Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

Frumoasa filmare!... De remarcat ca Porr a realizat (exclusiv pe pod) si postamentele pentru viitori stalpi ai retelei electrice. Dar pana la electrificare mai este mult... Iar "cocoasa" pe care o face DN5A din cauza garii Gadistea concureaza cu succes cocoasa Focsani de pe A7...  >:(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#526
S-a emis Acordul de Mediu pentru podul peste Siret de la Cosmești, jud. Galați (linia Mărășești-Tecuci):

http://www.anpm.ro/documents/19877/2112668/Acord+2+CFR.pdf/76e17cbc-93cd-4a43-b3ae-6c30f3d11f7c

anpm.ro

Se construiește un pod nou de cale ferată. Licitația nu este încă lansată.

După ce CNAIR+UMB vor binevoi să construiască și podul rutier, actualul pod combinat se va demola.

Konter

E clar ca cnair nu are bani de pod la Cosmesti. Poate ar fi mai ieftin sa il pastreze exclusiv pt trafic rutier pe cel actual si sa-l consolideze.

Konter

" CFR Infrastructură a anunțat astăzi, 27-08-2024 că SRCF Craiova a început execuția lucrărilor de reconstrucție a viaductului Cârcea situat pe M 100 între stațiile Banu Mărăcine și Malu Mare la KM 200+306.
Ministerul Transporturilor și Infrastructurii a eliberat autorizația nr 32 în data de 14-06-2024 pentru "Reconstrucție și reparare Viaduct Cârcea km 200+306 linia CF 100 Videle-Orșova ".
Constructor: Asocierea SC STRABAG SRL & SC METABET CF SA;
Proiectant: DB Engineering & Consulting GmbH;
Durata: 14 luni."
Sursa


Konter

În sistemuul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație cu titlul "Lucrări de reabilitare poduri, podețe și tuneluri de cale ferată, etapa II pe raza SRCF Galați, proiectare și execuție – 7 loturi".

Valoarea totală estimată a achiziției este de 273.598.695,51 lei, echivalentul a aproximativ 55 de milioane de euro. Chiar dacă în titlul procedurii apare cuvântul "reabilitare", este vorba de fapt de construcția unor poduri noi pe secția de circulație 501.

Șapte poduri feroviare noi pe linia Adjud-Siculeni

Lucrări de reabilitare pod km 18+755 Linia CF 504 Adjud – Siculeni
(Pod cu tablier nou, metalic, de cale dublă, cu deschiderea de 11m; Reabilitare terasament cf, de linie simplă, pe cca. 60 m; Refacționarea totală a 60 metri de linie cf)
Valoarea estimată fără TVA: 11.631.825,30 lei

Lucrări de reabilitare Pod km 32+381 Linia CF 504 Adjud – Siculeni

Lucrări de reabilitare pod km 38+530, Linia CF 504 Adjud – Siculeni
(Pod nou de cale simplă, cu 2 deschideri de 50+100m; Reabilitare terasament cf, de linie simplă, pe cca. 1.260 m; Refacționarea totală a 1.260 metri de linie CF, cale simplă)
Valoarea estimată fără TVA: 89.872.292,40 lei

Lucrări de reabilitare pod km 53+480, Linia CF 504 Adjud – Siculeni
(Pod nou de cale simplă, cu 4 deschideri de câte 34 m; Reabilitare terasament CF, de linie simplă, pe cca. 20 m; Refacționarea totală a 240 metri de linie CF)
Valoarea estimată fără TVA: 52.791.974,29 lei

Lucrări de reabilitare pod km 82+980, Linia CF 504 Adjud – Siculeni
(Pod nou de cale ferată simplă, cu deschiderea de 43,40m; Reabilitare terasament cf, de linie simplă, pe cca. 400 m; Refacționarea totală a 430 metri de linie CF)
Valoarea estimată fără TVA: 27.918.737,98 lei

