[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

Lyvyoo

Veste buna pe pagina viceprimarului, nu stiu daca era asteptata. Pentru mine a fost o surpriza:

Stelian Bujduveanu
  ·
Soluții de trafic în zona de nord a Capitalei!
📌 Când spui B-dul Dimitrie Pompeiu, spui business. Aici este concentrat principalul pol economic al Capitalei, unde zeci de firme cu cifre de afaceri impresionante își desfășoară activitatea.
➡️ Mediul de afaceri și-a făcut treaba: a dezvoltat zona. Este rândul Primăriei Capitalei să contribuie, și o facem prin îmbunătățirea accesibilității în zonă.
___
ℹ️ Proiectul de investiții: Reconfigurarea infrastructurii de transport în zona Dimitrie Pompeiu - Fabrica de Glucoză - Șoseaua Pipera înseamnă:
1️⃣ Construirea unei noi linii de tramvai pe întreaga lungime a B-dului Dimitrie Pompeiu pentru a conecta liniile de tramvai 16 și 36 cu linia 5. Noua cale de rulare se va construi între Platforma Industrială Pipera și B-dul Barbu Văcărescu.
2️⃣ Lărgirea la două benzi a B-dului Dimitrie Pompeiu. B-dul va fi practic reconfigurat și va avea două benzi pe sens pe întreaga lungime (1.7 km).
3️⃣ Realizarea unei noi parcări de tip Park&Ride în zona B-dului Dimitrie Pompeiu. Amplasamentul propus pentru construirea parcării este zona adiacentă B-dului Dimitrie Pompeiu. 
4️⃣ Construirea unui nou drum care va conecta Șoseaua Pipera, B-dul Dimitrie Pompeiu și Șoseaua Fabrica de Glucoză.
➡️ Noul proiect major de infrastructură va îmbunătăți semnificativ condițiile de trafic în zona de Nord a Capitalei. Vom fluidiza astfel circulația transportului public, traficul rutier și vom crea spații speciale pentru bicicliști și pietoni.
🖇 Beneficiile acestui proiect înseamnă:
✔️ Fluidizarea traficului rutier și reducerea timpilor de așteptare în trafic
✔️ Creșterea vitezei de rulare a tramvaielor
✔️ Reducerea costurilor de exploatarea a mijloacelor de transport în comun
✔️ Îmbunătățirea factorilor de mediu
___
ℹ️ Astăzi s-a încheiat procedura de consultare de piață a caietului de sarcini pentru acest proiect major de investiții.
➡️ Până în prezent, a fost avizată tema de proiectare și pregătim documentația pentru achiziția Studiului de Fezabilitate.

Sursa: https://www.facebook.com/Bujduveanu/posts/pfbid0SiPFantEB9qpfUCtU5cpTXr6NLkfZG7SbB4a8iB8aTYLAo7q8t3eJqP7JobwwTFil

dr4qul4

Azi noapte montau noile porti de presemnalizare pentru Pasajul Unirii.
Inteleg ca vor avea senzori, lumini, si semafoare.
Cat credeti ca va trece pana se infige cineva in ele? Si cat va dura reparatia lor, pentru ca stim cu totii cum stam la capilotul mentenanta.
Sper ca grinda de gabarit sa fie dubla, si fixata bine, astfel incat sa nu se mai prabuseasca la impact.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

paullie

Daca tot e liber si n-am plecat nicaieri din iubita Chiajna  :lol: am zis sa vad ce s-a mai facut la Valea Larga. Primele 3 poze din apropiere de intersectie cu Bd Timisoara.

Vedere spre Nord




Vedere spre Sud






paullie

Urmatoarele 2 poze de la intersectia cu Valea Doftanei.

Nord



Sud



paullie

Din zona intersectiei cu Valea Cricovului 4 fotografii in succesiune Nord - Sud - Nord -Sud>

In a doua si a treia poza este lucrarea ApaNova un bazin de decantare. Abia au inceput si la cum ii stiu eu pe ApaNova din zona Orsova- Uverturii o sa le ia o groaza de timp.












paullie

Si ultimele 2 poze de la intersectia cu Valea Furcii. Au dat jos gardul, nu stiu daca au obtinut autorizatie de la PMB (si cine o mai fi) sa taie copacii.

Nord




Sud






Fred

Gardul e demontat de vreo luna, iar lucrarile Apa Nova sunt incepute de 2-3 saptamani. In ultimele 2 saptamani nu cred ca s-a intamplat mai nimic, era un noroi de nu se putea trece cu aproape nimic. Doar in capatul dinspre Timisoara s-a miscat cate ceva, in rest nimic vizibil.

