Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 42 Guests are viewing this topic.

pasadia

Nu cumva aceasta suspendare a platilor s-a petrecut datorita moratoriului pus de Comisie pe POS-T in urma scandalului Romstrade? Nu ca asta ar scuza situatia pentru statul roman, dar macar avem perspectiva completa a situatiei de atunci.

istvan78

Poate exista o legatura, dar nejustificata. Guvernul/CNADNR trebuie sa se tina de contractele semnate cu constructorii, cata vreme ei se tin de ele, indiferent de rambursarile de la UE. Nu poti justifica neplata unui constructor ce-si respecta angajamentele pe un contract cu faptul ca un alt contructor a furat pe un alt contract.

teocharis

de unde ar fi putut plati guvernul constructorii de buna credinta cand cea mai mare parte a investitiilor, vezi toate! este finantata de UE?

practic incetarea/suspendarea fondurilor europene este echivalenta cu suspendarea lucrarilor.

phb2


sorinuss

#25639
http://monitorizari.hotnews.ro/stiri-infrastructura_articole-20654220-video-cum-arata-prezent-autostrada-sibiu-orastie-lot-3-autostrada-inchisa-demolata-partial-care-dus-demiterea-sefului-cnadnr-carei-contract-este-anchetat-dna.htm

Imagini de colectie...

Eu zic ca peste 2-3 saptamani o sa avem si vesti bune de pe acest tronson, in sensul ca va ninge si nu o sa mai vedem craterul de 200 de metri :)  Poate se deschide circulatiei cu schiurile

Iata si un update pe proiectul de buget 2016, se pare ca opinia fiecaruia dintre noi conteaza...

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-20654297-ministrului-transporturilor-despre-proiectele-autostrazi-lucru-care-primit-fonduri-insuficiente-pentru-2016-daca-vor-exista-rezultate-bune-vom-suplimenta-bugetul-2-miliarde-lei.htm


vldklm

#25640
^

Totusi cine lucra pe acest segment ? Imbecilo sau CNADNR ?

cutter

Quote from: akacrys on December 09, 2015, 01:00:23 PM
Cam multe nemultumiri.. ???

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Primarii+nemultumiti+de+varianta+Pitesti-Sibiu

Au dreptate cei de la Boița. Și după părerea mea este o greșeală noua variantă. Am fost la fața locului și am bătut-o cu piciorul, puteți vedea reportajul meu de acum cîteva săptămîni.

Hai să nu cădem în păcatul să dăm cu tifla tuturor celor care ridică o obiecție unui proiect prost făcut. După cum și obiecțiile pot fi fundamentate sau isterice și respingerea de principiu a obiecțiilor sub principiul "tot înainte" riscă să fie tot o formă de isterie.

Aceste rînduri nu se referă la autorul postării (akacrys), ci la o atitudine prevelantă și pe undeva justificată; întîrzierile enorme în dezvoltarea infrastructurii au dus la acumulări de frustrare. Dar hai să preferăm să facem lucrurile bine, nu neapărat repede. Ideal ar fi bine și repede. În mod sigur, bine, repede și ieftin nu se poate, trebuie alese doar două din cele trei.

istvan78

#25642
Quote from: teocharis on December 09, 2015, 02:14:00 PM
de unde ar fi putut plati guvernul constructorii de buna credinta cand cea mai mare parte a investitiilor, vezi toate! este finantata de UE?

practic incetarea/suspendarea fondurilor europene este echivalenta cu suspendarea lucrarilor.

De exemplu din credite guvernamentale pe termen scurt, o emisiune de obligatiuni cu termen de un an, ce urmeaza a fi rambursata din rambursarile de la EU odata ce platile se reiau.
Daca ar exista la romani dorinta de a rezolva probleme cata capacitate exista pentru a identifica scuze...

vancouver

#25643
Quote from: phb2 on December 09, 2015, 02:37:26 PM


cc : Exit Topolovu Mare

Sincer, eu care cunosc despre ce este vorba, mi-am prins urechile!

Tineti cont va rog de un aspect esential: un sofer are 3 secunde timp sa citeasca si 5 secunde sa inteleaga panoul, eventual sa mai citeasca inca o data ca sa fie sigur. Nu se poate sa venim cu grafice gen semn de nod, numarul nodului scris la fel ca numele localitatilor, etc...

Deci SIMPLU, SIMPLU, SIMPLU:



Inca niste amanunte:
- Cel mai indepartat loc se pune sus, cel mai apropiat jos. Deci Topolovatu Mare trebuie sa fie ultima localitate.
- Este important ca panourile sa se repete identic la 2000 / 1000 / 500 / pe iesire (In Germania 2400 / 1600 / 800 / pe iesire). Altfel din nou pot aparea semne de intrebare la soferi. Repet, soferii sunt potential in plin trafic, noaptea, pe ploaie, pe ceata, in depasire, etc... E vorba de secunde.
- Recas nu are de ce sa apara celor care au trecut deja de Recas. Recas trebuie sa apara doar celor care vin dinspre Deva. Celor care vin dinspre Arad, Recas trebuie sa le apara la Izvin. (Recas este fix la mijloc intre cele 2 noduri).
- Buzias este atat un reper important in zona (intersectie de 3 drumuri judetene f. circulate), cat si capatul drumului judetean. Chiar trebuie lasat. Este cel mai bun punct de iesire de pe autostrada pentru cei care doresc sa mearga la Buzias.

PS. Nimeni, dar realy nimeni nu cunoaste numerele drumurilor europene, cu mici exceptii. Eu n-am auzit in viata mea de E673 !!!!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.


vancouver

E ok aceasta amânare. Oricum utilitatea capetelor A1 Sibiu-Pitesti era extrem de limitata in lipsa sectiunilor principale. In plus sectiunile principale vor dura oricum mai mult, tunelurile mai mari de 0,5 km se fac in 3-5 ani.

Biciul trebuie pus pe CEA MAI DIFICILA PORTIUNE, de ea depinde deschiderea intregului proiect.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

horatiu.cosma

Banuiesc ca nu au reusit sa obtina de la UE faramitarea acordului de mediu pe loturi. Si atunci ar fi stat in aer cu documentatiile loturilor din capete pana sa vina din urma cele de pe loturile centrale. Scuza cu forajele geo e destul de penibila. Daca la campie si deal lin au nevoie de 6 luni in plus pentru foraje, pentru muntii din zona centrala nu va fi nevoie?

P.S. De acord @vacouver, nu pierdem mare lucru cu aceasta amanare. Pentru loturile centrale in schimb nu accept nimic.

chr

Quote from: vancouver on December 09, 2015, 04:08:58 PM
- Buzias este atat un reper important in zona (intersectie de 3 drumuri judetene f. circulate), cat si capatul drumului judetean. Chiar trebuie lasat. Este cel mai bun punct de iesire de pe autostrada pentru cei care doresc sa mearga la Buzias.
Absolut de acord pe fond (in ce priveste indicatoarele de pe autostrada). Dar am mici corectii privind argumentatia. Buzias este intersectia a 2 drumuri judetene: DJ592 si DJ572. Nu este capat de drum judetean, DJ572 continua pana la Berzovia.

horatiu.cosma

Pe indicatorul actual Buzias e trecut ca si statiune turistica.

Eurocopter

Quote from: vancouver on December 09, 2015, 04:24:25 PM
E ok aceasta amânare. Oricum utilitatea capetelor A1 Sibiu-Pitesti era extrem de limitata in lipsa sectiunilor principale. In plus sectiunile principale vor dura oricum mai mult, tunelurile mai mari de 0,5 km se fac in 3-5 ani.

Biciul trebuie pus pe CEA MAI DIFICILA PORTIUNE, de ea depinde deschiderea intregului proiect.

Sunt in dezacord cu tine, partial. Capatul dinspre Sibiu mi se pare super-important. "Elimina" de pe traseu intersectia de la Vestem + Talmaciu II + Talmaciu + dealul Talmaciu. Cam 15 minute de parcurs salvate pe circa 10km, enorm as spune.