[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

Apropo de planul ăla pus de @TibiV mai sus, cel cu creșterea capacității A1: ăștia de la CESTRIN oare realizează că o problema majora o reprezintă și capacitatea nodurilor (în special cel cu DNCB) și capacitatea redusă a infrastructurii din Bucuresti (Bdul Iuliu Maniu) de a absorbi valorile mari de trafic?

Adică mno, sună ciudat un plan de genul ăsta care nu prevede efectele ce vor fi induse de construcția A0 și lărgirea DNCB.

Cristi N

Legat de Iuliu Maniu si aglomeratia de pe A1 acolo sunt 2 gatuiri artificiale care ar putea fi eliminate foarte usor.
1 intrarea in Bucuresti pana in Preciziei asa cum a fost spus si mai sus. Nu avem nici un beneficiu daca mentinem strunga aia acolo, prin acea largire doar am elimina o aberatie.
2 Pe sensul de iesire imediat dupa intersectia cu Valea Cascadelor e nevoie de o largire la 3 benzi pe inca 50-100m si amenajarea unui refugiu/bretea pentru autobuzele/microbuzele/turismele care iau navetisti.

TibiV

Nu cu mare placere, dar +1 pentru pasadia...

Eu am postat atunci doar stirea, nu am vrut sa comentez in aceeasi postare.

Dar problema sesizata de pasadia este esentiala: degeaba faci A1 Bucresti-Ploiesti Pitesti si cu 3-5-7 benzi/sens, accesul/iesirea pe/de pe A1 se face prin acelasi amarat de Iuliu Maniu, care este deja sufocat - prefer DN6 duminca dupa-amiaza decat A1-Maniu...

Da, A1 trebuie largit, dar si "ajutat" cu "inelare" (un DNCB decernt, nu mizeria facuta acum. si un A0 cat mai repede) PLUS alte "radiale" = strapungeri. Doar cateva: Splai-Ciurel-A1, o strapungere pe Bd. Timisoara (nici macar nu avem topic pentru asta, pentru ca este amintita "in treacat" doar de alegeri), chiar si Pasajul Domnesti ar putea fi de ajutor...

Dar, ce sa vezi...
Cu ajutorul "dezinteresat" al unor personaje USB (ajunse "consilieri locali"), PUZ-ul care prevedea un drum decent pentru Splai-Ciurel-A1 a devenit nu doar o pastișă a unui proiect decent, ci chiar "moartea clinica" a proiectului...  >:(

Bucuresteni, uitati-va bine pe buletinele de vot.
Eu astept sa vad un out-sider decent...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mikidutzaa

Solutia nu e aducerea traficului pe Splai in mijlocul Bucurestiului ci un transport public eficient: prelungirea metroului pana la Divertiland plus un mega P+R gratuit, tramvai la Domnesti plus P+R, etc. Strapungerea Bd. Timisoara mi se pare necesara totusi, e absurd sa se termine in camp.

Aglomeratia de duminica e exclusiv datorata lipsei centurii, va fi mult mai bine dupa ce A0 va fi finalizat complet.

GrmmrNzi

Quote from: TibiV on July 24, 2020, 03:56:22 PM
[snip]degeaba faci A1 Bucresti-Ploiesti si cu 3-5-7 benzi/sens[snip]
Ai vrut să zici A1 București-Acolo.unde.nu.poți.să.te.ploiești, nu?  :D


nirolf

@TibiV Lucrarea a fost blocată de justiție, consilierul doar a sesizat o ilegalitate, confirmată mai apoi. Ilegalitate produsă de primărie. Sau legile sunt opționale când nu ne convin?

GDPR

Saracul consilier, acum candideaza ca independent la PS6. Ar trebui sa candideze cu sloganul: "domnia legii a triumfat, am salvat Sectorul de abuzuri".

TibiV

Sloganul tau este incomplet...

"domnia legii a triumfat, am salvat Sectorul de abuzuri. Si vila / curtea / gardul din proprietatea mea (nu discutam modul de atribuire) a fost salvata de orice urma de expropriere!"
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oc7avian

Nu prea vreau să fac politică aici pe forum și nici nu sunt fan al acelei persoane, dar expropiere a existat. Gardul a fost mutat mai în spate. Bineînțeles, nu de ajuns, dar nici nu prea mai era loc.

dr4qul4

Am vazut un interviu cu favoritul la primarie... Nu ctitorita de biserici ci inamicul automobilului.
Are si idei bune (destule chiar), dar are unele de iti vine sa-l arunci intr-un ice bucket challenge, sa se trezeasca:
- Metrou usor pe linia CF: In special pe cea din Pipera (magistrala de Constanta), dar si pe cea de la AFI Cotroceni?!  :o Sa-i spuna cineva ca aia nu prea mai e. Pe aici ar trebui sa vina cei din Chiajna in Bucuresti... Sa-i spuna cineva ca mai repede ajungi pe jos.
- trafic auto.... pe Centura. In oras (nu a zis-o explicit, dar cam asa e), mai mult pe jos. Nu a pomenit de nici un pasaj nou.
- a zis ca e conducator auto   :lol:  si s-a mirat de ce politistii locali nu opresc masinile care scot fum  in trafic  :dunno:
- sistem nou de management al traficului. Unul mai performant care sa tina cont si de politistii din intersectii.
- si PMB sa extinda statiile de monitorizare a calitatii aerului si in Ilfov. Cica poate. O fi asa, dar sigur nu poate da amenzi acolo. Cel mult poate trimite o sesizare la care va prmi raspuns in 30 de zile

La capitolul idei bune:
- Sa pregateasca PMB proiectele (SF, PT si documentatii de exproprieri) pt centura. Desi e cam tarziu pt DNCB, il trec la + insperanta ca va face cateva strapungeri peste/pe sub DNCB catre localitatile din jur (BD Timisoara, Magurele, Giulesti, Industriilor) sau macar ceva artere catre localitatile din interiorul DNCB.
- parcare cu plata si pentru prima banda din centru. aka eliminarea parcariilor gratis. CHIAR daca la un pret mai mic (dar sa fie)  :excited:
-  Multe >10 park and ride-uri
- refacerea liniilor de tramvai si conexiunea 32-21.

Am renuntat sa-l mai ascult cand a pomenit de traficul infernal de pe Iuliu Maniu  :drunk:

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mikidutzaa

Referitor la planul cu trenul proiectul e mai amplu, implica refacerea cailor ferate si construirea de infrastructura noua. Singurul lucru total aberant e aia cu AFI (nu avem metrou fix langa?!?).

In rest chiar nu inteleg ce aveti cu planurile lui, toata Europa merge impotriva traficului auto in orasele mari (vezi Londra, Paris, etc.). Intr-un oras mare chiar nu ai ce cauta sa te plimbi cu masina decat in mod exceptional (daca ai ceva de carat, etc.), desnsitatea e prea mare. Transportul in comun sau cu bicicleta/trotineta/pe jos e singura optiune rezonabila.

Degeaba largesti strazi si faci cateva pasaje, v-am mai zis, am fost in Dallas care e mult mai putin dens decat Bucurestiul si aia au autostrazi cu 4 benzi+2 de urgenta+drumuri colectoare de 3 benzi si tot e aglomerat la rush hour, efectiv nu are sens sa investesti in traficul auto in Bucuresti.

Referitor la mersul la vot chiar nu inteleg cum intr-un sondaj 40% parca erau multumiti de mandatul Firea, efectiv nu a facut nimic, doar a furat banii.

dr4qul4

Daca rostiti o minciuna de 100 de ori, nu devine un adevar.
Toate orasele mari au mai multe pasaje rutiere decat avem noi in toata tara.
Perifericul Parisului arata ca o autostrada in toata regula. Nu acelasi lucru il pot spune despre Inelul principal, sau macar de cel median..care nici macar nu e complet.
Iar pana in Periferic ajung toate autostrazile. La noi autostrazile ajung pana la 7-10 km de centru (Perifericul e la 5 si Parisul e "putin  mai mare).
Asadar, minciunile astea legate de orasele mari sa le spui cand vom avea cele 2 inele complet denivelate, iar cele 3 autostrazi nu vor mai avea semafoare macar pana in inelul median (unde obligatoriu trebuie tot nod).

Legata de cealalta prostie, te sfatuiesc sa citesti ce a scris frunzaverde (cu argumente pertinente) legate de infrastructura CFR (capacitate, interoperabilitate, atractivitate) din Bucuresti.
NU e nimeni contra tramvaiului. Dar trebuie facut pe liniile de tramvai si separat si chiar denivelat in unele intersectii.
Daca vrei sa poti folosi trenul, atunci singura solutie este un tunel intre Gara de Nord si Bucur Obor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mikidutzaa

E vorba si de prioritati, sa nu uitam ca Bucurestiul e in faliment dupa Firea, nu sunt bani in 4 ani si de transport in comun si de pasaje si de termoficare. Cu (relativ) putinii bani disponibili mi se pare normal sa investesti intai in transportul in comun si termoficare pentru a putea reduce subventia. Daca ai pune banii disponibili in pasaje in loc de transport in comun nu ai rezolva mare lucru, traficul ar fi tot infernal.

Mi se pare corect ca prioritatea numarul 1 sa fie contruirea de Park and Ride la intrarea in oras si extinderea transportului in comun pana la ele plus achizitia de tramvaie si troleibuze noi plus refacerea liniilor de tramvai si amenajarea de piste de biciclete si benzi dedicate transportului in comun.

Referitor la tren mie mi se pare fezabila o linie intre centura de vest si Pipera sau intre Buftea si Pipera sau intre aeroport si Magurele cu ceva investitii. Unele linii din planul propus sunt clar aberante dupa cum am zis.

panzer

Cred ca intr-o discutie mai veche, tot cu frunzaverde, si Park and Ride-urile sunt utile dar au doar un efect limitat. Vezi cel de la Straulesti, mai mult gol. Oricum costa mult vs efectul lor in trafic. In principiu cine vine la Bucuresti din comunele alaturate nu are doar o singura destinatie, ci mai multe: duce copii la scoala, merge la birou, ia copii de la scoala, trece pe la supermarket, etc.

Cat despre Faliment, este departe. Mai este foarte mult loc de impozite la Bucuresti. Impozit pe 2 camere = 80 lei/an. Impozit pe un Logan = 70 lei/an. Loc de parcare = 80 lei/an.
Sigur in Bucuresti lumea isi permite sa plateasca mai mult de atat si le va veni aceasta idee foarte curand. Ca doar gaurile enorme din bugete nu o sa le plateasca multinationalele, si nici nu vor fi dati oameni afara de la stat sa fie angajati in economia privata!

mikidutzaa

Cel de la Straulesti e gol pentru ca lumea poate parca oriunde gratis si pentru ca nu poti ajunge usor la el, te blochezi la centura. In plus venea si metroul foarte rar.