[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

TVlad

De-ar ajunge si pe Iuliu Maniu cu un semafor la Turbotequila. Cica asteapta integrarea in maretul sistem inteligent de semafoare. Eu cred ca ar fi bun si un semafor mai prostut, doar cu buton care sa stie doar ceva de tipul "nu pun verde la pietoni decit dupa x minute de la ultimul verde".

oc7avian

Mama ei de "fluidizare"... să stea pietonul x minute. Știi care e efectul instant al așteptării aiurea? Se trece ilegal, deci risc mai mare de accidente.

Mi-a mâncat zilele un semafor de genul pe Iuliu Maniu. Măcar în mașină ai un oarecare confort și nu e ca și cum pierzi mare timp stând 30 de secunde.

Răspunsul corect e <90 de secunde și am fost indulgent, pro-șofer.

irirat

S-au mai pus semafoare cu buton sau fara si prin alte locuri din Bucureşti si n-a fost nici o problema pana la urma (de ex. La Stația Preciziei, la Liceul Tudor Vladimirescu sau la intrarea de pe Splai  la Poli) nu vad de ce nu ar fi bine sa puna si aici unde afluxul de pietoni si masini e mare.
Bine, IMHO, ar trebui legiferata obligatia instalarii semaforizarii trecerilor de pietoni in cazul drumurilor cu mai mult de o banda pe sens.

Valentin

^ asa ar trebui, sa nu mai vedem glume de treceri de pietoni cu 3 benzi/sens fara semafor. Bine, ideal ar fi niste camere si amenda acasa, dar e un gand indepartat.
Legat de semaforizare, eu va invit in zilele de vara si de iarna cu viscol sau de toamna cu ploaie la semaforul de pe I.Maniu cu str. Valea Lunga, unde am ratat semaforul la mustata si am asteptat de mi s-a facut rau, la propriu, sper sa se fi schimbat intre timp.

TVlad

Asa este, unele semafoare pietonale de pe Maniu dureaza exagerat de mult (La Veteranilor, de exemplu).

"X" minute poate fi si 1, si 2 important e sa fie un interval regulat, altfel se gaseste sa treaca cite un pieton la citeva secunde. Au construit ditamai complexul rezidential acolo, cu magazine la parter si e logic ca si traficul pietonal a devenit mai intens.

lucian

Soluția propusă de Nicușor Dan pentru deblocarea lucrărilor la Drumul Valea Largă

Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, susține că va emite aviz de mediu pentru modernizarea Drumului Valea Largă, însă Primăria Sectorului 6 va trebui să transplanteze circa 30-40% dintre cei 400 de copaci aflați pe amplasament.

https://mainnews.ro/solutia-propusa-de-nicusor-dan-pentru-deblocarea-lucrarilor-la-drumul-valea-larga/

reiny2000

Pe lângă un timp rezonabil, poate la semafoarele cu buton ar fi folositor un timer care să ajungă la 0 la 5-10 secunde după ce mașinile primesc roșu (asta ca să nu se arunce unii pe șosea). Câteodată aștept atât de mult că încep să mă îndoiesc că butonul chiar funcționează.

dr4qul4

Ar trebui sa dureze minim 30 de secunde intre apasarea butonului si aparitia verdelui pt pietoni.
Si minim 1 minut intre 2 semnale pe verde la pietoni.
Daca ar aparea verde imediat dupa apasaea butonului, vei gasi pe cineva care sa abuzeze si sa blocheze toata circulatia.
Timer-ul ar fi bun pentru toate semafoarele, mai ales de cand s-a inventat start stop-ul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

@dr4qul4

Ai cont de youtube?
Daca ai (eu n-am) iti trimit o filmare cu un semafor cu buton pe care pietonii nu il folosesc niciodata. Pentru ca dureaza cam 1 minut, iar tu ca pieton care a apasat butonul nici nu stii daca ai apasat butonul semaforului sau butonul "strategicelor intercontinentale nucleare"...

Semaforul ar trebui sa raspunda cumva ca "a inteles comanda", dar pentru ca este prea curand dupa alta comanda similara - mai ai de asteptat.
Eu l-am testat o singura data, fix in scop experimental. Sa vad cat dureaza. (Si nu il mai apasase nimeni cel putin 3 minute inaintea mea, ca l-am pandit...)
Iar in 3 ani de cand exista nu am vazut mai mult de 10 oameni care sa apese pe buton.... (Este drept, trec pe acolo doar de 2 ori pe zi...)

In rest trec strada (fix acolo, pe zebra) indiferent de culoare - este drept, exista semafoare "adevarate" la vreo 200 de metri si in aval si in amonte, asa ca mereu ramane o "gaura" de traversat.

La fel de drept, este o strada (/bulevard in nomenclatorul strazilor) care poate fi greu definita "cu 2 benzi" pe sens. "Banda 2" este pentru tramvaie (si masini), banda 1 este pentru masini parcate (daca ai noroc si tocmai pleaca altul, poti gasi si tu un loc de parcare...) :lol:

Am cazut "pe spate" acum vreo 2-3 zile cand (mergand ca pieton) am dat peste o colega care parca la vreo 200 m "de obiectiv". Mi-a explicat ca "de vreo doua zile dau politistii amenzi, asa ca am gasit un loc de parcare legal"...

