Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 57 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Quote from: Tavi on October 18, 2015, 11:32:55 PM
Cam aiurea asta cu Topolovățu. Mai sunt necazuri pe Izvin -Topolovățu? Știam ca toate-s rezolvate. Și atnci de ce deschideri parțiale? Care ar fi motivul? În altă ordine de idei, a mai trecut cineva pe la nod Margina? Cum stau cu structurile?

Pai acum ca sunt gata cu un sens, merg probabil cu finisoarele din nou la Sanovita, si incep pe celalalt sens. Marcajele merg repede, poate chiar si pe carosabil umed, ploaie(asta nu garantez, poate e cineva mai avizat sa confirme sau nu), deci nu e o problema sa ajunga de la Izvin la Sanovita pe sensul cu stratul de uzura asternut. In functie de unde ajung cu finisoarele pe celalalt sens in decembrie, cand vin ninsorile, temperaturile negative, vor deschide pana la Topolovat sau tot. Daca avem 20 de zile fara ploaie(preferabil consecutive) in urmatoarele 40-50, atunci probabil ca vor putea deschide tot.

Quest

Nu cred ca se vor deschide doar cei 6km, ar fi trebuit DRDP TM sa faca la Topolovat pe DN6 un sens giratoriu ca la Nod Izvin, dar nu-l fac ptr ca nici traficul ulterior nu va justifica nevoia unui asemenea giratoriu. Perioade lungi de vreme buna nu vom mai prinde dar lucrurile pot avansa chiar si in contextul intervalelor scurte de timp propice lucrarilor. Mi-ar place sa imortalizam fazele lucrarii de relocare LEA220 de la Petrovaselo, cei 2 stilpi actuali se vor transforma in 4 cu 2 de colt.
Common sense will get you far !

Tavi

Mulțumesc Horațiu. Face sens atunci. Dă Doamne vreme bună.

rocklee

daca a mers cineva la timisoara si inapoi cum se prezinta pasajul peste dn -u  de la nodul MARGINEA ..????

dorum

#24649
doar la stadiu de armatura... am fost eu ieri pe acolo... si nici armatura complet finalizata nu e...

horatiu.cosma

Ar mai fi o varianta interesanta, si zic eu mai ok, in caz ca nu termina pe TL2 cu stratul de uzura si pe al doilea sens: HALF PROFILE pe toata distanta, si anume pe sensul finalizat.

rocklee

inseamna ca slabe sanse sa vedem lotul 2 pina la marginea dat in folosinta anul acesta ...neaga nea ....negat [mintit]..

dr4qul4

Slabe sanse sa vedem ceva deschis inainte de termen din lotul 2, Lugoj-Deva. Nu uitati ca acolo il avem constructor pe Imbecilio.
Cat timp CNADNR ii pune sa repare pe banii lor la aciliu, nu vor avea bunavointa sa dea in circulatie nici macar daca este gata. Iar dupa ce experiente am avut cu ei, si la ce balti se observa pe terasamentul facut de ei, prefer sa nu ne mai grabim.

Si asa, acei 12 km nu rezolva mare branza.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Quest

Quote from: horatiu.cosma on October 19, 2015, 09:15:39 AM
Ar mai fi o varianta interesanta, si zic eu mai ok, in caz ca nu termina pe TL2 cu stratul de uzura si pe al doilea sens: HALF PROFILE pe toata distanta, si anume pe sensul finalizat.

Nu mai vreau jumatati de masura, ori totul, ori nimic. Cred ca perioade de soare se vor mai gasi, incit TS sa termine de astfaltat si sensul Izvin-Sanovita.
Common sense will get you far !

TibiV

Quote from: dr4qul4 on October 19, 2015, 10:28:24 AM
prefer sa nu ne mai grabim.

Si asa, acei 12 km nu rezolva mare branza.
În principiu ai dreptate...
DAR
Nu uitaţi că fiecare km terminat anul ăsta şi decontat pe POS-T înseamnă un km care nu va "mânca" din POIM, deci un km în plus pe 2014-2020.......
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

#24655
Asta in eventualitatea in care o sa avem absorbtie 100% pe POIM.

TibiV

Dacă nici pe POIM nu reuşim, merităm să fim daţi afară din UE.
Sau să plecăm singuri.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

horatiu.cosma

#24657
Quote from: Quest on October 19, 2015, 10:59:01 AM
Nu mai vreau jumatati de masura, ori totul, ori nimic. Cred ca perioade de soare se vor mai gasi, incit TS sa termine de astfaltat si sensul Izvin-Sanovita.

Cred ca te gandesti la Cunta Saliste cand zici asta. Aici nu e aceeasi problema, practic toate lucrarile sunt finalizate, mai putin stratul de uzura pe un sens. Nu ar fi ok sa se grabeasca cu el daca e umezeala, fiindca o sa avem probleme ultetioare.

iuli

#24658
Poze noi de la benzinariile mobile de pe Arad - Timisoara. Va rog nu mai comentati lucruri care s-au discutat si rediscutat aici. Sunt poze doar pentru informare asupra stadiului lucrarii.









In plus, trebuie sa mentionez ca pe acest tronson dupa atatia ani inca sunt probleme cu iluminatul la jumatate din nodul de la Giarmata, iluminat inexistent la nodul de la Ortisoara, iar pe Arad bypass iluminatul e  pe bucati. Pacat :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

adiarc

multumim de poze

cred ca se impune o sesizare catre CNADNR ....absolut toate tronsoanele inaugurate in ultimii ani au asemenea probleme....e vb de aceasi lipsa , aproape totala , de intretinere

intre timp , de fiecare data cand am trecut pe DN , am observat ca viaductul Aciliu este in continuare iluminat...desi nu am observat sa se lucreaza in zona dupa caderea intunericului
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura