News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 62 Guests are viewing this topic.

TibiV

Ar fi de râs dacă n-ar fi de plâns...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

adiarc

din pacate CNADNR a ratat cam toate sansele pt acest lot.....daca rezilia inca de acum vreo 2 ani ( dar relicitare , nu tergiversare cum fac din 2012 cu Sb-Pitesti )si eventual relicitau separat portiunea problema , lotul era gata si sigur....chiar daca se plateau cateva zeci de mil de euro de la buget ......asa riscam sa pierdem toti cei 114 mil de euro....si sa mai punem inca alti cateva zeci sau sute de mil de euro ( si nu e o exagerare din moment ce doar un km de viaduct sau tunel poate costa 40 de mil de euro...iar aici avem cel putin 7 km cu probleme majore )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

adiarc

#24677
Quote from: alecu26 on October 19, 2015, 07:41:29 PM
Imbecillio in schimb a fusarit totul si a tratat cu superficialitate. Cel mai bun exemplu pentru asta e ca acum fac din nou studiu geo pentru zona alunecata. AL TREILEA. Chiar si la al doilea, când arau acolo alunecari cu bulucu, si refacaeau a doua oara rambleul....tot asa   ieftinache l-au facut.
chiar si in septembrie ( a pus cutter niste poze atunci ) , inainte de inchidere , in zona crapaturii , nici macar nu erau rigolele finalizate , toata apa se infiltra in terasament chiar in zona crapaturii ( toata apa colectata de pe sute de m liniari de santuri si patrati - ai debleului din zona )....adica o chestie minima pt un constructor de drumuri judetene , nu marii Salini Impregilo - tepari internationali
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

E putin exagerat. Viaductul Aciliu(1 km si ceva) a costat 30-35 de milioane de euro. Si noi vorbim aici de eventuale viaducte la nivelul solului, nu cu tehnologii speciale folosite pentru cel mai mare viaduct din tara. Tunelul e doar in zona debleului Aciliu, si nu ar avea mai mult de 4-5 sute de metri.

adiarc

asta spun...ca poate costa de la cateva zeci de mil de euro....pana la.....suma stabilita de o expertiza ca lumea...cu foraje ...nu una de doar cateva mii de euro
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

NGC

#24680
Reiau aici imaginea de la adiarc.



Acest document a fost emis probabil din cauza deschiderii unui proces la TB de catre CONSITRANS pe tema "obligatia de a face învestire hotarare arbitrala" si a rezultatului previzibil al deliberarii.

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000654634&id_inst=3

Quote
05.10.2015

Solutia pe scurt: Admite cererea formulată de reclamanta Consitrans S.R.L. în contradictoriu cu pârâta Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România. Dispune învestirea cu formulă executorie a Sentinţei arbitrale nr. 83/ 14.07.2015 pronunţată în dosarul nr. 200/ 2015 al Curţii de Arbitraj Comercial Internaţional de pe lângă Camera de Comerţ şi Industrie a României. Nesupusă niciunei căi de atac. Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 05 octombrie 2015.

Este vorba probabil de suma aproximativa de 3 milioane de RON pe care CNADNR trebuie sa ii plateasca.

Dar CNADNR a deschis cu cateva luni in urma si un process la CAB, de "acţiune în anularea hotărârilor arbitrale", dar acolo primul termen este in 17.11.2015.

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000328144&id_inst=2

adiarc

Acum CATALIN este in direct pe Digi.....este un reportaj despre așa zisele lucrari oprite pe Lugoj-Deva lotul 4 ( UMB ).De fapt este vb de practica larg răspândită de a lucra fara AC.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

La si 15 nu mai era. Ceva interesant?


horatiu.cosma

Multumesc. Deci sectiunile C si D sunt fara autorizatie, deci cam 11 km din 22. Sansa sa termine UMB in 2016 tocmai s-a micsorat dramatic. Peste cateva luni se implinesc 2 ani de cand s-a intrat in santier. De sectiunea D cu liliecii si castorii inteleg ca nu s-a putut reactualiza avizul de mediu pana recent, dar pentru sectiunea C care e problema? Cimitirul sau ce? DOI ani si inca nu avem AC  :((.

TibiV

In conditiile date, este o minune ca sunt atat de avansati pe sectiunile D si C.
Daca asteptau AC, in loc de pile, pasaje si podete am fi vazut doar iarba, iarba si steril...
(Ca liliecii si castorii inca nu i-a vazut nimeni :) )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#24686
http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA,%20precizari%20Lugoj%20-%20Deva,%2020.10.2015.pdf





Au uitat sa ne spuna in ce data au fost cei de la ISC acolo si din ce data sunt suspendate lucrarile pe sectoarele C si D.

adiarc

Le recomand celor de la Inspectoratul in Construcții sa faca o vizita si pe lotul 3 , Orăștie-Sibiu
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

dar e cumva de can-can faza asta... pai beneficiaru', statul, trimite ISC sa amendeze constructorul ca lucreaza... hmmm... teoretic e ok, n-au AC, nu au ce lucra...practic e o bazaconie!!!

fuscobal

#24689
ISC nu misca nimic fara sa stie Cnadnr, asa ca e cu atat mai ciudat avand in vedere ca ministerul insusi incuraja neoficial lucrul fara AC. Eu tot ma gandesc ca nu s-a "decartat" unde trebuie si baietii din minister pun bete in roate pentru a tine constructorul in sah ( lucrarea se face pe o suma fixa si orice poticnis si intarziere inseamna utilaje blocate, oameni plimbati de colo colo si evident profit mai mic pentru constructor)