[B] Discuții, lucrări şi proiecte diverse în Bucureṣti

Started by Ionut, September 20, 2011, 07:56:58 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

shift2rail

^ alt primar care paseaza raspunderea, in speta catre primarul general:

efectiv, nu am vazut refactie majora de bulevard/strada importanta in Occident, unde sa nu se desfiinteze (cel putin) o banda auto din doua, si sa adauge o banda dedicata bus si pista dedicata velo.


misiekwas

#1936
^E complicat. Într-adevăr, aceștia sunt în gestiunea de PMB pentru ca, nah, administrația în București este organizata în mod cam ridicol. Problema este coordonare între pmb și ps6, care nu prea merge, ceea ce s-a văzut cu Valea Largă.

În general, as spune ca problema este incapacitatea de PMB de a gestiona eficient proiecte și pasarea de bucăți importante de infrastructura către sectoare (mai ales în caz de s4), care nu au de facto atribuții privind mobilitate urbana. Dar nici masterplanul nu prea e.

panzer

Problema este ca Uverturii nu poate fi amenajata doar din punct de vedere PMB sau S6. Este singura intrare in Bucuresti din Chiajna.
Vrei nu vrei tb sa tii cont si de traficul de Chiajna.

Capacitatea de degajare spre centru la intersectia cu Virtutii este cata este. Poti sa faci un sens cu 4 benzi pe Uverturii, tot un nr limitat de vehicule va intra pe Virtutii.
La fel si in sens invers, spre Chiajna. Tot pe o banda intri in Chiajna.

Sunt multe locuri in Bucuresti unde sunt blocuri dar nu se parcheaza pe bulevard. Se poate daca se vrea. Aici insa Ciucu nu vrea. Pt ca poti sa eliberezi de tot Uverturii de masinile riveranilor, la capete nu au ce face, deci nu va creste nici o capaciatate auto.

Restul sunt minciuni ca sa se justifice. Nu circula doar 178 pe Uverturii. Circula si toate microbuzele de Chiajna, care aduc trafic pasageri ori la 41 ori la Metrou.

Pt traficul auto, singura solutie este Ciurel - Uverturii. Pentru mobilitate urbana serioasa doar banda separata pentru STB pe ambele sensuri.

Eu personal nu prea sunt convins de pistele pentru biciclete in Bucuresti. In cazul Uverturii pistele de biciclete pot fi rutate printre blocuri.

E probabil ca PMB sa fi ajuns cu parcarile albastre pe Uverturii. Cum banii se vor duce la PMB e foarte posibil ca pe Ciucu sa-l fi cuprins dragostea de cei care parcheaza ilegal pe bulevard.

misiekwas

#1938
De acord ca problema nu-i numai de PMB și ps6. Dar și primăria din Chiajna nu strălucește. Și da, și eu cred ca Ciucu aici (despre care dealtfel am o părere cam ok) s-a luat de un proiect aiurea și nu vrea sa supere pe riverani (vin alegeri). Și dat de vina asupra PMB este o scuza, dar nu cu tot nejustificata, pentru ca PMB chiar se mișcă greu și cedează responsabilității către sectoare (vezi Olteniței).
Și da, e nevoie de eliberat banda și dedicație pentru stb, și cred ca asta s-ar putea negocia, iar războiul aia ciudat Ciucu-Nicușor mi se pare slab. Mi se pare mai degrabă și chestie de ambiții lui Ciucu: vrea și el un bulevard ca să-l gestioneze.

De acord cu piste de biciclete prin blocuri în zone unde se poate, dar cu condiția de masuri pentru calmarea traficului.

oc7avian

Nimeni nu oprește să discute cu TPBI pentru o linie nouă strict până la Lujerului + alte optimizări. Ah, apropo: dacă ai banda unică, frecvența autobuzelor devine mai bună cu același număr de vehicule. Dar mna, e mai simplu s-o dai cotită și să te întrebi ce a fost primul: oul sau găina.

misiekwas

Pai, total de acord. Cum am spus, impresia mea este ca astfel de scuze sunt cam proaste și sunt legate strict de cooperare proasta Nicușor-Ciucu.

paullie

Nu m-a rabdat sufletul si am dat o fuga pâna pe Drumul Osiei sa vad cu ce se lauda primarul de la 6. Nu stiu de ce ma asteptam la doua benzi pe sens si super bulevard. In fine e bine si asa. Singura obiectie pe care o am este ca statia de autobuz, prima poza plan indepartat, e pusa ca un pardon intr-o caldare. O sa se faca coada de numa numa. Puteau sa mute alveola aia de dupa statie mai incoace si scurtau banda de preselectare stânga, asa aveam un mic bypass al statiei de autobuz.






paullie

Si inca 2 poze. Urmeaza Drumul Osiei faza 2 dupa ce se termina epopeea in tribunale cu SIAD.





shift2rail

^ nu le poate explica nimeni ca pista velo dedicata= pista separata fizic de carosabil?

danvoicu


irirat

Locul e strâmt rău ca sa mai faci separarea pistei de biciclete de banda auto. Sunt blocuri făcute pana in buza trotuarului și aici vorbim de sect 6, blocuri construite in ultimii 4 ani

rota

Arata chiar bine, parca asa era un bulevard si in CluG, la cat mai multe piste!!
Poate se inspira si Nicusor/Nea Goita  :)

Konter

Trotuar de un metru din care 50 de cm alveole pentru pomi care oricum o sa moara si vor distruge trotuarul si carosabilul daca in timp. In plus, nici nu pare "la linie" trotuarul.
Oare cine a proiectat si executat lucrarea?

pasadia

Tot citesc despre cat de "urgenta" e largirea la 3 benzi pe A3, Moara Vlasiei - Dumbrava. Si nu zic, s-ar putea intr-un viitor in care avem gata A7 sa fie pline cele 2 benzi din A3 (27 de kilometri mai exact). Si sa se circule cu 110km/h (sau 90km/h) si prin urmare sa ai nevoie de 2,5 minute (sau 6 minute) in plus fata de situatia in care ai fi circulat legal cu 130km/h.

Dar, stau si ma gandesc - daca situatia chiar va fi nasoala si vom ajunge la un nivel de trafic cu adevarat atat de mare, dornic sa se verse prin A3 in Bucuresti - ce solutie se va gasi pentru Colentina si pentru str. Petricani? Adica inainte de a largi autostrada in plin camp, stau si ma gandesc ce frustrare vom genera acelor soferi cand vor ajunge pe teritoriu PMB-ului si practic nu vor avea unde sa se verse...

DN1 a avut parte de multe largiri si are parte de multe directii de varsare. A3 nu. Si stiu, dupa mintea unora aia e problema de Bucuresti - dar eu sugerez ca e mai importanta decat largirea si ca ar trebui aia abordata prima oara. Poate un park&ride, poate o solutie extrem de scumpa pentru un traseu subteran spre un nod relevant de trafic gen Piata Obor...

dumbravaandrei

Cu park&ride nu rezolvi niciun rahat... sa opresti o autostrada intr-un park&ride  :o . Bine, poti considera tot Bucurestiul un park&ride, dar...
Da, trebuie o strapungere paralela cu Colentina, trebuie bagat tramvaiul de pe Petricani, eventual cu bretele dedicate virajului la stanga
Si mai trebuie ceva... o cale decenta de acces dinspre Colentina spre A3... sa faci stanga la avion e de noaptea mintii...