Lucrări de reabilitare pod km 105+929, Linia CF 504 Adjud – Siculeni
(Pod nou de cale simplă, cu deschideri de 65,00m + 70,00m, cu calea în cuvă de beton; Reabilitare terasament cf, de linie simplă, pe cca. 20 m; Refacționarea totală a 155 metri de linie cf)
Valoarea estimată fără TVA: 69.597.405,34 lei

Lucrări de reabilitare pod km 110+461, Linia CF 504 Adjud – Siculeni

Sursa

Konter

" La începutul lunii trecute, în sistemul electronic de achiziții publice a fost postat anunțul de licitație ce are ca obiect "Refacere pod km. 78+395 linia 316 Braşov-Războieni şi amenajare albie (execuţie)". Valoarea totală estimată a contractului, care va trebui dus la bun sfârșit în termen de un an, este de 16.844.756 de lei, echivalentul a aproape 3,5 milioane de euro, așa cum am scris la vremea respectivă.

O procedură identică fusese lansată de SRCF Brașov la finele lunii ianuarie, însă ea a fost anulată din lipsă de oferte. La fel s-a întâmplat și cu licitația lansată ulterior, la începutul lunii iulie.

De această dată, potrivit anunțului din SEAP, a fost depusă o ofertă, din partea societății Gdo Mov Impex SRL, cu firma Rotermit ca subcontractant. Societatea Gdo Mov Impex SRL a câștigat în ultima perioadă licitații pe bandă rulantă pentru modernizarea clădirilor unor stații de cale ferată, inclusiv pentru Gara de Nord din București"
Sursa

Konter

"La licitația organizată de Sucursala Regională de Căi Ferate Galați au depus oferte mai multe firme și asocieri de constructori care vor să facă șapte poduri feroviare noi între Moldova și Ardeal.

Au fost depuse următoarele oferte:

Ofertant unic: Gdo Mov Impex SRL, pentru lotul 2
Ofertant unic: Gdo Mov Impex SRL, pentru lotul 7
Asociere: Confer Group SRL Onești (lider), Construcții Feroviare Drumuri Poduri, Europan Prod SA, pentru lotul 2
Asociere: Confer Group SRL Onești (lider), San Electroterm Grup, Construcții Feroviare Drumuri Poduri, Europan Prod SA, pentru lotul 3
Asociere: Construcții Feroviare Drumuri Poduri (lider), Europan Prod SA, Confer Group SRL Onești, pentru lotul 6
Asociere: Confer Group SRL Onești (lider), Construcții Feroviare Drumuri Poduri, Europan Prod SA, pentru lotul 5
Asociere: Construcții Feroviare Drumuri Poduri (lider), Confer Group SRL Onești, Europan Prod SA, pentru lotul 7
Asociere: Construcții Feroviare Drumuri Poduri (lider), Europan Prod SA, Confer Group SRL Onești, pentru lotul 1
9. Asociere: Confer Group SRL Onești (lider), Construcții Feroviare Drumuri Poduri, Europan Prod SA,  pentru lotul 4"
Sursa

adyneamtu

Reconstrucție și reparare Viaduct Cârcea km 200+306 linia CF 100 Videle-Orșova

Strabag lucrează și Sâmbăta.

(GPS)











Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

Va fi un traseu in amonte de viaductul existent, un viaduct nou? Eu avusesem impresia ca refac pur si simplu structura metalica distrusa in accident, folosind pilele existente. Inseamna ca sint si ele cam avariate?

adyneamtu

Pilotii par să fie necesari pentru un radier nou fiindcă vor cămășui pilele existente pe care deja le-au curățat.
N-am găsit imagine mai calitativă.



Powered by API/PUM imgur uploader

TVlad

A,bun. Din imagini am avut impresia ca foreaza niste coloane la distanta in pic mai mare, pentru niste pile distincte.

E interesant sa vedem cum va arata suprastructura metalica, solutie veche dar cu materiale moderne.