News:

Educația pentru riscuri în trafic, lecțiile suedeze!

Main Menu

Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skynick

in 2028 e gata, daca totul merge bine.

Sheehan

Încă o amânare pe BR-TL
data_inceperii   IUNIE 2020 - ETAPA PROIECTARE
data_finalizarii   28.02.2022 (TERMEN INITIAL)
19.11.2025 (CONFORM AA. NR.13 )

milo1981

Conform CESTRIN, pe DX Braila - Tulcea:
AU FOST REALIZATE FORAJE GEOTEHNICE IN PROPORTIE DE 55%
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

EugenRo



Ce porcarie mai e si asta!!?
Cum sa proiectezi de la zero pe campie plata ca in palma un drum de 2 benzi ca apoi sa ai nevoie de un DX pe aproape acelasi aliniament.
De ce nu l-ai facut de la inceput DX? Sau macar, il extinzi pe cel nou, acum.
In schimb, din imagine, inteleg ca DX pare ca se varsa in acest nou DN 2 S, in nod trompeta! Care apoi ajunge la podul de peste Dunere, unde este un profil de DX si se va continua spre alte 3 DXuri.
Dumnezeule, cine le-o fi proiectand!! Sper sa nu fie varianta finala.  :headbash:  :headbash:  :headbash:

oneway

^poti sa te mai uiti la pagina 9 daca vrei sa mai vezi abominatii  :lol:  :lol:  :lol:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

Hercule

Nu stiati ca nu poti zice nimic de proiectanti?
Sunt printre noi si se apara unul pe altul.

Mie mi se pare ca au proiectat perfect, peste tot in tara.  :no:
Deșteaptă-te române!

Feri

#201
^^ Nu este calibrată/actualizată harta acolo încă, vezi câteva pagini mai în spate că s-a mai discutat:

Quote from: a.l.x on December 07, 2023, 04:03:14 PM
QuotePași importanți pentru infrastructura rutieră din #Banat, #Muntenia și #Dobrogea!

Am avizat, astăzi, în Consiliul Tehnico Economic (CTE) al #CNAIR mai multe documente necesare construcției unor drumuri importante în județele #Timiș, #Buzău, #Brăila, #Tulcea și #Constanța.

- Varianta de traseu a Drumului Expres #Brăila – #Tulcea (aproximativ 61,6 km) a fost avizată tot astăzi.
Acest drum expres va  asigura la rândul său conexiunea cu podul suspendat peste Dunăre de la Brăila dar și cu drumul expres #Constanța –#Tulcea.


#dezvoltare #investitii #modernizare #fondurieuropenene #CristianPistol

Se pare că vor dubla drumul cu o secțiune de 7km.
 
Powered by API/PUM imgur uploader

Se va vedea mai clar când apare memoriu pentru mediu (probabil într-o lună - două) 🙂

tom_sawyer

#202
Quote from: a.l.x on September 01, 2023, 10:23:31 AMRăspuns de la CNAIR pe legea 544/2001:
QuoteDrumurile expres din jurul Podului de la Brăila se vor interconecta între ele, doar că sunt contracte în diferite etape de realizare, astfel au fost semnate contractele de servicii aferente obiectivelor de investiții "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Buzău - Brăila", "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Brăila (Jijila) Tulcea (Cataloi)" şi "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Tulcea - Constanţa" fiind in stadiul de stabilire a variantelor de traseu.
Lansarea procedurii având ca obiect "Proiectare şi execuție Drum Expres Brăila - Galaţi" având la bază un Studiu de Fezabilitate elaborat în 2008 a intervenit ulterior lansării procedurii"Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum Expres Buzău - Brăila". Însă CNAIR SA va demara în curând o procedură de achiziție publică având ca obiect "Elaborare Studiu de Fezabilitate Nod conexiune Drum Expres Buzău - Brăila cu Drum Expres Brăila Galaţi".
Drumurile Expres Buzău - Brăila şi Brăila - Galați vor debuşa în drumul național DN 22 DN 2S, acel tronson a fost prevăzut cu două benzi de circulație pe sens, separate de o bandă mediană.
În prezent, traseul actual principal ce realizează legătura între Brăila (Jijila) şi Constanţa este asigurat de Drumul Național DN22 (E 87), tronson care a fost prevăzut cu o bandă pe sens şi cu un trafic foarte ridicat, cu sectoare pe care este atinsă capacitatea de circulație a drumului.
Astfel, în cadrul proiectului "Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru Drum Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)" au fost prevăzute servicii noi similare în vederea proiectării unui nou drum de legătură între Podul suspendat peste Dunăre la Brăila şi Drumul Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi) ce va avea caracteristicile tehnice minime ale unui drum de clasa tehnica II, (sistem de circulație cu sens unic de la Jijila spre pod), iar Drumul Național existent DN22 DN2S va avea sens unic de la Pod spre Jijila, asigurându-se astfel conexiunea în sistem 2+2 benzi de circulaţie.
Conexiunea celor două drumuri de legătură cu Drumul spre Măcin va fi studiată în cadrul proiectului "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Drum Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)".

