Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

vancouver

Utilitatea podului este certa si sustin si eu podul 100%. Orice altceva in Dobrogea trebuie sa se concentreze pe zonele in care se sta 2-3 ore in trafic, adica Agigea - Eforie sau unde se circula greu (Mangalia - Vama Veche), sau unde reprezinta o carte de vizita internationala (continuarea A4 spre nord pana la aeroport, inclusiv centura M. Kogalniceanu, ca sa dispara curba aia la 90° de pe DN2a din localitate). Acolo unde traficul țipă, urlă, nu se face nimic sau se face aberația de centura Techirghiol prin port... În plus se mai pot face unele ajustări ale DN-urilor actuale sau centuri, gen Babadag (6,5km) sau Hârsova (doar 3,5 km de drum nou necesar).

Apoi într-o etapă ulterioară, DUPĂ ce podul e gata, se poate vedea cum se modifică parametrii de trafic. Și funcție de asta se pot lua atunci măsuri, gen upgrade la unele sectoare de DN la 2+1. Din tot acest DX8 cel mult ar putea fi eficienta legatura M. Kogalniceanu - Baia, dar in nici un caz inainte de rezolvarea blocajelor din sudul Litoralului.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Skynick

Complet de acord ca fazare. Numai daca s-ar ocoli pe la N Babadagul cu o centura s-ar castiga 10-15 minute.

Ca prioritate, Ovidiu - Mihai Kogalniceanu ar ajuta si actualul DN si aeroportul si ar trece si de aglomeratia Lumina. Mai e si drumul ala local 86 pe langa aeroport care ar putea fi facut cum trebuie pentru a ocoli Lumina.

Cast despre trafic, sa vedem cand mai fac domnii un studiu de trafic pentru ca, asa ochiometric, in weekendurile estivale, Tulcea - Constanta este destul de aglomerat.

NGC

"Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuţie pentru obiectivul Drum Expres Braila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)"

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.06.2019.


"Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Constanta - Tulcea"

Noul termen pentru depunerea ofertelor este 19.06.2019.

adi

transportul de marfa care pleaca din port catre Moldova are ruta: Constanta, A2- Drajna sau (Tandarei) - Braganu - Braila - Galati sau spre Focsani

cu acest transport de marfa ar creste eficienta DX-ului Ct-Tulcea - Braila

paullie

Pai in situatia asta ar fi mult mai util largit la 2 benzi pe sens tronsonul Drajna - Slobozia, pasaj peste CF la Drajna si vreo 12 km de centura sa ocoleasca Slobozia si Slobozia noua (asta implica pod peste Ialomita si pasaj peste DN2A si CF)

adi

Nu uita de podul care se construieste, care mai e utilitatea daca ocolim pe la Slobozia, dupa care intram pe 1+1 pana la Braila .

Pentru transportul de marfa e bun drumul prim Slobozia, acum, ca sunt distante rezonabile(10-15km) intre localitati si se merge , inca, binisor

paullie

#36
A fost o perioada de câteva luni (cam acum 1,5 - 2 ani) când faceam Tl - Buc si retur de 1-2 ori pe saptamâna. NU. Nu se merge DELOC binisor pe bucata Drajna - Slobozia

Later Edit

Ca sa nu luam in discutie ca un DX ar fi cam 220km. Hai 210 ca sunt darnic. Prin Drajna si Slobozia ruta Ct - Br are 232km. Si cu asta ce-am facut? Sincer, dar sincer iti spun ca Tulcean, pe mine unul nu ma face sa sar in sus de bucurie podul care se construieste la Braila. E bine ca se face dar cred ca ar fi fost poduri mai urgente si mai utile in Romania decat acesta.

pbh

Mai utile, mai urgente dar nu la fel de impunatoare. O reparatie la un pod ce sta sa se prabuseasca de 10 ani nu creeaza o imagine buna decat la nivel local, eventual.
Calculul este foarte simplu.Si nu in bani!

adi

deviem de la subiect, dar daca trecerea la nivel cu calea ferata de la Drajna ar fi denivelata cu pasaj, coform SPF ce se afla in desfasurare, care ar fi motivele ca pe acest tronson de drums sa nu ai o medie de 80km/h?! adica viteza medie a trasportului de marfa?

de ce sa nu deviem traficul de marfa (Ct- Br) pe un drum nou?asta o vom vedea dupa terminarea podului nou

