Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 85 Guests are viewing this topic.

Quest

Hi AUT_XY you seem to be very interested in running on Izvin-Sanovita portion of the A1 highway, isn't it ? :) As Dorum and other colleagues already explained you, there is nothing offcial yet in opening this leg. I will highlight again my concern stated at beginning of November (see below Dorum's picture taken in September).


As long as this electrical line is not relocated (it will still pass over the road, but on a different angle and hanging on higher pillars), I don't think your & our dream will come true. Transelectrica is moving pretty slow...
Common sense will get you far !

AUT_XY

Hy!

Thats true, i am very interestes in the part Timisoara - Lugoj, because like you maybe know, i am from Bulgaria (city Varna) and the last years i drive with my family throuh Romania beginning from Austria. Its the better way.

And we plan to drive to NEW YEAR also to Bulgaria with our car and it would be amazing fantastic if there is then a complete highway until Lugoj openend.


What about the part Cunta - Saliste ?
Is there now at least something going on now or is there still nothing work?

dorum

#25517
still nothing there...
that picture is from sep 2014, Quest :)
this is from nov 2015, same location:







Quest

Mersi Dorum, presupun ca sint poze din tura pe care ati facut-o tu si Iuli in 05.11. Dar e ptr prima oara ca aceste poze apar public, de asta nici n-am avut alta referinta cu LEA decit cea din 09.2014 :) Acum e clar ptr toata lumea, avem autostrada gata (intre timp TS presupun c-a asternut stratul de uzura si in acea portiune), dar LEA220 Mintia -Timisoara tot nu e relocata. De asta spuneam ca Transelectrica se misca greu.
Common sense will get you far !

cutter

Punem și aici fiind cel mai vizibil topic.

API strânge bani pentru o dronă. Vă mulțumim anticipat pentru participare!

Detalii aici.

chr

Quote from: dr4qul4 on November 27, 2015, 06:00:00 PM
Un ciot de 30 de km intre tigveni si DN67 ar fi cea mai buna solutie. Ar fi de ajuns sa fie la standard de DX. Sau chiar 2+1 dar sa ocoleasca localitatile.
Chiar nu inteleg de unde atata nevoie de DX sau 2+1 pentru traficul din/spre Rm. Valcea si cam atat (ar mai fi cel mult Tg. Jiu - Pitesti) . Pentru comparatie, as lua 2 situatii:
1. Timisoara, populatie de 3 ori mai mare plus trafic dinspre Moravita are 2 intrari pe autostrada, una DN 1+1 alta DJ 1+1. Mai este una in discutii, probabil 1+1.
2. Tot, dar tot traficul de pe viitoarea autostrada circula acum pe DN 1+1.

Hai sa fim seriosi, pentru legatura Rm. Valcea cu viitoarea autostrada, un 1+1 care sa ocoleasca locatitatile este arhisuficient. Asa cum de exemplu sunt acum multe variante ocolitoare (Timisoara nord, T. Severin, Craiova, Alexandria) unde se circula absolut decent la un trafic mult superior celui care va fi pe Rm. Valcea - autostrada.

cutter

Același drum deservește și legătură Olteniei de Nord (Horezu - Tg. Jiu - Tismana - Baia de Aramă - Rânca) și a Văii Jiului (Petroșani - Straja - Parâng) cu Bucureștiul. Nu e doar pentru orașul Rm. Vâlcea.

stangabriel

Poate doar relieful va impune o viteza mica de deplasare, automat capacitate mica a drumului. Trebuie pe distante mari 2+1 si tunel, desi as prefera , offtopic, tunel pe DN6, la Pugova.

chr

#25523
OK, pe serpentine, o banda in plus la urcare este obligatorie.
@cutter: Hai sa luam alte 2 situatii, mai usor de comparat:
1. Hateg - Simeria are trafic mult superior a ceea ce va avea Rm. Valcea - autostrada si se circula, zic eu, decent pe 1+1.
2. Brad - Deva, iarasi trafic incomparabil mai mare, se circula ok pe 1+1 acolo unde s-a terminat reabilitarea.

dr4qul4

Sunt destule serpentine acolo iar traficul ar fi destul de ridicat. Minim 2+1 ar tb sa fie orice centura/drum de legatura nou. Sunt destule camioane care ar folosi acest drum si va fi nevoie de zone pt depasire.

