News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 42 Guests are viewing this topic.

cutter

Rostul de la culeea Sebeș a viaductului există:

cutter

Peste tot există apă și infiltrații de apă. Asta după o săptămînă în care n-a plouat, ba a fost și foarte cald.










cutter

#24107
La debleul mare dinspre Sibiu se lucra la înierbare cu soluție lichidă și la refacerea șanțurilor și rigolelor de scurgere:






Ravenări:

TibiV

cutter, nu cred că ai devenit peste noapte prietenul de şpriţ al lui Neaga. 
Dar.. 
QuoteBalastul stabilizat pe care nu îl găsea CNADNR-ul pare să existe
Unde sunt cei 3 metri de piatră spartă ?
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cutter

Păi stai că expertiza comandată de CNADNR (cea scursă în presă vineri) zicea că nu există toate astea, deci cum ar veni sunt inamicul de șpriț cu afirmațiile astea :)

Eu zic doar ce am văzut eu, am precizat din capul locului că nu sunt expert.

Am văzut ceea ce cred eu că este balast stabilizat (l-am indicat în poze) și se mai vede și în această poză:


Iar jos de tot (de la nivelul -7m în jos) erau vreo 2,50m de ceea ce părea a fi piatră spartă amestecată cu un pămînt cam prost (presupun că ar trebui amestecată cu ceva tot tocătură de rocă). E adevărat că nu părea de la fel de bună calitate ca cea nouă pe care o vor pune care este momentan depozitată aici:




cutter

Aceasta este utilajul care cred că va fi folosit pentru forajele pentru studiul geo:



cutter

#24111
La debleul mare cu panta 1:5 dinspre Sibiu pare să se fi activată o alunecare de teren, monitorizată cu acești țăruși:




Încă două poze cu debleul 1:5 în care se vede unde este împrăștiată soluția verde de înierbare:



cutter

#24112
Cîteva poze de pus pe gînduri în legătură cu dezvoltarea autostrăzilor din România:









cutter


vancouver

Excelent reportajul cutter, multumim.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

rocklee

multumim cutter pentru foto reportaj ....si obiectivitatea ta ...
prin ce ne-ai aratat sunt profund dezamagit ....de ce am vazut in imaginile prezentate ......dupa  minne ca nespecealist ...spun ca in viitorul apropiat ar trebuii ...luat in calcul ...poate un nou traseu al autostrazii...pe actualul anplasament ...nu mai are nici un viitor dupa cum arata realitatea din teren...spunea cineva mai in urma cu ceva timp ....ca in zona sibiu  DEALURILE SUNT DIN PLASTELINA .... tind sa-i dau dreptate ... :(

user201

Văzând pozele și citind explicațiile lui cutter încep să cred tot mai mult că Impregilo a făcut ce i s-a cerut de fapt, pornind de la ideea că după câștigarea licitației, vor apărea lucrări adiționale atribuite direct pentru a rezolva cât de cât problemele de acolo.

Aș fi totuși curios de ce nu se deschide circulației cel puțin pentru mașini sub 3.5 tone tronsonul Apold - Cunța pentru că acolo există nod și nu ar trebui să existe alunecări de teren în acea zonă?
Dacă nodul acela este exclusiv pentru trafic local și nu mai există altul pe tot tronsonul, atunci de ce l-au "mutat" de la Miercurea Sibiului în acel loc?
Eu mă gândeam că e acolo tocmai în ideea că dacă apar probleme pe acei 6 km să se poată menține deschisă autostrada parțial.

Pagan

#24117
Solutiile la alunecari si infiltratii s-ar rezolva foarte repede cu perdele forestiere.Salcii pentru apa,iar pentru alunecari stejari,goruni .

Frumos reportaj cutter. :gj:

RaduC

super reportajul. cutter, ai reusit sa vezi drenajele la culeile viaductului de la Aciliu? Intreb pentru ca in una din poze, aratand alt pasaj, tevile de drenaj coboara pana la baza semi-conului, directionand direct in rigola apa. Aceasta deficienta de constructie fiind semnalata de mine cand am vazut pozele de groaza cu betonul spart la viaductul Aciliu.

cutter

Așa e și la viaduct. Țevile merg pînă la baza semi-conului unde se pregăteau de turnat rigolă/șanț. Te referi presupun la faptul că este devarsată apă colmatată, nu? Vreau să cred că există în proiect niște separatoare de uleiuri, doar că nu au fost executate încă, altfel nu văd cum ar putea fi conform proiectul...