In momentul de fata Ct-Tulcea nu are de ce sa fie utilizat de transportul de marfa - tranzit, pentru ca nu are unde sa se duca, sa stea la Macin 2-4 ore la bac? cand timpul asta poate ajunge de la Ct la Braila pe la Fetesti?

ne vedem Baraganu sa stam 3 ore sa numaram tir-urile care trec spre Br? ca din puntul acela nu poti spune ca au alta destinatie

voicul

#39
Pasajul de la Drajna e gata din vorbe de vreo 3 ori pana acum.
In practica sunt mici progrese:

Când încep lucrările de construire a pasajului rutier de la Drajna. Studiul de Fezabilitate va fi gata în acest an

Realizarea studiului de fezabilitate pentru pasajul de la Drajna, investiţie care va rezolva problema haosului rutier din zonp, a fost aprobată. Deputatul de Călăraşi, Sorin Vărjitoru, a anunţat că până la sfârşitul acestui an documentul va fi gata.

Citeste mai mult: adev.ro/pls6ep

Nici eu nu stiu de ce s-ar face acest DX pentru a economisi 15 km cand A2 este bun si gata. Sunt intradevar proiecte mult mai importante.

adi

@paullie , care era media vitezei pe segmentul TUlcea Macin? cate tir-uri ai vazut pe acest segment?

drumul e PRAF nu poti obtine cu autoturism mai mult de 45KM/h, si  Ct-Tulcea-Macin sunt 200km pe drumul actual, pe DX sunt curios cat iese din SF

Daca eliminam Babadagul (care are o centura de .....) se pot obtine timpi mai buni si pentru transportul de marfa.

Ca sa concluzionez, acest DX are sens daca se face si continuarea spre Focsani.


paullie

#41
Quote from: adi on June 08, 2019, 10:39:59 PM
.... si  Ct-Tulcea-Macin sunt 200km pe drumul actual, pe DX sunt curios cat iese din SF.....

Drumul actual....... Tulcea iese din ecuatie. Iar prin 2 Cantoane si Cerna sunt 175 km. Drum nu foarte usor. Iar calitativ nu stiu cum mai este.

Dar zona e superba. :)

Parerea mea:

Nu se justifica in prezent si nici in viitorul apropiat acest DX. Se justifica in schimb largirea DN22, DN22A, DN22D siniste centuri. Babadag pe DN22,  la Horia si Cerna pe DN22D si cam tot pe DN22A.

adi

#42
Prezentul este relativ, cum zicea @voicul pe prima pagina:

Prima fază a proiectului, reprezentată de construcţia podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila urmează a fi realizată în perioada 2014 – 2020, faza a II-a, Măcin – Tulcea, în perioada 2021- 2030 şi faza a III-a Constanţa – Tulcea, în perioada 2031 – 2040.


Deci nu te pot contrazice ca in prezent nu este necesar

kumar

Pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic destinate construcției Drumului Expres Constanța – Tulcea, au fost depuse 6 oferte:

Asocierea CONSITRANS S.R.L. – TOPOTECHNICS SRL
Asocierea EUROCERAD INTERNATIONAL SRL – 3TI Progetti Italia-Ingegneria Integrata SpA
IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.P.A.
INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL
Asocierea SEARCH CORPORATION – Egis Romania SA
TPF INGINERIE SRL

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-f%C4%83cu%C8%9Bi-primii-pa%C8%99i-pentru-construc%C8%9Bia-patru?fbclid=IwAR1mBC6Nr7nqJmTJbpknBb5YKDPP8-ikI7Gi445bvueNdaP_yR2t4hbmMPU

kumar

Pentru elaborarea aceluiași tip de documentație, necesară construcției Drumului Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi), și-au manifestat interesul 4 ofertanți:

Asocierea Eurocerad International S.R.L. - 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata S.p.a.
INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL
Asocierea Search Corporation S.R.L. – Egis Romania S.A.
TPF INGINERIE SRL

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/au-fost-f%C4%83cu%C8%9Bi-primii-pa%C8%99i-pentru-construc%C8%9Bia-patru?fbclid=IwAR1mBC6Nr7nqJmTJbpknBb5YKDPP8-ikI7Gi445bvueNdaP_yR2t4hbmMPU