Nu ar costa mult in plus diferenta de 1 banda, dar ar ajuta enorm la depasiri si la mentinerea unei viteze decente.

Acum DN67 se termina aiurea in Troian si ar tb gasita o solutie pe la nord. Unde se poate folosi actualul pod de pe DN7.

Nu e nici o pb ca autostrazile sa treaca la 15-20 de km de orase, atat timp cat se fac cioturi de legatura ( de pe care sa nu se poata intra, sau maxim doar viraj la dreapta).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

AdrianB1

Quote from: cutter on November 29, 2015, 08:26:46 PM
Același drum deservește și legătură Olteniei de Nord (Horezu - Tg. Jiu - Tismana - Baia de Aramă - Rânca) și a Văii Jiului (Petroșani - Straja - Parâng) cu Bucureștiul. Nu e doar pentru orașul Rm. Vâlcea.
Corect, dar solutia e un drum care sa ocoleasca Ramnicu Valcea, nu unul care sa duca fix in oras. Pierzi mult mai mult timp traversand orasul decat ai scuti cu autostrada mai aproape de oras. Am facut de vreo cateva ori Bucuresti-Petrosani (cam 300 km) in 6-7 ore, portiunea Pitesti-Ramnicu Valcea a fost una din cele mai putin deranjante; pe un asemenea drum trecerea prin R.V. si drumul pana dupa Horezu e bucata cea mai proasta.

nicolaem

Intr-un moment de sinceritate Dragnea a marturisit la "Dupa 20 de ani" ca nu s-a facut autostrada care sa treaca muntii pentru ca nu s-a vrut
Presupun ca se gandea la PiSi.
"- Dupa 26 de ani de la Revolutie, nu am reusit sa traversam muntii cu autostrada. Nu s-a vrut, nu s-a putut"
- N-ati vrut dumneavoastra? Ati fost la guvernare!
- Toate partidele sunt de vina....." 

Ionut

Sunt declaratii politice. Va rog sa nu le luam in seama.

adiarc

#25528
http://m.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Statul+ar+putea+plati+53+de+milioane+de+lei+in+plus+pentru+sosea

Intre timp la Cnadnr e liniste si pace si toti paraziti responsabili de acest dezastru ,sunt in continuare platiti din bani publici
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#25529
Quote from: cutter on November 27, 2015, 04:52:20 PM
1) Cîte facturi au fost plătite către Spea&Tecnic pentru revizuirea SF autostrada Sibiu-Pitești?
ZERO.
Mai trebuie sa verific sa nu fi facut vreo smecherie prin vreun DRDP (de tipul DRDP Timisoara a licitat pentru "Pasaj suprateran pe DJ 602 - Centura Bucureşti - Domneşti" ?!?!?!).

Quote from: cutter on November 27, 2015, 04:52:20 PM
2) Ce prevăd condițiile contractuale în ce privește plățile și lucratul din fonduri proprii?
QuoteOfertantul trebuie sa demonstreze ca la momentul semnarii contractului va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de societati bancare/ societati finantatoare/ institutii finantatoare in valoare de minim: 6.575.000 Lei sau echivalent, suma suficienta pentru a realiza cash-flowul de realizare a contractului pentru o perioada de 2 luni.
Referitor la conditiile contractuale pentru plati, vedeti "Articolul 27 Plati" din contract, ca sa nu il copiez cu totul aici.

Quote from: cutter on November 27, 2015, 04:52:20 PM
3) Care este sursa de finanțare a contractului?
Fonduri europene.

Quote from: cutter on November 27, 2015, 04:52:20 PM
4) Care erau activitățile prevăzute în calendarul de lucrări din Raportul de Început pentru a se executa pînă la data curentă (pînă în săptămîna 20 de contract)?
Deocamdata nu am gasit calendarul de lucrari. Mai trebuie sa sap.