[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Valentin

P&R-urile au efect relativ limitat din cauza faptului ca nu se iau si nu se pot lua masuri complementare. Odata ce ai P&R la fiecare intrare, eventual niste P&R-uri pe inelul median poti implementa mai usor taxe de acces. Atata timp cat in loc sa dea 0,5 bani pe ora, eventual gratis cu abonament la metrou, prefera sa parcheze gratis la botul calului normal ca sta parcarea goala. Sunt pline strazile secundare in zona de abia trece o masina normala, sunt curios cum trece o autospeciala de pompieri in cazul unui incendiu. Atata timp cat nu se dau amenzi cu siguranta nu se va umple parcarea, cel putin local. Peste tot unde exista P&R ar trebui aplicate amenzi, ar trebui mai bine semnalizata parcarea, ar trebui informati oamenii din zona (pe o raza de X km) de beneficii, dar si de sanctiuni. Apoi dupa informare urmeaza sanctionarea si usor, in timp, se mai umple parcarea, dar e evident ca nu ajunge cred nici la jumatate, asta acum.. dar vorbim de o investitie de viitor. Frontiera orasulu nu va mai fi aceeasi in 5-10 ani, etc.

Cristiano

Exista un proiect sau studiu, continuarea Splaiului Unirii pe langa Biblioteca Nationala pana in Bd. Unirii?

:D

panzer

Cred ca si noi ne uitam numai dupa super-solutii vazute pe afara.

Cel mai bun lucru pentru zona peri-urbana a fost extinderea RATB si integrarea cu ceilalti operatori. Very well done. Din pacate s-a blocat la limita exterioara a Ilfov-ului. Sunt zone care sunt aprope de Bucuresti, dar tin de Dambovita si Giurgiu iar acestea nu sunt acoperite inca.

Legat de P&R: Parcarea de la Colloseum este folosita de f multi ca si P&R (gratis) impreuna cu linia lui 112 in detrimentul P&R de la Straulesti. Eu personal sper ca Straulesti sa devina mult mai frecventabila dupa rezolvarea intersectiei de la Mogosoaia pe DNCB si a M4. In timp eu as gandi Straulesti ca punct terminus pe linii locale din localitatile limitrofe. Nu e un secret ca in Chitila si Voluntari de exemplu, exista autobuze mici care merg cam pe toate stradutele. Cele din Chitila ar putea avea toate un intermodal la Straulesti la fel cum cele de Voluntari merg si la Pipera si la Obor.

Ramane de rezolvat problema radialelor: Bucurestiul a fost gandit radial cu schimb in centru (Unirii si Victoriei pt Metrou, Romana pentru RATB, etc). Sunt putine trasee care sa faca legatura intre radiale: de aceea e de succes linia 112: trece pe Chitila, Bucurestii Noi si ajunge pe cealalta radiala (M2). Si este mult mai rapida decat M4 + M1 + M2.

Din pacate, DNCB care ar fi solutia pentru acest comute intre radiale este inca ultima pe lista prioritatilor. Si nu exista nici o capacitate de interchange pe DNCB. Toate sunt gandite deocamdata in interiorul DNCB (Pantelimon, Straulesti, etc).

Tot ca veste buna a aparut un Rxxx care face legatura intre Chitila si Militari pe DNCB. Deci cerere exista.

Nici o solutie nu va functiona singura. Ar fi util ca RATB si Metrorex sa colaboreze. Si sa se faca analize atente al flux-urilor de pasageri iar acestea sa fie puse in practica.

In mod realist, doar RATB are libertate de miscare. Metrorex nu va merge niciodata mai repede ca acum: 10 statii la 10 ani. Nu ne prea putem baza pe el desi are toate atuurile: capacitate f mare, viteza buna, ecologic. Si chiar cand va fi gata toate proiectele tot pe radiale merg.

Solutia aceea finala cu A0 pt tranzit, DNCB pentru trafic local, M5, M4 si M7 gata, celelalte M-uri prelungite pana dupa DNCB, etc e un vis frumos.

Din pacate va fi mai rau inainte de a fi mai bine:
- orice drum nou se acopera imediat cu parcuri logistice care genereaza trafic nu gluma.
- odata cu Pandemia asta daca ai o casa de vanzare in zona periurbana e plin de vizitatori. Multi s-au saturat de oras si vor iarba verde. Foarte curand vor afla ca daca vrei orice tb sa te intorci in Bucuresti: scoala, spital etc. In cel mai bun caz in zona ai un Mega sau un Profi. Si cam atat. Gradinite particulare ici si colo. Deci pana fac copii 6-7 ani esti acoperit. Dupa aia ori faci 2h in trafic pe zi, ori te intorci in Bucuresti.

Si un ultim lucru de care nu vorbeste nimeni: infrastructura energetica in Bucuresti si imprejurimi este la maxium si sub presiune. Caderile de tensiune sunt frecvente fie ENEL fie FDEE.
Bucurestiul avea capacitate pentru toate fabricile inchise si asta a permis dezvoltarea din ultimii 15 ani. Acum gata. Depozitele frigorifice, spatiile de retail, birouri, etc deja au acoperit acea capacitate. E nevoie de statii noi de transformare in jur, altfel dezvoltarea Bucuresti-Ilfov se va bloca repede.

stangabriel

Buna radiografie.

Aveti idee care mai este soarta marcajelor din Bucuresti ? Ma uitam la Stirbei Voda, mai ales la intersectia cu Calea Plevnei, nu se mai vede marcajul, nu realizezi pe ce banda esti. Si alte, alte cazuri.

Duta C

Asa este tot Bucurestiul.....e greu sati tiii banda sau daca deseneaza  din greseala asfaltul in maxim 1 sapt nu se ai vede nimic...vezi la universitate etc...zici ca au fost soimii patriei la desene pe asfalt,a plouat si sa sters!

Sorinus

Nu inteleg de ce nu se pun benzi din acelea adezive, se insista cu vopsea clasica ce nu tine mai mult de o luna de iarna. Benzile alea, desi se murdaresc, tin ani de zile

Cristi N


stangabriel

Azi noapte au inceput sa inlocuiasca parapetii de beton de la intrearea in Bucuresti Dn1, incepand cu Pasajul subteran Baneasa spre Fantana Miorita. Era si timpul. Erau urati si deplasati. Cei noi sunt in continuarea celor recent inlocuiti de Cnair din pasaj.

Ma tot gandeam ce se intampla cu cei vechi. Eu consider ca se mai pot folosi in alte situatii. Aveti idee de parapetii folositi la Bucharest Ring, ridicati vara asta din fata Academiei, de langa Casa Poporului? Erau chiar ok, doar ca erau cu o singura parte. Deci se pot folosi pentru margine de drum.

voicul

Bulevardul Lacul Tei a intrat in reabilitare.
Au inceput sa schime bordurile de acum 3 luni (am facut si poze, dar am uitat sa le pun  :-[ ) si joi era politie care nu mai lasa sa parchezi pe o parte a carosabilului.

Momentan pare ca se misca doar pana la aici din BV, dar presupun ca in timp ajung macar pana la linia lui 16.

nirolf

Nu înțeleg utilitatea, asfaltul era bun, lipseau marcajele (de minim 5 ani!).

paulmare

Nu schimba dalele OR pe Tei ? in alea iti rupi masina si se patratesc rotile tramvaiului
si Gloriei in Damaroaia a intrat in "reabilitare", sunt curios ce vor face cu linia de tramvai care din pacate e praf

voicul

^Asfaltul nu era rau  :D - adica era peticit de zeci si zeci de lucrari, dar intradevar se gasesc strazi mult mai proaste ca asta.

Si eu astept/sper ca schimba OR, dar cred totusi ca nu ...
Eu trec linia lui 16 cu minim posibil, ca sunt forme de relief si de 2 - 3 cm acolo.

Lyvyoo

Nu e corect sa deranjam abonatii cu notificări pt asa ceva dar asemenea enormitate merita totuși aflată. Nu credeam ca o campanie electorală ar putea sa producă asemenea monstri sinistri:





Powered by API/PUM imgur uploader

voicul

Arata mai bine asa:





Strada Grigore Alexandrescu e gata pana aici
(GPS) Acum au trecut la bucata pana in Dorobanti.



Powered by API/PUM imgur uploader

stangabriel

Intreabam acum ceva vreme de parapetii ridicati din fata Academiei Romane, de la fostul Bucharest Ring.  Am vazut ca au fost depozitati(abandonati) pe un teren de langa DN6, Mihailesti- Giurgiu, unde se construieste centura localitatii.
Pe drumul de mai jos:

https://www.google.ro/maps/@44.3027902,25.8892031,3a,90y,287.08h,78.83t/data=!3m6!1e1!3m4!1sttaLdKgWbGGpeXlxt6xpwg!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro

Cum au ajuns acolo si daca o sa fie refolositi, o sa aflam in anii urmatori.