Drumul Expres DEx Satu Mare-Suceava

Started by NGC, September 12, 2019, 11:49:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer


26ld

442 de intrebari pentru 10 km, ultima mi-a sarit in ochii mei de nespecialist:

Intrebare 442: Potrivit documentelor puse la dispoziție, gropile de împrumut vor fi puse la dispoziție de  către client. Analizând studiul geotehnic al acestor gropi se poate observa că aproape  70% trebuie să fie stabilizat. 

în consecință, dorim să subliniem că bugetul estimat de către autoritatea contractantă  este insuficient și ireal, nefiind posibil să asigure acoperirea cheltuielilor presupuse de  investiție.
Pe această cale, vă rugăm să clarificați dacă dețineți fonduri suplimentare fapt ce va putea conduce la acceptarea unor oferte care depășesc valoarea estimată și totodată să precizați care este cuantumul acestor fonduri.


Raspuns 442 Umpluturile cu pamant din deblee sau groapa de imprumut sunt cotate in Listele de cantitati la art. E7a pentru care este aplicabila Descrierea de pret E7a.  Pretul stabilit pentru acest articol a avut in vedere toate operatiunile necesare punerii in opera a materialului de umplutura transportat de la debleuri sau de la groapa de imprumut, ca atare sau imbunatatit, in conformitate cu prevederile caietelor de sarcini si cu cerintele Consultantului asa cum este mentionat in Descrierea de pret.

Valoarea estimata este stabilita in corelare cu listele de cantitati si este acoperitoare pentru realizarea obiectivului de investitie, nefiind necesara suplimentarea bugetului. Conform prevederilor Instructiunilor catre Ofertanti, sectiunea IV.4.2:  "Propunerea Financiara trebuie sa fie prezentata in Lei, valorile fiind exprimate cu maxim doua zecimale. La elaborarea Propunerii Financiare, ofertantii se vor raporta la valoarea minima a intervalului de la Sectiunea II.1.5, respectiv la valoarea de 738.220.928,60 Lei fara TVA."

In verificarea incidentei prevederilor art. 137 alin. (2) lit. e) din HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare: 
e) prețul, fără TVA, inclus în propunerea financiară depășește valoarea estimată comunicată prin anunțul de participare și nu există posibilitatea disponibilizării de fonduri suplimentare pentru îndeplinirea contractului de achiziție publică respectiv; 

Autoritatea Contractanta prin intermediul Comisiei de evaluare va face demersurile necesare pentru a-si intemeia decizia pe baza informatiilor reale, disponibile si aplicabile la momentul evaluarii Propunerilor Financiare.


Daca inteleg eu bine, un antreprenor spune ca materialul de umplutura din gropi trebuie stabilizat in proportie de 70% si va genera costuri cu mult mai mari decat cele estimate, CNAIR zice ca nu si ca pretul estimat (eu nu l-am gasit prin fisiere dar nici nu am cautat serios) e cel apropiat de realitate.




Johnny1711

O sa avem azi oferte pe Oar - Satu-Mare  :D

Johnny1711

Iată ofertele!

Au fost depuse astăzi 5 oferte pentru construcția drumului expres care va asigura #conexiunea dintre #SatuMare și #Oar (frontiera româno – ungară):

1. Asocierea AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (lider) - X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (Ucraina – Romania)
2. CONSTRUCTII ERBASU SA (Romania)
3. Asocierea DUNA GROUP EURÓPA (lider) - DUNA CONSTRUCTII RO SRL - DUNA NRG (Ungaria – Romania)
4. ONUR TAAHHUT TAŞIMACILIK INŞAAT TICARET VE SANAYI A.Ş. (Turcia)
5. Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL (lider) – SELINA SRL – ILGAZ INSAAT TICARET AS – IBB HIB ROMANIA SRL – ILGAZ CONSTRUCTION SRL – BOG'ART SRL (Romania – Turcia)

Contractul pentru construcția Drumului Expres Oar - Satu Mare (#SomeșExpres) are o valoare estimată de 738,22 milioane lei (fără TVA).

Pe traseul acestui nou drum de mare viteză, cu o lungime de 10,83 km, se vor construi inclusiv:
 
- două #nodurirutiere,
- două #parcări,
- un #CIC (Centru pentru Întreținere și Control).

Construcția Someș Expres, care are alocată maximum 24 de luni, este finanțată prin Programul Transport (#PT) 2021-2027.


GIV

interesant mixul Selina. si ibb si bog art.. :|  ???

