambele sensuri de mers şi spaţiile verzi. Pe trotuare vor fi trasate piste pentru biciclişti, iar trecerile pentru pietoni vor fi semnalizate atât sonor, cât şi vizual.

Ofertele pot fi depuse până pe 29 martie şi vor fi deschise în aceeaşi zi. Valoarea estimată a lucrărilor este de 68,33 milioane de lei, fără TVA. Proiectul va fi finanţat prin Programul Operaţional Regional, precum şi din bugetul local al Consiliului Judeţean Ilfov şi bugetul local al oraşului Voluntari.

sursa: Adevarul

Foarte bine! La cat mai multe astfel de initiative pentru a avea o zona metropolitana cu adevarat functionala!!!

Ionut

QuoteCe proiecte vrea să realizeze în acest an Primăria Capitalei

Proiectul de buget pentru 2012 prezentat ieri de Primăria Capitalei prevede alocarea a 1,29 miliarde de lei pentru ivestiţii, sumă mai mare decât cea alocată la începutul anului trecut, de 1,01 miliarde de lei.

Din suma prevăzută pentru investiţii, cei mai mulţi bani au fost alocaţi pentru capitolele transporturi – 520,79 milioane de lei şi învăţământ – 250,20 milioane de lei. De sume importante ar urma să beneficieze şi capitolele Cultură, recreere şi religie – 184,87 milioane de lei şi Locuinţe, servicii şi dezvoltare publică – 158,29 milioane de lei.

La Transporturi, 491,12 milioane de lei sunt prevăzute pentru obiectivele de investiţii în continuare şi numai 4,698 milioane de lei pentru obiectivele de investiţii noi.   

Dintre obiectivele bugetate, cele mai mulet fonduri au fost alocate pentru supralărgirea Şoselei Pipera şi realizarea pasajului aferent şi anume 130 de milioane de lei. Urmează străpungerea Buzeşti – Berzei – Uranus, pentru care au fost alocate 116,0 milioane de lei. Şi pentru pasajul Basarab sunt prevăzute 83,79 milioane de lei.

Fonduri mai importante ar mai urma să primească şi străpungerea Doamna Ghica – Chişinău (30,0 milioane de lei), Bulevardul Aerogării (25,0 milioane de lei), Pasajul Muncii (25,0 milioane de lei) şi Pasajul Mihai Bravu (25,0 milioane de lei). De asemenea, au fost prevăzute 10,5 milioane de lei pentru Pasajul Băneasa. Proiectul mai prevede şi alocarea a câte 6,0 milioane de lei pentru penetraţia Splaiul Independenţei – Cirel - Autostrada şi pentru penetraţia Prelungirea Ghencea – Domneşti. Pentru străpungerea Bulevardul Nicolae Grigorescu – Splai Dudescu sunt alocate 3,86 milioane de lei.

La obiective de investiţii noi, o sumă mai mare a primit pasajul subterane de la Piaţa Presei Libere şi anume 4 milioane de lei. Totodată, sunt prevăzute 20 de milioane de lei pentru Pasajul subteran Piaţa Charles de Gaulle, sumă care include şi studiul de fezabilitate, precum şi proiectul tehnic.

sursa: Adevarul

Ionut

QuoteSe construiește doar unul din cele două pasaje rutiere de la Răzoare

În 2011, s-a mai făcut un pas înainte. Consiliul General al Municipiului București a aprobat un Acord de Cooperare între primărie și Metrorex pentru realizarea pasajelor subterane de la Răzoare. Acordul a fost necesar în condițiile în care pasajul subteran se intersectează în zona Academiei Militare cu Magistrala 5 de metrou ce urmează a fi construită în Capitală. Astfel, unul dintre cele două pasaje, cel pe direcția Drumul Taberei – Eroilor va trece chiar pe deasupra liniei de metrou.

"Pentru început va fi realizat doar unul dintre cele două pasaje, cel de pe direcția inelului principal de circulație (n.r. pe sensul Strada Progresul – Bd. Geniului spre Grozăvești și Pasajul Basarab). Primăria are proiecte de sute de milioane de euro, însă bugetul anual nu ne permite să realizăm toate proiectele pe care le avem în plan", au precizat pentru B365.ro surse din cadrul Primăriei Capitalei.

sursa: B365

budrom

A dreaq politica asta, paguboasa pt simplul cetatean.
Din prima poza a topic-ului se poate vedea cum toate lucrarile PMB sunt TOATE in sectoarele aliantei "independentului".
De parca ceilalti cetateni nu platesc taxe si impozite!

STRAPUNGEREA TIMISOARA si legarea str Brasov cu sos Alexandriei, mai exista pe undeva?!
:)

Ionut

Quote from: budrom on March 28, 2012, 10:49:58 AM
STRAPUNGEREA TIMISOARA si legarea str Brasov cu sos Alexandriei, mai exista pe undeva?!
:)

Si eu sunt dezamagit de jocurile politice din PMB... consilierii il sparg pe Oprescu, Oprescu face gura in presa si tot asa. :ohno: Of! Nu stiu noutati eu despre strapungerile amintite de tine. Asta imi aduce aminte ca trebuie sa fac un update la Mihai Bravu, e thread separat.

Ionut

QuoteTopul investițiilor în infrastructură din Capitală, în 2012

Primăria Capitalei are în 2012 un buget de investiții de 1,27 miliarde lei, din care 505 milioane vor fi cheltuite doar pentru proiectele de infrastructură. Prioritare la finanțare sunt lucrările aflate deja în desfășurare, acestea primind un buget total de 474 milioane lei.

Pasajul Pipera - 113 milioane lei
Străpungerea Buzești-Berzei-Uranus - 114 milioane lei
Pasajul Basarab - 67 milioane lei (statia intermodala si trotuarul rulant)
Pasajul Doamna Ghica-Chișinău - 30 milioane lei
Pasajul Mihai Bravu - 25 milioane lei
Reabilitarea Pasajului Muncii - 25 milioane lei
Reabilitarea Bulevardului Aerogării - 25 milioane lei
Străpungerea Splaiul Independenței – Ciurel – A1 - 22 milioane lei
Pasajul suprateran Băneasa - 10,5 milioane lei
Străpungerea Nicolae Grigorescu-Splai Dudescu - 3,8 milioane lei

PROIECTE NOI:
Pasajul subteran de la Piața Charles de Gaulle - 22 milioane lei
Pasaj subteran Piața Sudului - 4 milioane lei (probabil de ajuns doar pentru proiectare/consultanta)

sursa si alte detalii: B365

MRS

Se asfalteaza (reabiliteaza) si Blvd. Bucurestii Noi de la intrarea in oras (DN1A/DNCB) pana la 2 cocosi:



Se incearca de asemenea si finalizarea lucrarilor de largire pe Sisesti, mai sunt cativa stalpi de mutat si de asfaltat pe cativa metri:




A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Hm, cred ca e o idee buna.

QuoteSe introduce sens unic pe bulevardele Capitalei: C. Dorobanți, B. Văcărescu și Bd. Ferdinand

Primăria Capitalei vrea să reorganizeze circulația rutieră din centrul Bucureștiului prin introducerea unor noi sensuri unice, interzicerea virajului la stânga și benzi speciale pentru mijloacele de transport în comun. Conform planului municipalității, pe mai multe bulevarde mari din Capitală vor fi introduse sensuri unice. Printre acestea se numără Calea Floreasca, Bd. Barbu Văcărescu, Calea Dorobanți sau Bd. Pache Protopopescu.






sursa: B365

bogdymol

^ Cred ca pe Floreasca sunt niste sageti puse invers...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele