Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 83 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: AlexAllex on September 18, 2015, 07:55:27 PM
Deci pana la urma nu inchidem 2015 pe negativ.
O sa avem chiar un plus de vreo 10 kilometri, nultumita celor 10 km nefolositi pana acum de la Sanovita... :D


In alta ordine de idei, despre povestea cu stratul de 3 metri de piatra sparta care lipseste cu desavarsire.
Stie cineva exact unde si pe ce lungime trebuia sa se aplice aceasta solutie ?

Eu inteleg ca este vorba de portiunea dintre cele doua podete cu probleme, pe care a postat-o adiarc aici: http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg54593#msg54593 in urma cu un an (20 sept. 2014) atunci cand constructorul a renuntat la "greva" din vara trecuta si s-a reapucat de treaba)

Sau piatra sparta trebuia sa fie pe o lungime mai mare ?...

(Am cautat mult postarea lui adiarc, este fix cu 420 de pagini in urma... :) )

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

excelenta veste ... :thumbsup: :vroomvroom: :vroomvroom:......ne rugam pentru vreme buna ...si alte ... :notworthy: :notworthy:

Tavi

Quote from: Ionut on September 18, 2015, 07:36:40 PM
Acum rugati-va pentru vreme uscata in vest. Vesti excelente, sa speram ca si vremea va fi potrivita. Au mai ramas putin sub 3 luni.
Prognoza este de toamna lunga si secetoasa. Asta am auzit acum cateva zile. Daca nu o sa avem prea mari recolte macar sa la autostrazi sa punctam. Zic! :)

Quest

^
Deci s-au deblocat lucrurile pe Izvin-Sanovita...
Cu un ochi rid iar cu celalalt pling, ca din 15.12 mergem pe A1 pina la Dumbrava. Ochiul care ride nu necesita lamuriri privitoare la motiv, dar cel care plinge e din cauza nebuniei care se va genera pe DN68A (Dumbrava-Sacamas/Ilia)...
Ptr TIR-istii bulgari care se indreapta catre Severin va fi bine, au A pina la Lugoj.
Common sense will get you far !

vancouver

#24094
Quote from: CristiM on September 18, 2015, 10:48:12 AM
Quote from: stangabriel on September 18, 2015, 10:25:47 AM
.... De la Apold spre Aciliu s-au grabit, au fost presati, santaj din ambele parti si si-au bagat picioarele.

Timp de executie au avut destul, de fapt si l-au asumat cand au participat la licitatie.
Nu au nici o justificare sa nu respecte proiectul!!! Aici chiar miroase a DNA, sunt totusi in joc si fonduri europene, o zona tare sensibila, iar decontarea unor lucrari neefectuate are iz penal.
Sunt tare curios daca intra DNA-ul pe fir la CNADNR cu lucrarea asta, ar avea curaj sa se bage si peste o multinationala?!?!? Asta ar fi o premiera!!!

Doar o clarificare off-topic.
DNA este o parte a procuraturii care are ca obiect cazuri in care:
- sunt implicati alti magistrati (judecatori, procurori, avocati)
sau
- sunt implicati oameni politici de rang inalt (primari, ministri, parlamentari, directori, etc...)
sau
- fraude de peste 1.000.000 €
Restul cazurilor sunt in general de competenta procuraturii obisnuite sau daca e vorba de crima organizata / terorism se ocpua DIICOT.

In cazul Impregillo / CNADNR trebuie vazut unde se incadreaza, daca se incadreaza etc... Un lucru este esential pentru a exista o fapta penala: INTENTIA. Iar actiunea cu intentie trebuie dovedita.

Oricum as propune sa spunem mai general: "Aici miroase a procuratura" in loc sa amintim imediat de DNA (care este doar o parte a procuraturii), altfel creem poate o asteptare prea mare de la DNA.

// final de off-topic.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

stangabriel

http://adevarul.ro/locale/pitesti/cele4-variante-traseu-viitoarea-autostrada-pitesti-sibiuar-trebui-gata-finele-acestei-luni-1_55fc469af5eaafab2cbf7ee3/index.html

Se lucrează, pe ultima sută de metri, la cele 4 variante de traseu pentru viitoarea autostradă Piteşti-Sibiu. Anunţul de scoatere la licitaţie a lucrărilor ar urma să fie publicat pe SEAP către finalul acestui an.

Potrivit conducerii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România, cele 4 variante ar urma să fie schiţate până la finalul acestei luni. În octombrie - noiembrie, variantele vor intra în dezbatere publică, putând fi consultate pe site-ul Companiei şi dezbătute în întâlniri publice care vor fi organizate în Piteşti şi Sibiu.

După alegerea traseului, anunţul de scoatere la licitaţie a lucrărilor pentru cele două capete, dinspre Piteşti şi, respectiv, Sibiu, ar urma să fie publicat pe SEAP. Ar putea fi vorba de finalul acestui an sau de începutul anului viitor, astfel încât şantierul să fie deschis în 2016.

cutter

#24096
Cîteva poze în avanpremieră de la Aciliu.

Se excavează:


Aici s-a ajuns pînă la nivelul 0 al terasamentului:


Dedesubt este argilă udă:

danutzu_1069

Vad ca au folosit mai multe straturi de geogrila, dar se pare ca nu i-a ajutat.
As pune un titlu la prima poza:
Aici a fost odata o autostrada! Si daca n-ar fi nu s-ar povesti

cutter

Mai am multe poze. Diseară tîrziu sau mîine le pun.

stangabriel

Ceva variante noi de solutionare? cati metri de argila in jos sunt? probabil foarte multi.

rocklee


cutter

#24101
Încep seria de poze de pe lotul 3 Orăștie-Sibiu cu precizarea că nu sunt specialist în construcții și toate descrierile de mai jos sunt bazate pe cunoștințe dobîndite în ultimii ani așa că este posibil să fac erori, dar mi-am dat silința să înțeleg cît mai bine ce se întîmplă acolo. Subliniez deci, că nu am pretenții de expert.

Dacă ar fi să sumarizez ce am văzut acolo aș spune: apa își face de cap peste tot. Cam asta e marea problemă. Cred că trebuie soluții serioase de drenare și consolidare.

Să începem cu un ebulment cam la 2km spre Sebeș de zona excavată (zona "crăpăturii"). Aici este clar că pămîntul alunecat (planul superior) a împins în corpul autostrăzii (dinspre deal).




Parapetele este demontat și se pregătește probabil remedierea. Presupun că se va lua din acea argilă care a venit peste drum și se vor reface șanțurile de scurgere.


Tot în aceeași zonă, o să rîdeți, dar la 32 de grade, zero trafic și fără precipitații de 7 zile eu cred că aici este apă infiltrată prin capilaritate din terasament:


Tot în aceeași niște ravenări destul de urîte:


stangabriel

Chiar daca vom plange . Sa vedem ce au gasit.

cutter

După nodul Apoldu spre Sebeș se repară rosturile de dilatație:



Și culeea acestui pasaj cu sferturile de con reparate:


Faimosul rost de dilatație de la culeea Sebeș a viaductului Aciliu. Confirm că există :)


Sfertul de con proaspăt betonat al culeei Sebeș a viaductului Aciliu:


Și parapetele care a fost reparat și acum poate să culiseze corect la dilatări:


cutter

Și acum la excavații (crăpătură).

Privire de ansamblu:


Balastul stabilizat pe care nu îl găsea CNADNR-ul pare să existe:



La fel și geogrilele:


Acolo jos în groapă s-a săpat pînă sub terasament:


Asta-i groapa mai de aproape:


Dedesubt este argilă umedă și cred că am găsit și piatra spartă:


Argilă cu apă în ea, nu pare un teren bun pe care să construiești :)


Și un gros-plan cu acest tip de material. Cred că punctele negre sunt vinișoarele prin care infilitrează apa.