News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

14 Members and 57 Guests are viewing this topic.

NGC

#24060
Acum ar trebui sa treaca sa verifice din 500 in 500 de m (sau poate chiar mai des) pe tot lotul, dupa cum propunea si alecu26.
Oricum, si ipoteza lansata de mariansb este de luat in seama. De ce au inchis de la Cunta si nu de la Apold?
Masinile mici ar mai fi putut merge cativa Km.

stangabriel

Garantat au facut mai multe. S-au exprimat "unor carote" Oricum daca intra Dna-ul pe fir... se alege praful de sub asfalt de autostrada. Cu banii europeni ce se va intampla? deci cam toata e prost facuta, dar pentru ca intre Apoldu si Aciliu am avut argila dedesubt, a cedat instant.

NGC

Poate se stiu cu musca pe caciula si de aia baga asa inainte pe Lugoj - Deva lot 2. ;)

dr4qul4

In sfarsit o explicatie plauzibila pentru crapatura care a aparut unde se asteptau mai putin.

Oare mega-debleul o va lua la vale iarna aceasta?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

cutter

Păi la Apoldu nu suportă drumurile respective trafic greu și cred că e foarte greu să lași deschis doar pentru trafic peste 3,5 tone între Cunța și Apoldu pentru că nu va fi respectată restricția, intenționat sau chiar accidental. De fapt cred că acel DJ de la Apoldu s-ar distruge într-o lună și sub traficul de mașini mici. În plus, din ce-mi aduc aminte economia de timp ar fi neglijabilă, iar deranjul provocat celor din zonă enorm.

NGC

^^^ Explicatie plauzibila. De urmarit totusi daca apar ceva utilaje si intre Cunta si Apold. ;)

CristiM

Principalul vinovat, in opinia mea, este tot CNADNR-ul!!! Ca beneficiar te uiti doar la hartii si grafice de executie? Nu era nimeni delegat sa vada fizic, la fata locului, etapele de executie, daca sunt conforme proiectului?
Nu sunt de specialitate, dar atunci cand iti construiesi o casa esti obligat ca persoana fizica, cf legii, sa ai diriginte de santier, care sa supravegheze fizic , la fata locului etapele constructiei  si respectarea proiectului!!
La asemenea investitie, o autostrada, nu este acelasi procedeu?
"Românului îi e greu până se apucă de treabă că de lăsat îndată se lasă"   Ion Creanga

Danny550394

Quote from: NGC20 on September 18, 2015, 09:52:44 AM
Oricum, si ipoteza lansata de mariansb este de luat in seama. De ce au inchis de la Cunta si nu de la Apold?

Imi permit sa fiu putin sarcastic.

Poate o sa termine si spatiul de servicii de la Miercurea in perioada aceasta fara sa ma fie restrictii de 80km/h. ;)
"Impregilo este o firma de cacao" devine pleonasm. Cuvantul impregilo ar trebui introdus in dex.

NGC

#24068
Pai nu ziceau la un moment dat ca va fi inchisa doar o luna si jumatate? Ii vezi grabindu-se sa faca ceva acolo?

horatiu.cosma

A existat consultanta, dar contractul cu ei era strans legat de contractul cu Impregillo. Impregillo trebuia sa termine in 2013, dar a obtinut in instanta o derogare de la termen pana in noiembrie 2014. Insa nu s-a semnat continuarea cu consultanta. La momentul respectiv, existau vreo 200+ de note de neconformitate, cine stie cate au mai aparut intre timp. Contractul cu ei s-a incheiat, ei au dat in judecata CNADNR-ul pentru reziliere si au castigat. Toata treaba asta imi pare ca a fost o incercare a CNADNR-ului sa ii reduca la tacere(cu tot cu notele de neconformitate), iar acum, cand toata tara urla, sunt intr-o situatie cam ciudata. Nu prea pot sa urle si ei alaturi de noi, fiindca Impregillo stie de magariile facute si le-ar scoate la lumina...

