News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

perfidus

Eu sunt curios dacă vor termina pana în 25 septembrie. Dacă e Deme la plimbat tabliere, nu îmi fac griji.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

Harry

In perioada britanica in zona peninsulara a Constantei, Danube-Black Sea and Kostence Harbor LTD au construit o cale ferata care urma actualul traseu al strazilor Vasile Canarache si Ovidiu. Dealungul acestei linii erau doua poduri metalice. Unul in dreptul Pietei Ovidiu de dimensiuni medii si unul mic in apropiere de actuala zona Poarta 1.

Picioarele podului mic mai pot fi vazute si astazi.


JohannDB

Acum o săptămână, pe o vreme la fel de bună ca asta de azi, roțile m-au purtat prin zona Budila, ocazie cu care am rămas cu câteva imagini ale încremenirii și liniștii totale de la Podul Budila, de peste Tărlung, al liniei 403, Brașov-Hărman-Budila-Teliu-Întorsura Buzăului.....
  Până și apa Tărlungului se sfiește să mai deranjeze ruina; abia mai curge sub forma unui anemic firicel de apă, ce dispare, pur și simplu, după 30 de metri în avalul podului.....
     Nădăjduiam, că fiind aproape anul de când am surprins topometriștii în zonă, aș putea vedea "ceva mișcare" de început de șantier, organizare de șantier.... Dar din peisaj se remarcau numai turmele de oi și capre la păscut.















Powered by API/PUM imgur uploader

razvan96

Mulțumim de poze. Fără o licitație finalizată, nu putea exista organizare de șantier. Iar licitația nici nu a început.


dan tm

Cum adica apa dispare? unde sint ONG urile care au oprit amenajarea Jiului dupa ce s-a construit aproape tot ce era in proiect?

:puke:

Io

Unde sa fie, Dan? Aici li s-a terminat finantarea. Prin urmare tac, li s-a terminat interesul.
Dincolo, pe Jiu speram intr-o decizie inteleapta in Justitie, altfel ii bai mare, ca nu vor produce ei electricitate batind din gura si nici pedalind sa-nvirta turbinele.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

pasadia

La naiba, dar chiar așa ignorați realitatea: pe Jiu exista un parc national, creat chiar de stat (nu de ONG-uri). Pe Jiu exista in momentul de fata ceva ce merita protejat.

Aici pe Tarlung nu e nici parc national și nici vreo albie care sa mai poată fi salvată. Ai un baraj în amonte ce oprește aproape toată apa pentru necesitățile Brasovului, ai o albie distrusă deja de multe balastiere.

Sunt câteva diferențe totuși, poate nu ar trebui sa comparați situațiile. Și nici să nu vă doriți aceleași distrugeri peste tot.

dan tm

Fi serios, exploatarea apelor pentru energie nu a insemnat disparitia vietii din ape asa cum au sustinut aia.

Instanta a oprit lucrarile, unele aproape 100% realizate, pierderile alea unde intra? nu tot in sarcina statului?
Nu se emit ori s-au emis certificate de urbanism si autorizatii pentru punerea in siguranta in regim de urgenta a lucrarilor?
Nu sint realizate centralele pe Jiu, galeriile de aductiune?

Daca ar fi dupa unii ne-am intoarce la opait si la opinci, am umbla desculti pe drumuri de pamint.Vai de capul lor, apoi tot ei sar cind se opreste curentul, cind cade netul, cind e ceva defect in retea. Daca nu se asfalteaza o strada.Vor si cu mindra si cu draga.

Peste tot au facut parcuri nationale, situri Natura 2000 faceam intr-un an concurs cu un coleg care reusim sa le numaram mai repede din monitorul oficial.

Vor intoarcerea la natura dar reclama oamenii care mai tin o vaca la tara, vor totul bioooo, dar reclama orice miros de grajd daca un amarit are un porc, fac reclamatii de ambrozie dar nici nu o cunosc, isi iau credit si se muta in nooooile zooone  cu pretentii de Milano dar uita ca vin din sate prafuite unde nici ulitele nu sint asfaltate si au buda in fundul gradinii nu a curtii.
Fugi de aici cu ONG -urile astea de mediu.

Mi-ar place sa le ia apele casele parintilor lor si atunci sa vedem daca ar mai comenta ceva despre lucrarile de regularizare a apelor.

Ce anume trebuie protejat pe Jiu? oare Oltul nu curge daca sint baraje pe el? oare Siretul nu ar avea nevoie de alte baraje?

razvan96

#399
Si o veste buna in contextul discutiei de mai sus. Azi s-a lansat licitatia pentru reconstructia podului (la cererea lui TibiV "de la Budila, peste Tarlung" :p).

CN1024292-Reconstrucție pod și amenajare albie km 17+318 linia 317 Hărman - Întorsura Buzăului

Valoare estimata: 26.025.733,86 RON

Termen:12 luni

Depunerea ofertelor: 09.10.2020

Noul pod are tablier metalic si va avea lungimea de 70 de metri.

