Poduri, pasaje si viaducte de cale ferata

Started by Harry, January 05, 2014, 06:03:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denis2001

Quote from: Sealand01 on October 07, 2020, 02:02:54 AM
De viaductul de la Carcea nu se aude nimic? Sau se vrea un RK mai mare ?
Pentru ala trebuie deviata circulatia ca sa lucreze....

razvan96

Reconstrucție pod și amenajare albie km 17+318 linia 317 Hărman - Întorsura Buzăului

4 oferte:

1. Asocierea GDO MOV Impex - Avril
2. Asocierea Energo Constructii Civile si Industriale - ENERGOSTEEL ART SRL
3. Asocierea CONSTRUCTII ERBASU, VÁHOSTAV – SK, ABED NEGO COM
4. Asocierea CONFER GROUP SRL ONESTI - CONSTRUCTII FEROVIARE DRUMURI PODURI

oc7avian

Pod CF Budila (Brașov) - filmare de astăzi. Scuzați calitatea: prima zi în care zbor + vânt foarte puternic (am fost forțat să aterizez)


Phenol

Mersi pentru filmare, la cat mai multe in anul care vine (si de pe coridor :D ).

Vlad T.

Salut! Scuzati de offtopic dar oare m-ar putea ajuta cineva cu niste exemple de planse pentru un pod de cale ferata pe structura de grinzi cheson metalice? As avea nevoie pentru facultate la un proiect de ele. Multumesc anticipat!!

alecu26

grinzi chesonate doar SSF proiecteaza. Daca esti la faculta in Timisoara...ai noroc cu domnul professor Petzek.

Daca nu...da-mi un mesaj privat.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Vlad T.

^
Multumesc alecu26 dar deja am rezolvat problema  :)

TibiV

CFR SA a desemnat oferta câștigătoare pentru Recosntrucția Podului CF Budila

Bucureşti, 19 martie 2021

Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA a desemnat AsociereaSC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare Drumuri Poduri SRLcâştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentruexecuția lucrărilor de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318și de amenajare albie.

Comunicările oficiale au fost transmise tuturor firmelor participante la licitaţia deschisă, contractul de achiziţie publică urmând a fi semnat de ambele părţi (SRCF BRAȘOV şi ofertantul câştigător), după finalizarea perioadei legale de contestaţii.

Oferta financiarăa AsocieriiSC Confer Group SRL – SC Construcții Feroviare drumuri Poduri SRLși SC RADARIA SRL, subcontractant declarant, a fostde24.592.816,3lei fără TVA(criteriul aplicat fiind Cel mai bun raport calitate-preț), contractul de achiziţie publică urmând a fi încheiat şi semnat de ambele părţi la finalul perioadei legale de contestaţii.

Sursa de finanţarepentru lucrările de Reconstrucție a podului CF din comuna Budila, situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, km 17+318și de amenajare albie este asigurată din fonduri de la Bugetul de Stat, iar durata contractului va fi de 9 luni, de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor.

Reamintim faptul că, în perioada septembrie 2019 - iulie 2020 s-a derulat contractul de servicii pentru elaborare expertiză tehnică, DALI și proiectare, în baza căruia s-au obținut inclusiv documentaţiile tehnice ṣi economice, precum ṣi a aprobǎrilor necesare (aviz CTE SRCF Braṣov, aviz CTE CNCF, Ordin Ministru al MTIC), necesare organizării licitației pentrureconstrucția podului CF situat pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, și lucrări de amenajare albie,lansată în septembrie 2020, cu termen limită pentru primirea ofertelor octombrie 2020.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2021/5615-19-martie-2021-cfr-sa-a-desemnat-oferta-castigatoare-pentru-recosntructia-podului-cf-budila
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

razvan96

Mai rau decat Confer nu cred ca se putea. Daca avem pe cineva care a tranzitat Onestiul pe vremea cand se repara podul poate sa confirme.

tom_sawyer

Regionala Brașov a emis ordinul de începe a lucrărilor pentru reconstrucția podului Budila

Conform proiectului tehnic, constructorul va realiza pe linia Hărman-Întorsura Buzăului, la km 17+318, un pod nou de cale ferată simplă, cu o deschidere de 70 m, suprastructură metalică, de tip grindă cu zăbrele cale jos, iar infrastructura va fi din culee fundate indirect, după cum a informat CFR SA pe pagina sa de Facebook.

Caracteristicile tehnice și parametrii specifici ai acestui obiectiv de investiții sunt:

◘ suprafața totală proiectată în zona întabulată – 17.000 m2

◘ deschidere pod – 70 m

◘ lungime linie reabilitată – 301,603 m

◘ prag deversor și bazin disipator cu lățimea – 60.85 m

◘ ziduri de sprijin din beton armat (mal stâng și mal drept) – 60.20 m +19.05 m (aval și amonte)

◘ apărare de mal din gabioane (mal stâng și mal drept) – 184 m.

https://clubferoviar.ro/reconstructia-podului-budila-3/





Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Si zvonurile spun ca pretul e prea mic si firmele prea slabe. Deci nu va bucurati prea devreme

oc7avian

Sper că vă ofer un cadou de Paște plăcut, proaspăt scos din cuptorul dronei: au început lucrările la podul de la Budila (organizare de șantier + demolare fost pod)


TVlad

#417
Excelent! Simplu, frumos si fara muzica!
Infrastructura va fi pentru cale dubla si numai suprastructura pentru cale simpla sau ambele numai pentru cale simpla? De obicei, in cel mai rau caz, se construieste culeea mai lata si se lasa loc pentru o a doua structura metalica ce se poate adauga la nevoie. Pina si pe Medgidia - Negru Voda au facut asa la supratraversarea A2. 

dan tm

Mi se pare mie sau podul era pentru cale dubla cu e si tunelul de la Întorsura Buzaului?

frunzaverde

Totul a fost construit la standard de cale dubla cu profil de electrificare (prima cale cu profil de electrificare din Romania). Acum clar nu mai are rost, visata legatura Brasov - Buzau in anii '20 e imposibila pe traseul respectiv din cauza acumularii Siriu.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!