AFC

Sunt peste 300 de rapoarte de neconformitate emise de supervizor, dar care nu au fost considerate ca atare de beneficiar, adica de CNADNR. Mai mult, din cate imi aduc aminte acesta a fost schimbat si supervizarea a trecut la Regionala Brasov a CNADNR. Raportul de expertiza e foarte clar si e foarte posibil ca pe tot tronsonul sa avem aceeasi situatie adica nerespectarea proiectului tehnic. Nu mai este vorba de iz penal, e penal complet, atat pentru Impregilio cat si pentru CNADNR.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

NGC

#24071
Quote from: Danny550394 on September 18, 2015, 10:14:26 AM
Quote from: NGC20 on September 18, 2015, 09:52:44 AM
Oricum, si ipoteza lansata de mariansb este de luat in seama. De ce au inchis de la Cunta si nu de la Apold?
Poate o sa termine si spatiul de servicii de la Miercurea in perioada aceasta fara sa ma fie restrictii de 80km/h. ;)
Quote from: NGC20 on September 18, 2015, 10:17:44 AM
Pai nu ziceau la un moment dat ca va fi inchisa doar o luna si jumatate? Ii vezi grabindu-se sa faca ceva acolo?

Din comunicatul CNADNR din 03.09.2015 in care motiveaza inchiderea, rezulta altceva.

Quote
Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România informează participanții la trafic că începând de luni (07.09.2015), ora 8:00, pe Autostrada A1, Orăștie - Sibiu, va fi instituită restricția totală a traficului rutier, respectiv între Nod rutier Sălişte(km 270+020) - Nod rutier Cunţa(km 292+455).
Precizăm că instituirea acestei restricții este necesară în vederea remedierii degradărilor constatate la km 275+650 al autostrăzii (km 60+600 proiect).
[...]
Precizăm că perioada de închidere a circulaţiei este de aproximativ o lună şi jumătate, în funcţie şi de condiţiile meteorologice.

stangabriel

Ne dam cu parerea pana la urma, daca nu citim expertiza cu locatiile carotelor.  Eu sper ca Apold Cunta, fiind facuta prima, sa aibe o calitatea mai buna. De la Apold spre Aciliu s-au grabit, au fost presati, santaj din ambele parti si si-au bagat picioarele.

cutter

#24073
Quote from: stangabriel on September 18, 2015, 10:25:47 AM
Ne dam cu parerea pana la urma, daca nu citim expertiza cu locatiile carotelor.

Corect. Și dacă n-avem expertiza completă, ci frînturi publicate într-un articol de ziar.

În plus, nu sunt de specialitate, dar mă îndoiesc că proiectul tehnic prevedea pe toată lungimea autostrăzii un strat de bază de 3m de piatră spartă. Cred că e vorba de anumite zone unde era nevoie de îmbunătățirea capacității portante, nu?

Apropo de capacitate portantă, aceeași expertiză citată în EvZ spune undeva că ar fi de vină pentru formarea trambulinelor. Ar rezulta, prin urmare, că în cazurile respective nu mai e vorba de nerespectarea proiectului tehnic (capacitatea portantă se referă la ce este sub nivelul 0 al terasamentului). De altfel, chiar zilele astea Salini face o expertiză pe zona de la km 60 unde s-a excavat pentru a determina capacitatea portantă a terenului de sub cei 9m excavați. Ar trebui să fie gata în vreo săptămînă. Se fac foraje și studii geoelectrice.

Danny550394

Quote from: NGC20 on September 18, 2015, 10:17:44 AM
Pai nu ziceau la un moment dat ca va fi inchisa doar o luna si jumatate? Ii vezi grabindu-se sa faca ceva acolo?

Dupa cum ziceam. Eram sarcastic.

Nu au sa termine intro luna si jumatate si nu au sa faca vreun spatiu de servicii. Daca termina in cele 45 de zile cat ar avea acea luna si jumatate dau o bere. :cheers: :cheers:
Chiar doua.