Johnny1711

Eu personal mi-as dori sa câștige DUNA având în vedere ca ei construiesc și M49

26ld

Las si eu astea aici. Se munceste la studiul de fezabilitate si se factureaza pe Baia Mare-Bistrita:

03.09.2024 CNAIR VIAPONTE ROM   448.570,65   LEI   ELABORARE SF DRUM DE MARE VITEZA BAIA MARE-BISTRITA, LOT 2 DEJ-BAIA MARE FAZA AMC ETAPA 2                                 
03.09.2024 CNAIR VIAPONTE ROM   682.793,86   LEI   ELABORARE SF DRUM DE MARE VITEZA BAIA MARE-BISTRITA, LOT 1 BAIA MARE-DEJ FAZA AMC ETAPA 2
   

matyi92

^^^ ma mira faptul ca nu a licitat Strabag. Mai ales ca inca sunt in zona pentru podul peste Somes.

Feri

În ședința extraordinară a Consiliului Județean Suceava, de astăzi, 17 septembrie, a CJ Suceava, mai facem un pas referitor la Autostrada Nordului pe tronsonul Suceava – Vatra Dornei, în sensul că pregătim încheierea unui acord de parteneriat cu CNAIR.

Despre ce este vorba? Având în vedere că la Varianta Ocolitoare a Sucevei se întâlnesc autostrăzile A7 și Autostrada Nordului și faptul că noi, CJ Suceava, suntem parte acestui proiect al Autostrăzii Nordului în sensul că suntem pe finalul întocmirii caietului de sarcini pe tronsonul Suceava – Păltinoasa. Am solicitat Ministerului Transporturilor și Infrastructurii și ni s-a aprobat extinderea Studiului de Fezabilitate pentru dublarea Variantei Ocolitoare a Sucevei pe tronsonul Moara - Pătrăuți, astfel încât vom avea două benzi pe sens ceea ce presupune dublarea șoselei existente pentru a nu crea blocaje aici unde există un nod în care se întâlnesc cele două autostrăzi.

CJ Suceava va semna un acord de parteneriat pentru a se ocupa de întocmirea caietului de sarcini și organizarea licitației pentru cei circa 6 km a variantei ocolitoare. Există două variante, fie se lărgește actuala șosea de centură cu încă două benzi, fie se face o a doua șosea care să fie folosită alături de cea existentă.


CJ Suceava FB

Manodragon

Fiindcă mai nou fac de mai multe ori pe an drumul Germania - Baia Mare trebuie să intru și să ies din țară pe la Petea. Aș avea câteva întrebări, poate știe cineva mai bine subiectul:

1. Care e limita pentru evaluarea ofertelor pentru SatuMare - Oar? Ofertele au avut termen de depunere până în 04.09.2024

2. În Ungaria înțeleg din acest articol tradus cu Google Translate că Autostrada lor M49 e legătura dintre M3 și Satu-Mare și e vorba de 2 loturi: Mátészalka - Ököritófülpös  și Ököritófülpös - Csenger. Știe cieva care e termenul sau estimarea neoficială pentru fiecare dintre acestea două? 

Takacs

Primul lot din M49 este deja în construcție și din căte am citit sfărșitul lui 2026 este termenul oficial pentru deschidere.

Legat de lotul doi, acesta are un constructor desemnat din vara acestui an, însă cred că nu s-a semnat contractul din cauza bugetului.

Ministerul Transporturilor din Ungaria a cam pus stop la majoriatatea proiectelor și din cauza relației cu Uniunea Europeană, din lipsa de finanțare se i-a foarte în serios dacă se face un proiect sau nu.



sirius.alfa

#732
^^

legat de punctul 2. sunt unele discutii pe forumul SSC, sunt si cateva filmari cu santierul primului lot (termen, spun ei, 2026). Al doilea lot, cel inspre granita cu Ro ar avea termen 2027.
https://www.skyscrapercity.com/threads/h-hungary-road-infrastructure-%E2%80%A2-magyar-utak.460510/page-512#replies

Feri

#733
Baia Mare - Bistrița CESTRIN:

A FOST APROBAT STUDIU TOPOGRAFIC IN DATA DE 10.09.2024


Bistrița - Vatra Dornei:

A FOST APOBAT SI PLATIT STUDIUL GEOTEHNIC PENTRU SECTORUL 2 IN DATA DE 06.08.2024 . IN DATA DE 16.09.2024 S-A TRANSMIS DOCUMENTATIA DE MEDIU LA ANAR