Drumul Expres DEx Satu Mare-Suceava

Started by NGC, September 12, 2019, 11:49:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

RobertH

Eu as merge inca mai incolo si as fi desenat pe langa Seini-Cicarlau-Tauti. :) Initial asa a fost pe harta pana am gasit SF-ul de pe site-ul CNAIR. E o zona mult mai activa decat pe cealalta parte a Somesului si ar fi si ea conectata de DX prin noul pod de la Pomi.

Oricum se va schimba traseu, SF-ul a devenit irelevant in anumite parti ca si "centura" Baia Mare, aeroport .

adigsm

Tot se vorbeste despre cum ar fi mai bine.
In Studiul de Fezabilitate aprobat prin HG pentru Drum expres Petea - Satu Mare - Baia Mare se doreste preluarea traficului si spre nord-Halmeu cu o legatura, prin Dumbrava, care apare cu albastru, destul de clar.
A se vedea si in PUG Livada traseul pe planul de la adresa: https://www.primaria-livada.ro/storage/170/scan002.pdf

si intersectia drumurilor SM - BM - Halmeu si legatura spre DX de la adresa: https://www.primaria-livada.ro/storage/157/scan017.pdf

Tot cu albastru si legatura spre Tara Oasului, respectiv Borsa, ... Suceava, in zona Apa-Seini.
Si ca sa faca legatura si spre sud, este propus un drum de legatura spre DJ urile din zona Ardusat-Farcasa.
Acel studiu era facut destul de bine in perioada respectiva, si cu valorile de trafic de atunci. Cred ca nu s-au schimbat mult nici valorile procentual (fata de restul drumurilor din zona) si nici directiile de deplasare ale participantilor la trafic.


TheStig

@NGC Mai ai ceva vesti in legatura cu licitatia? Pe SEAP toate loturile apar ca fiind in evaluare financiara cu termen 30.09.2020.

vasile.silion

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

rota

CNAIR a desemnat câștigătorii pentru elaborarea studiilor de fezabilitate necesare construcției drumului de mare viteză Baia Mare - Suceava

Vineri, 20.11.2020, a fost stabilit rezultatul procedurii de atribuire a contractului având ca obiect ,,Elaborare Studiu de Fezabilitate Drum de mare viteză Baia Mare - Suceava: Lot 1 Baia Mare - Bistrița, Lot 2 Bistrița - Vatra Dornei și Lot 3 Vatra Dornei - Suceava".

Lotul 1: Baia Mare – Bistrița a fost desemnată câștigătoare Asocierea Search Corporation – Egis International SAS – Egis Romania S.A. – SC Formin S.A., cu preţul de 15.206.688,64 Lei fără TVA.

Lotul 2: Bistrița - Vatra Dornei a fost desemnat câștigător Ofertantul SC Explan SRL., cu preţul de 15.793.026,12 Lei fără TVA.

Lotul 3: Vatra Dornei – Suceava a fost desemnată câștigătoare Asocierea Best Consulting & Design SRL – INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL, cu preţul de 14.475.000,00 Lei fără TVA.

Pentru fiecare dintre cele trei loturi, durata contractului este de 18 luni de la Data de Începere a Contractului.

Semnarea contractelor de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea tuturor contestațiilor/plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire. Sursa

Bachus01

Cam mica suma avand in  vedere relieful . Sa o incadram la maculatura pt Cnair si element de campanie electorala ?

usus

Ce nu înțeleg eu e cum se poate face SF-ul pe trei tronsoane. Ideea la un Sf este sa caute cel mai bun traseu. Daca deja am 4 puncte blocate ce studiu sa mai facă?

cezar.ionescu

Salut.

Am creat in google maps traseul centurii ocolitoare Campulung Moldovenesc propus in Studiul de evaluare adecvata din 2011.

Contine coordonatele GPS, translatate din cele Stereo70 publicate in studiu (layerul coordonate) si traseul (linia care uneste coordonatele) impartit in 2 sectoare.

Stiti cumva daca in urma SF poate rezulta alt traseu pentru ocolitoare?

qionescu1

E interesant ca legatura dintre Moldova si Transilvania era gandita prin acest drum inca din 1968 prin IPTANA. Chiar daca nu la nivel de autostrada cum era gandita inainte, pentru ca are acum concurenta puternica in A8, poate la nivel de DX sau half profile. Nu vorbim numai de fluxuri de trafic... drumul asta are si o componenta strategica nu foarte greu de inteles.


Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Repede, opriți construcția Pitești - Craiova, IPTANA în 1968 nu a prevăzut acest drum!

qionescu1

#160
Dezamagitoare interventia ta. Exista totusi o similitudine intre ceea ce gandea Iptana in 1968 si ceea ce gandesti tu in 2020, linia aia rosie dreapta intre Craiova si Bucuresti este o abordare identica cu ceea ce propui tu pentru Zalau - Baia Mare.

pasadia

Să mă ierți, dar tu NICIODATA, în nici o intervenție (și ai avut multe, pe diverse topicuri) nu ai adus nici un contra-argument propunerii mele. Practic singurul tau contra-argument e că nu ar fi prevăzut în MPGT (și tu ai vrea respectarea acestuia).

Dar surpriza: nici autostrada nordului nu e in MPGT. ;)

qionescu1

#162
Ba ti le-am spus, le reiau daca nu le-ai inteles pe DX Turda-Satu Mare. In rest linia ta dreapta imaginata intre intre Zalau si Baia Mare e, repet, identica cu conceptia Craiova-Bucuresti gandita de Iptana in 1968.

Cu autostrada nordului iarasi te inseli. Tronsonul de la Satu Mare la Baia- Mare - Dej - Bistrita, se regaseste in masterplan, deci o mare parte din ceea ce se vrea autostrada nordului ( vreo 75%) se regăsește in Masterplan ca DX! Ca va fi autostrada ca va fi DX o va spune studiul de fezabilitate.

bugybuu

Ceea ce spun în acest post trebuie luat cu o lingura mare de sare.
În aceasta seara președintele CJ MM a răspuns live pe Facebook la întrebărilw primite la un post de pe Facebook.
Pe lângă covid și alte chestii de genul, au fost și întrebări legate de SM-BM și a adus în discuție și despre BM-Zalău de care zicea ca acuma s-a semnat pentru studiul de fezabilitate. Acuma vine întrebarea mea. Oare e vorba de contractul semnat de curand pentru realizarea studiului de fezabilitate BM-Dej-Bistrița? Sau e vorba de un alt contract? Sau e doar o abureala electorala? Sau ei vor sa ducă autostrada nordului pe la Zalău?

horatiu.cosma

Cel mai probabil e vorba despre BM-Dej-Bistrița-Suceava și nu are el habar despre ce vorbește, că alte proiecte rutiere de la centur în derulare în orice fel de etapă nu există în zonă.