Asta este o fata fina si cu bun simt...
Sa vad ce fac politistii cu cocalarii care au la gat lanturi de aur cu care poti lega un taur, si care parcheaza fix pe linia de tramvai ca niste animale: "doar 5 minute, boss, sa imi iau tigari, un suc si iubita de la hair stylist/ala cu tatuajele/ orice vrea pisi!..."  :(

(Caz in care, evident, PiSi are semnificatii diferite pentru noi si pentru ei).
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

TibiV, folosirea semafoarelor cu buton se invata.
30 de secunde este un timp de asteptare normal. Nu pot sa dai rosu la masini in 10 secunde si sa te si astepti ca vor frana la timp. 1 minut este deja prea mult.
Eu am fost convins de utilitatea semafoarelor cu buton acum vreo 15 ani cand am fost la Londra. Acolo (aproape) toate sunt cu buton si toate functioneaza la fel.
Nu am stat sa numar daca sunt 20 sau 40 de secunde, dar nu sunt nici instant, nici nu astepti o vesnicie pentru verde.
Cel mai important este ca sunt predictibile, atat pentru soferi, cat si pentru ciclisti si pietoni.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

lone_wolf32

Primăria Sectorului 6


QuoteScoatem tirurile de pe Bd. Prelungirea Timișoara!
În ultimii zece ani, zona a fost transformată  într-o imensă parcare, de către tiriștii care așteaptă se intre în vamă.
Deranjează traficul și dă un aspect tare urât, astfel că am luat bulevardul în administrare de la Primăria Generală și vom face ordine.
✔️ADPDU Sector 6 va remonta semnele de circulație cu oprirea interzisă;
✔️Poliţia Locală Sector 6 le va da amenzi șoferilor care nu vor respecta indicatorul;
✔️Întreaga zonă va fi amenajată.
👉PRIMARUL CIPRIAN CIUCU: "Am dispus realizarea unui studiu de fezabilitate pentru a reface cu trotuare, piste de biciclete, tramvai și tramă stradală"
💬"Mi-a ajuns! Și cu siguranță și dumneavoastră! După doi ani de discuții și formele și informale cu diferite autorități ale statului, în care am așteptat să mute vama din #Sectorul6. O vamă nu are ce căuta în oraș!
Nu mută vama, bine, dar tirurile acolo nu vom mai parca! Este un bulevard circulat de pe care au dispărut în ultimii 10 ani semnele cu oprirea interzisă. Am dispus ADPDU Sector 6 să le remonteze și Poliției Locale să amendeze transportatorii care confundă Sectorul 6 cu o parcare de tiruri. 
Anul trecut, am luat Prelungirea Timișoara de la PMB pentru a o administra noi, Primăria Sectorului 6. Am dispus realizarea unui studiu de fezabilitate pentru a o reface cu trotuare, piste de biciclete, tramvai și tramă stradală.
Când va fi gata? Posibil anul viitor, în funcție de buget, cel mai târziu în primăvara anului 2025. A durat destul de mult până am luat-o de la PMB. Aici, Compania de Drumuri va face primul radial, peste Centura București. Ideea este să fia gata cam în același timp. Mă ocup!
Până atunci, adio tiruri, urmează mici reparații, plombări și curățenie!
Stimați soșeri, aveți vamă și la Ciorogârla, înainte să intrați în București!", a transmis edilul Ciprian Ciucu.
Civilizăm Sectorul 6!

BIGRED1984

/\/\ 
Pe Calea Vacaresti sunt 2 treceri criminale, mai ales cea mai aproape de podul peste Dambovita, care s-ar preta la buton, de ani de zile nu se intampla nimic.
In schimb, la Palatul Copiilor e una cu buton dar dureaza cateva minute sa vina verde, te saturi sa astepti, dar acolo fiind trafic puternic, nu trece nimeni pe rosu sau cel putin nu la orice ora.

Pe Obregia, la piata Straduintei, sunt 2 treceri in 100 m, se scurg pietonii 1 cate 1, seara se face coloana de masini doar din traversatul acesta ; daca nici aici nu se preteaza la buton, nu mai stiu unde ar putea.

EugenRo

Nu stiu cum arata intersectia viitoare dintre prelungirea Bd. Timisoara si CB dar mi-ar placea sa se continue cu o descurcarare/ incarcare in A1 (nu nod) ca o alternativa veritabila la Bd. Iuliu Maniu (daca prelungirea Ciurel n-a fost sa fie).


dr4qul4

In nici un caz inca 2 giratorii in DNCB si inca un nod inghesuit in zona aia de A1.
Proiectul prevede continuarea pana in A0. Asa ca sa mai elibereze din A1.
Sper insa sa vedem si o legatura catre zona comerciala de la sud de A1.
Si putem sa sarim inca un nod in DNCB (eventual pot face doar seminod).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

EugenRo

^De acord si cu varianta asta. Nu tin deloc la giratorii, doar sa nu se infunde prelungirea Timisoara in centura..
(Nu am vz planul  O:-)  )