Blocul din ultima poza din penultimul set are o situatie juridica dubioasa, e construit partial pe spatiul public (e translatat spre vest, spre strada) si e nelocuit de vreo 2 ani de cand e terminat. Primaria nu vrea sa il demoleze, constructorul probabil asteapta sa se faca drumul mai spre vest si sa ignore situatia, dar nu stiu cum face intabularea.

paullie

Se pare ca a aparut inca un blocaj cu Valea Larga. Sincer, da' sincer il regret pe grobianul de Basescu.
QuoteÎn lipsa acestui aviz, care presupune defrișarea a ccc. 400 de copaci, și pentru fiecare copac ÎMI ASUM PLANTAREA A ÎNCĂ 10 COPACI în compensare, am două opțiuni:
1. Nu mai facem lucrările și,
2. Îmi asum o amendă destul de mare, pe care dacă o voi lua în nume personal, nu știu dacă mi-o permit.
https://www.facebook.com/ciprian.ciucu

TVlad

Primarul teribilist de la sect. 6 ar trebui in primul rind sa cunoasca si sa respecte legea. Daca s-a apucat de lucrari fara sa tina cont de posibilele intirzieri birocratice previzibile, e doar vina lui.

irirat

Primarul de la S6 se plange ca a depus cererea pentru avizarea defrisarilor din noiembrie anul trecut si nici pana acum nu a primit raspuns, aduca acum 6 luni.... Care o fi termenul de raspuns, un an, doi, zece ?
Nu-mi dau seama unde e teribilismul lui, in orice proiect incerci sa paralelizezi activitatile si iar pentru cele la care ai nevoie de avize iei termenul legal si-ti pui si o marja de risk. Daca faci totul secvential dureaza o vesnicie si pana vine ultimul aviz expira din primele.
Parerea mea...  :bash:

TVlad

Teribilismul e in cotcodacelile pe care le scoate cu cea mai mica ocazie, reclama dezgustatoare la orice rahat. Ii place sa se bata cu caramida in piept pentru orice rahat pentru a fi apreciat de unii care nu cunosc adevarul ascuns dincolo de aparente.

In cazul de fata ma intreb de ce nu putea ingloba plopii cu pricina intr-un spatiu verde median.

Fred

Nu stiu care e durata de viata a unuia din plopii aia, dar cand eram eu tanar plopii erau deja acolo, nu stiu cand au fost plantati. Sa zicem ca rezista inca macar 20 de ani, atunci ar putea fi pusi pe mediana drumului, ar ramane pana in blocuri doar spatiu de 1 banda si 1 trotuar, fata de planul de a avea 2 benzi si trotuare de macar 30 cm latime (acum primarul de la 6 face trotuarele in bataie de joc, printre blocuri le-a redus la 40-50 cm pe alocuri).

Deci, da, se pot pastra plopii daca se renunta la a avea un bulevard si ramane o straduta amarata. Ca sistematizare e o idee cretina, cel mai apropia bulevard real e Drumul Taberei, Valea Oltului e tot o straduta amarata si aglomerata. Pe Valea Larga inca e spatiu pentru a face un drum 2+2 real, daca i se da cu piciorul acum ocaziei de a face o treaba buna in 10-20 de ani zona va fi la fel de rea ca Bragadiru din interiorul centurii, ghetou urban nou construit, caz in care merita depuse niste acatiste pentru ca rusii sa trimita vreo 2-3 bombe atomice acolo.

Earthchild

#1902
Una este de ajuns pentru tot sectorul agricol Ilfov.



PS: și după aia, mutăm capitala la Viscri. Să fie protejată de găinile regelui Charles.

panzer

De ce atomica? Ajunge o ploaie mai serioasa si sunt sinistrati oricum. De incendiu nici un vorbesc.

Eu propun o cutuma: fiecare primar care face un bulevard nou cu 2x pe sens sa dea numele strazii. Aceasta sa fie Bulevardul Ciprian Ciucu. Nu glumesc deloc.

Ca tot zilele astea am iesit la o plimbare pe Șoseaua Kiseleff, unul care desi Rus a facut multe pentru Bucuresti si Tara Romaneasca. E drept ca acum aproape 190 de ani.

danutzu_1069

Gata cu permise "date cu imprumut la Politie". Doua treceri de pietoni "periculoase" din Bucuresti, sector 3, vor ...primi semafoare...

Una este aceea de la Ilioara (unde chiar au fost si accidente...)
https://goo.gl/maps/JVSBzZfArtjHP5nA8

Iar cea de a doua la Intersectia Pallady cu Mizil
https://goo.gl/maps/2f3gKmRPPqJXe5i88

La asta a doua am dat permisul cu imprumut la Politie ... cu ceva ani in urma...  :lol:  :lol:

La prima locatie, semafoarele sunt deja montate, iar la a doua, urmeaza sa le agate pe stalpi...