Drumul Expres DEx8 Constanța-Tulcea-Brăila

Started by rota, February 26, 2019, 05:01:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Constanta - Tulcea

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 20 februarie 2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Constanta - Tulcea" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T Globala.

Obiectivul general al proiectului, ca parte din rețeaua TEN-T Globala, este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în Uniunea Europeană, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a crea condiții pentru creșterea volumului investitorilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Rezultatele așteptateale proiectului sunt :

- realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic.

Valoarea totală a  proiectului este de 30.723.662,17lei șiva fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85%contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-22.102.556,23 lei, 15% contribuția proprie- 4.720.654,84 lei, restul de3.544.808.32reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 27 luni Cod proiect 129181

CNADNR

rota

Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Brăila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)


COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus in data de 20februarie 2019Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru obiectivul Drum Expres Braila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)"în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1-Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea- Cresterea mobilitatiipe reteaua rutiera TEN-T Globala.

Obiectivul general al proiectului, ca parte din rețeaua TEN-T Globala, este îmbunătățirea competitivității economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care facilitează integrarea economică în Uniunea Europeană, contribuind astfel la dezvoltarea pieții interne cu scopul de a crea condiții pentru creșterea volumului investitorilor, promovarea transportului durabil și a coeziunii în rețeaua de drumuri europene.

Rezultatele așteptateale proiectului sunt :

- realizarea Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic.

Valoarea totală a  proiectului este de 22.870.639,08lei șiva fi finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85%contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regionala-16.426.956,14 lei, 15% contribuția proprie-2.898.874,62lei, restul de3.544.808.32reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 27 luni

Cod proiect 129180

CNADNR

Harry

^^ Nu se suprapune cu bretelele de la podul nou?

NGC

La pod avem asa.

Quote from: yetiman on April 18, 2017, 12:23:20 PM




Acum se vrea continuarea drumului de la Jijila pana la Constanta.

NGC

A venit deja Iepurasul. :lol:

Astazi a fost lansata licitatia pentru "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuţie pentru obiectivul Drum Expres Braila (Jijila) - Tulcea (Cataloi)".

Valoare estimata: 18.626.885,90 RON fara TVA

Durata contractului: 24 luni

Termen depunere oferte: 06.05.2019

Fonduri: Cofinantare

Quote
Conditie: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestrul II al anului 2019.

ultrasbz

A fost lansata licitatia [CN1009934] - Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Constanta - Tulcea

DATA PUBLICARE: 19.03.2019 01:39
Valoare estimata: 29.326.561,23  RON

Oare n-ar fi mai bine sa avem 2 topicuri, unul pentru Braila-Tulcea si unul pentru Constanta-Tulcea?

Ionut

Nu. E acelasi drum practic. Discutam pe un singur thread.

Harry

^^ Niste detalii interesante. E si nu prea e acelasi drum

COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. a lansat licitatia pentru Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru obiectivul Drum Expres Constanta - Tulcea.

Valoarea totala estimata: Intervalul intre: 24.815.551,81 si 29.326.561,23 lei + tva.

Durata estimata a contractului: 24 luni.

Termen limita pentru primirea ofertelor: 06.05.2019.

Proiectul are ca scop realizarea unui sector de drum expres intre Ovidiu si Tulcea. Conform caietului de sarcini, acesta va face parte din "Dobrogea Expres", indicativ DX8, si care realizeaza legatura intre localitatile Constanta-Babadag-Tulcea-Isaccea-Macin-Braila.

La alegerea alternativelor de traseu, prestatorul va tine cont de realizarea conexiunii Drumului Expres la reteaua de infrastructura majora existenta de la inceputul traseului, respectiv Autostrada A4 in zona localitatii Ovidiu si sfarsitul traseului, localitatea Tulcea, realizand in acelasi timp si conexiunea cu infrastructura de transport ce urmeaza a fi dezvoltata, respectiv Drum Expres Braila-Tulcea, si continuarea Drumului Expres cu denumirea generica "Dobrogea Expres", indicativ DX8, cuprins in Master Planul General al Transporturilor, si care realizeaza legatura intre localitatile Constanta-Babadag-Tulcea-Isaccea-Macin-Braila.

NGC

^^^

Quote
Conditie: Incheierea contractului de achizitie publica este conditionata de obtinerea/ aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile, semnarea contractului fiind posibila doar in situatia in care se respecta dispozitiile referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intra sub incidenta legislatiei privind finantele publice. In cazul în care, indiferent de motive, obtinerea/aprobarea finantarii serviciilor din fonduri de la bugetul de stat si/ sau fonduri europene nerambursabile nu se realizeaza, Autoritatea Contractanta va aplica prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza a II-a din Legea 98/2016, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziţie publică. Cu toate ca la data initierii prezentei proceduri de achizitie publica nu exista un contract de finantare semnat, Autoritatea Contractanta estimeaza ca va obtine finantarea necesara semnarii contractului in semestrul II al anului 2019.

voicul

Cica e de bine SI pentru prima oara CNAIR lanseaza un termen realist.

INCREDIBIL! Aceasta este șoseaua care va fi gata în 2040
Lucrările la drumul expres Constanţa - Tulcea - Brăila - Galaţi vor începe în maximum doi ani, din cauza exproprierilor care trebuie făcute. Ultima fază va fi gata în 2040

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 20 februarie 2019 Aplicația de Finanțare pentru proiectul "Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție pentru Drum Expres Constanta – Tulcea" în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.

Segmentul de drum vizat este parte a DN 22, în lungime de aproape 300 kilometri, care traversează judeţele Buzău, Brăila, Tulcea şi Constanţa, constructia sa incluzand si podul peste Dunăre de la Brăila.

Prima fază a proiectului, reprezentată de construcţia podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila urmează a fi realizată în perioada 2014 – 2020, faza a II-a, Măcin – Tulcea, în perioada 2021- 2030 şi faza a III-a Constanţa – Tulcea, în perioada 2031 – 2040.

https://www.money.ro/incredibil-aceasta-este-soseaua-care-va-fi-gata-in-2040/

Harry


TibiV

Harry,
nu fii atat de "radical".
Poate au fost realisti pentru prima data in viata lor...

Sau or fi pierdut cifra 1 de dupa prima cifra de 2 ?!?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

E un drum aproape gol, orice discutie despre Cta-Tulcea in urmatorii 10 ani, inainte sa avem A1+A3+A7 gata e o prostie, o risipa de energie si bani. La A3 fara BV-Sigh. Si chiar si multe altele prioritare, de ex. un drum despre care abia se discuta, dar MUUUUULT mai circulat decat Tulcea-Cta este A11 Arad-Oradea. SI tot simplu, tot la campie. Tot muuuult mai circulat si cu probleme de ambuteiaje mari in unele zile, Alexandria-Bucuresti. Toate astea trebuie facute inainte de Tulcea-Constanta.

Deci OK proiectare acum, totul pregatit pt. viitor, dar in teren nimic pana prin 2030-2035. Mi se pare nu doar realist, ci si absurd daca ar fi altfel.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Nici macar. Tulcea este dead-end. Nu poate atrage nici industrie pentru ca nu exista forta de munca. Doar cativa turisti. Aici ar fi mai oportun un upgrade-in-place. Ceva asemanator cu DN6, dar cu zone lungi cu banda de depasire.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist