Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


nenea_hartia

^ Curând se fac doi ani de când a picat podul ăla... :(

adyneamtu

Pe ultimele filmari de la API și daniel321 pe DX12, se vede ca la podul feroviar peste Olt de la Milcov, au construit noi pile in albie pentru a le inlocui pe cele vechi si pe mal se vad structuri noi de tablier metalic. Nu am găsit știri mai noi de 2016 despre aceasta lucrare.

Din Nota de Fundamentare -HG nr.271/13.04.2016

QuoteLucrari de pod
- lucrări la infrastructura podului: curăţarea şi repararea defectelor depistate pe suprafeţele vizibile ale culeelor şi pilelor P1, P2 şi P3; refacerea/repararea sferturilor de con şi lucrărilor de protecţie a taluzurilor acestora; curățarea/repararea suprafeţelor superioare ale cuzineţilor şi reaşezarea pe reazem a tuturor tablierelor; repararea/refacerea profilului terasamentului căii ferate la capetele podului pentru asigurarea stabilităţii prismei de piatră spartă a căii; refacerea pilelor P4, P5 şi P6.

- lucrări la suprastructura podului: inventarierea tuturor defectelor existente la tablierele păstrate în cale; refacerea protecţiei anticorozive a tablierelor metalice păstrate în cale; înlocuirea traverselor defecte şi completarea elementelor de prindere a şinei,înlocuirea tablierelor din deschiderile 4, 6, şi 7.

- lucrări în albie:  amenajarea şi calibrarea albiei în zona podului; repararea sau refacerea lucrărilor de protejare a malurilor râului şi digurilor de apărare existente. La redeschiderea liniei se va da în funcţie şi instalaţia BLA.




Phenol

Pare o lucrare destul de serioasa, dar de care se pare ca putina lume stie (printre care si subsemnatul).
Stie cineva mai multe detalii sau sa intrebam CFR-ul?

Sealand01

De viaductul de la Carcea se mai stie ceva?

Elful821

#380
^

In luna aprilie a expirat licitatia lansata din lipsa de oferte.


Phenol

^^^^se apuca de lucru la podul peste Olt.

QuotePentru realizarea unor lucrări de către CFR SA la infrastructura feroviară pe secțiunea Slatina – Piatra Olt, vor interveni modificări în circulația trenurilor în perioada 10 august – 25 septembrie 2020, după cum urmează: [...]

Link

JohannDB

Un pod și-o linie, 609, uitate de vreme.... Dângeni - Săveni, inaugurare 05.07.1991

  Podul de la Vlăsinești. O alunecare de teren la ieșirea din Săveni spre Vlăsinești, în 1994 a transformat podul într-un monument !


















Powered by API/PUM imgur uploader

nenea_hartia

^ Uimitor că șinele n-au dispărut... Mulțumesc pentru poze.

JohannDB

       @nenea-hartia : imaginile sunt din 17.07.2015. În anii ce-au trecut, Dumnezeu cu mila !!
    De la porțiunea asta s-a ajuns  la starea actuală; cca 300m de alunecare, la ieșirea din Săveni.






Powered by API/PUM imgur uploader

TibiV

#386
Un adevarat monument al prostiei, nepasarii si incompetentei CFR...  >:(

LE
De remarcat ca "incompetentii de dinainte" au facut viaductul pentru 2 (doua) fire...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

frunzaverde

E una din liniile construite in "Ceausismul tarziu", alaturi de Siret - Dornesti, Rm. Valcea - Valcele, Deva - Brad, Alba Iulia - Zlatna, Babeni - Alunu - [Seciuri]... Standard mizerabil de constructie (de unde si alunecarile de teren dupa nici un an de exploatare), standard mizer de proiectare (linie foarte virajata, cu viteze modeste de circulatie), nici un fel de viabilitate economica.

Cand s-a proiectat, Saveni avea 8500 locuitori, Darabani (terminusul proiectat) 11.000 - valori care nu pot sustine o cale ferata. Cifrele astea au scazut masiv, industrie sau agricultura care sa foloseasca trenul nu era nici la data proiectarii si nu este - in Saveni practic nu existat nici un racord industrial proiectat, si nici in Darabani. Deci la ce? Au fost bani investiti de pomana - pe de-o parte prea putini pentru o cale ferata moderna si/sau macar functionala; pe de alta parte prea multi pentru ce fel de trafic poate sustine zona (care, la populatia existenta, e mai bine servita de autobuze mai frecvente).

S-a vorbit de o continuare in URSS/Ucraina, dar si aia nu ar avea prea mult sens. Un racord la Mamaliga nu te apropie de magistrala ucrainiana mai mult ca racordurile existente deja...
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

GDPR

Alba Iulia -Zlatna nu a fost linie noua, ci o normalizare a ecartamentului, in trecut fiind linie ingusta. Probabil ca asta e motivul pentru care rezista in continuare.

Phenol

Pun si aici filmarea lui daniel321 cu lucrarile de la Slatina:

Quote from: daniel321 on August 18, 2020, 09:42:09 AM
Pod Cale Ferata Olt Craiova Slatina 17.08.2020



Sunt tare curios cum o sa "scoata" noul tablier metalic de sub linia de inalta tensiune.

Dealtfel, la prima vedere pare a fi senilata de 600 tone de la Deme (poate ne da cateva informatii @Cristi Deme :D).