TibiV

#400
Scrie si tu in postare "reconstructia podului de la Budila, peste Tarlung".

Ca altfel peste 6 luni o sa cautam postarea cu lansarea licitatiei, si o vom gasi... de loc.

(A se observa ca podul este pe sectia 403, dar pe linia 317... Vechea discutie despre "numerotare" la CFR...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Incredibil, sunt atatea poduri CF prabusite de care nu s-a ocupat nici dracu si asa au ramas. Jos palaria pt cei care s-au ocupat!

Sper sa se atribuie si sa se (re)construiasca!

TibiV

#402
In urma cu 15 minute a postat si CFR Infra

https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/3732833526751488

Bucureşti, 14 septembrie 2020
📢 SRCF Brașov a lansat licitaţia pentru reconstrucția Podului CF Budila
🌉Sucursala Regională de Căi Ferate Brașov a lansat licitaţia pentru lucrările de reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318, și lucrări de amenajare albie.
♦Valoarea totală estimată a contractului este de 26.025.733,86 lei fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat. Termenul limită pentru primirea ofertelor este 09.10.2020, deschiderea acestora urmând să aibă loc în aceeaşi zi la ora 15.00. Durata contractului este de 12 luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor, la care se adaugă trei luni calendaristice pentru întreruperea lucrărilor pe perioada de timp friguros.
✅Menţionăm faptul că, în data de 26.09.2019 a fost încheiat contractul de servicii pentru elaborare expertiză tehnică, DALI și proiectare, contractul fiind finalizat ȋn data de 29.07.2020, prin obţinerea tuturor documentaţiilor tehnice ṣi economice, precum ṣi a aprobarilor necesare (aviz CTE SRCF Braṣov, aviz CTE CNCF, Ordin Ministru al MTIC), ȋn vederea organizarii procedurilor de achiziţie a lucrarilor pentru reconstrucția podului CF situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, și lucrări de amenajare albie.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#403
Quote from: perfidus on August 20, 2020, 11:15:49 AM
Eu sunt curios dacă vor termina pana în 25 septembrie. Dacă e Deme la plimbat tabliere, nu îmi fac griji.

Nu a fost 25 septembrie, ci 6 octombrie:
https://www.facebook.com/cfrinfrastructura/posts/3804021486299358
Quote
București, 6 octombrie 2020
Circulație feroviară reluată pe ruta directă Slatina - Piatra Olt
🚂 Circulația trenurilor a fost reluată pe ruta directă Slatina - Piatra Olt, odată cu redeschiderea podului de cale ferată de la km 197+557, inclus în programul destinat exclusiv lucrărilor de modernizare a 14 poduri și podețe (etapa I - 3 loturi), de pe raza SRCF Craiova, cu finanțare asigurată din fonduri nerambursabile și de la Bugetul de Stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.
🌉Lucrările de modernizare a podului CF de la km 197+557 (372,45 m) și de amenajare a albiei, incluse în lotul 2, sunt executate de SC STRABAG și au drept scop îmbunătățirea condițiilor de circulație, prin creșterea vitezei și a gradului de siguranță.
🌉11 dintre cele 14 poduri/podețe (etapa I - 3 loturi) au fost redeschise circulației:
✅ 11 poduri redeschise circulației
◘ Pod km 197+557, între stațiile Slatina - Piatra Olt
◘ Pod Km 115 + 565, între stațiile Măldăieni și Mihăiești
◘ Pod Km 99 + 523, între stațiile Golești și Pitești
◘ Podeț Km 226 + 575, între stațiile Balș și Spineni
◘ Pod Km 55 + 812, între stațiile Pojoreni și Copacioasa
◘ Pod Km 15 + 550, între stațiile Jirov și Corcova
◘ Pod Km 20 + 698, între stațiile Corcova și Motru Est
◘ Podeț Km 279 + 884, între stațiile Coțofeni și Răcari
◘ Podeț Km 5 + 303, în stația Țânțăreni (liniile I și II)
◘ Podeț Km 6 + 592, între stațiile Țânțăreni și Gilort
◘ Podeț Km 6 + 939, între statiile Țânțăreni ți Gilort
🚧 3 obiective în execuție
◘ Podeț Km 357 + 760, între stațiile Valea Fratelui și Turnu Roșu
◘ Pod Km 40 + 875, între stațiile Barbatesti și Jupânești
◘ Podeț Km 286 + 035, în stația Filiași (liniile I – VIII)
🔸 Valoare totală a contractelor pentru modernizarea a 14 poduri/podețe (SRCF Craiova/3 loturi)-  59.053.431,56 lei (fără TVA)
🔸 Sursa de finanțare: fonduri nerambursabile/buget de stat

(La secunda 55 se vede translatarea unei sectiuni vechi de pod pe o noua pozitie - operatiune Deme Macarale...  ;) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sealand01

De viaductul de la Carcea nu se aude nimic? Sau se vrea un RK mai mare ?