Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

cristi 74

intre M. Kogalniceanu si Navodari exista un drum judetean sau comunal vai mama lui, plin de gropi. daca cineva isi bate capul, s ar face legatura lejer intre aeroport si Mamaia unde vine grosul turistilor, mai ales ca intre mamaia si navodari precum si intre navodari si aproape pana la A4 sunt 2 benzi pe sens....

kitsune

Te referi la drumul prin Sibioara? Ce pisici să cauți pe acolo de la aeroport spre Mamaia? Drumul e prost și îngust, trece prin niște sate pline de naționalități conlocuitoare de origine asiatică, plus că se înfundă în Năvodari pe niște străduțe unde te chinui cu un microbuz, d-apăi cu autocarul de turiști.





Powered by API/PUM imgur uploader
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

NGC

"Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Braila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)"

Vrabiutele spun ca initial pe locul unu a iesit asocierea condusa de SEARCH, iar pe doi INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL, dar acestia au contestat la CNSC si au castigat. CNAIR trebuie acum sa le reevalueze oferta si vor iesi ei pe locul unu dupa reevaluare. Ar mai putea urma CAB, dar sansele sunt virtual nule.

Skynick

Deci castiga INGINIERIA in cateva luni, lucreaza 12 luni si face proiectul, mai dureaza un an pana se organizeaza licitatia si se alege un constructor pe la finalul lui 2022. Dupa care constructia vreo trei ani.
Ca urmare, estimam podul finalizat la inceput de 2023 si DX-ul asta prin 2025. Asta pentru Braila - Cataloi, pentru ca in paralel mai trebuie facut si Cataloi - Constanta.

razvan96

Dureaza 24 de luni SF+PT, dar cu tot cu AM si cu cat se depasesc termenele oficiale la proiectare sa zicem 3 ani minimum doar pe contractul asta.Nu se scoate nimic la licitatie de executie mai devreme de 2024 in cel mai optimist caz.Tulcea-Constanta nu se face in paralel, chiar se discuta pe topic ca e programat dupa 2030.Bine, la noi planurile se schimba foarte des.


paullie

Mda. Intrebare, ce-i trebe chelului?

Parerea mea este ca singura bucata de DX necesara acolo este una de vreo 10 km Tulcea - Cataloi Sud unde sa se sparga cu un mare mare giratoriu in DN22 si DN22A. Eventual una din directiile " la stânga" sa fie denivelata, nu stiu care Tl-Ct sau Buc - TL trebuie vazut MZA. Nasol este ca pe aceasta bucata de 10 km cam trebuie doua viaducte unul e acceptabil vreo 500 metri celalt insa exact la iesire din Tulcea este serios.

In rest avem nevoie de:

1. largit DN22 cu centuri la:
- M Kogalniceanu
- la Babadag una mare de vreo 10 km care sa ocoleasca si balta Topârchiolului
- la Baia doar daca se poate
- centura la Lumina

2. largit DN22D cu centuri la;
- Macin dar ceva putin mai inteligent decât sicanele care sunt propuse
- Cerna
- Horia
- Ciucurova
- Slava Cercheza
- Slava Rusa

3. largit DN22A cu centuri la:
- Nalbant ar fi bun un viaduct scurt dar e cam aiurea trebuie sa darami un bloc si Politia  :D
- N Balcescu
- de Ciucurova am zis mai sus
- Topolog
- Saraiu si aici este lucrare mai mare, destul de lunga ca sa scapam si de serpentinele mortii
- Hârsova

In rest un DX Rm Sarat - Hârsova - Constanta care sa intersecteze DX Br-Bz undeva in zona Oprisenesti Si un DX Galati - Tisita pe lânga Tecuci. Si centura la Galati dar facuta cu cap nu prostia aia propusa.

Probabil o sa ziceti ca de ce mai facem pod la Braila. Uite nu prea stiu.

Skynick

Mi-a placut aia cu viaductul prin Nalbant  8) 8) 8)

kumar

S-a semnat contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic necesare construcției Drumului Expres Brăila - Tulcea

Joi, 21.05.2020, CNAIR a semnat contractul de servicii "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)".

Contractul în valoare de 14.159.206,13 Lei, fără TVA. a fost semnat cu operatorul economic INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL S.A. (denumită anterior ACCIONA Ingenieria S.A.).

Durata de realizare a contractului este de 24 de luni.

Sursa de finanțare: Fonduri Europene Nerambursabile.

Comunicat CNAIR

tom_sawyer

Curios ca nu au semnat mai intai pentru Focsani-Braila, unde evaluarea s-a terminat mai repede.

Skynick

Proiectii:

Podul se finalizeaza in 2023.

Proiectul pentru DX8 se finalizeaza in in iunie 2022. Se liciteaza si se semneaza pana la final de 2023. Executie trei ani, il avem gata in 2026. Tot in 2026 speram sa avem gata si portiuni importante din Autostrada Moldovei deci sa spunem ca exista o convergenta si vor veni pe aici moldovenii la mare.

Evident, daca avem bani, daca se misca repede, daca se aliniaza planetele etc.

Feri

Cei aprox 20km aferenti drumului de legatura pentru pod si pana la Jijila vor fi parte impreuna cu podul din acest DX nu?
Ar fi sanse sa se apuce de ei in curand sau mai degaraba la anul?

rota

CNAIR a semnat contractul pentru elaborarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului Tehnic de Execuție pentru Drumul Expres Constanța - Tulcea

Vineri, 10 iulie 2020, CNAIR a semnat contractul de servicii având ca obiect "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Constanța-Tulcea", cu ofertantul desemnat câștigător al procedurii de achiziție publică, Asocierea SEARCH CORPORATION S.R.L. - EGIS ROMANIA S.A..

Valoarea contractului este de 17.845.626,28 lei fără TVA.

Durata Contractului de servicii este de 24 luni de la Data de Începere a contractului.

Proiectul are ca scop realizarea unui sector de drum expres între localitățile Ovidiu și Tulcea, acesta făcând parte din strategia de implementare la nivel național pentru Drumul Expres cu denumirea generică ,,Dobrogea Expres" și care realizează legătura între localitățile Constanța - Babadag - Tulcea - Isaccea - Măcin - Brăila. Acest drum va asigura baza necesară cererii de transport în creștere și un grad ridicat de siguranță a traficului rutier.

Proiectul "Drum Expres Constanța – Tulcea" este prevăzut în Master Planul General de Transport al României (MPGT) și este inclus în Programul Operațional Infrastructura Mare (POIM) 2014-2020.
sursa

slartibartfast

^^
Podul da, dar drumurile de legătură nu cred că sunt la standard de drum expres. Foarte probabil ele vor fi doar parte a nodurilor Brăila și Măcin/Jijila ale drumului expres.

Harry

Conform caietului de sarcini in proiect se va realiza si conexiunea DX la A4 in zona orasului Ovidiu, aceasta conexiune urmand a se face printr-un nou pod peste canalul Dunare-Marea Neagra, bratul Poarta Alba-Midia. Altfel nu prea ar avea cum.