Quote from: tom_sawyer on September 01, 2023, 03:17:48 PMDeci DN2S se dublează cu porțiunea verde:

Quote from: Feri on August 25, 2023, 10:36:50 AM

Feri

forajele geotehnice pentru drumul expres Brăila – Tulcea au ajuns la 86%.
C.Pistol FB

tom_sawyer

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. anunță publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ,,DRUM EXPRES BRĂILA (JIJILA)  - TULCEA (CATALOI)", propus a se realiza în județul Tulcea, localitățile SMÂRDAN, JIJILA, VĂCĂRENI, LUNCAVIȚA, ISACCEA, NICULIȚEL, FRECĂȚEI, SOMOVA, NALBANT, MIHAIL KOGĂLNICEANU.

Informațiile cu privire la proiectul propus pot fi consultate la sediul A.P.M Tulcea, str. 14 Noiembrie, nr. 5, municipiul Tulcea, de luni până joi între orele 08.00 – 16.30 și vineri între orele 08.00 – 14.00 și la sediul beneficiarului COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., municipiul BUCUREȘTI, Sector 1, B-dul Dinicu Golescu, nr. 38.

Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Tulcea, str. 14 Noiembrie, nr. 5, municipiul Tulcea, site: http://apmtl.anpm.ro.

CNAIR

Feri

#205
Memoriu:























Powered by API/PUM imgur uploader

Din ultima captură reiese că va urma un proiect adițional de conectare efectivă a acestui DEx la Pod Brăila (acel 2 benzi noi pentru sensul Tulcea - Brăila).

Feri

Tot de interes din memoriu, sunt prevăzute și perdelele forestiere:



Powered by API/PUM imgur uploader

Archi

Vin cu opiniile:

1. Legatura la Jijila:
   1.1. Apreciez ca directia principala, adica Braila <-> Tulcea a ramas neintrerupta. Din ce am mai vazut pe alte proiecte putea sa-i doara la banana si sa tranteasca un giratoriu
   1.2. Daca tot exista un segment din drumul de legatura care va fi integrat in relatia Braila <-> Tulcea nu inteleg de ce aceasta integrare nu a fost facuta in capatul acestui drum de legtura, am fi pus investitia in valoare mai bine si am fi scazut putin lungimea si costul DeX mai departe, ma gandesc la ceva de genul:
   
   

2. Nod Luncavita: Este decent, nimic special aici

3. Nod Isaccea:
   3.1. Apreciez simplitatea si amprenta redusa, trebuie sa ne oprim in a face noduri care ocupa mult prea mult teren.
   3.2. Drumul de legatura catre bac la Isaccea ar trebui inclus in proiect

4. Nod Telita: Este decent, ce as face in plus e ca as aduce DJ229A in giratoriul proiectat.

5 Nod DeX8:
   5.1. E bine ca au gandit trifoi, nu e cazul de mai mult
   5.2. Legatura estica ar trebui sa mearga pana in DN22 nu doar pana in DJ229A
   5.3. Segmentul DeX8 intre acest nod si Tulcea ar trebui construit simultan, mai putin daca se prelungeste segmentul estic pana la DN22, cum am mentionat
   anterior. In acest caz DN22 este suficient pentru accesul in Tulcea

Skynick

Traseul e schimbat semnificativ fata de primele desene in partea finala, adica spre Tulcea.
S-a ales o translatie spre Sud dupa Niculitel, spre Posta si Cataloi, astfel incat traseul nu se mai termina in viitoare centura Tulcea ci in nodul de la Frecatei care duce spre centura si in Sud spre Constanta. Practic, se prioritizeaza rolul drumului inspre a duce Moldova la mare.