Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 15 Guests are viewing this topic.

NGC

Erau acolo de mai multe zile. Astazi doar le-am trecut inapoi cu negru, ca sa pregatim terenul pentru urmatoarele plati.
Vezi eventual cu cateva pagini mai in spate unde am scris de ele.

Din pacate nu cred ca apare cand fac modificari in sinteza, deci singura modalitate este sa va uitati dupa culori si data ultimei modificari.

horatiu.cosma

La mine a aparut in sinteza modificarea. In schimb nu pot sa imi dau seama ca azi s-a facut plata, fiindca e trecuta data emiterii facturii. Poate ar trebui sa trecem o coloana si cu data in care e platita de CNADNR.

Eurocopter

In sinteza facuta de NGC sunt trecute datele in care au fost platite facturile nu datele in care au fost emise.

AFC

Multumim Adiarc pentru update! Ca si comentariu la ce s-a spus de catre colegi in coment-urile anterioare, evident ca aceast lot nu trebuie receptionat niciodata + adio garantii de buna executie + tragerea la raspundere a celor care au aprobat plati in ciuda celor peste 300 de rapoarte de neconformitate.
Incerc sa-mi aduc aminte de prin facultate si parca ar fi o solutie de refacerea a terasamentelor prin decopertare si apoi prin adaos de umpluturi si recompactari. S-ar putea sa bat campii, dar acolo unde nu sunt alunecari active s-ar putea rezolva planeitatea in acest fel. In zonele cu alunecari active singurele solutii sunt cele de stabilizare a planurilor de alunecare.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

hadrian

Am lipsit ceva vreme de la frunzarit topice:
Pana una-alta,lotul 3(daca zic bine) inchis de dupa Sibiu sunt sanse sa deschida dupa 1 nov?Vreau sa bat un drum spre vest(asta daca nu ma impiedica sirienii :) ) si faceam si eu niste calcule...


adiarc

#24020
Multumesc

O sa încerc sa păstrez un limbaj echilibrat....

Este aproape imposibil ca respectiva zona sa reziste ...de ce ?pt ca o spun încă odată , pt a mia oară....acolo nu s-a făcut nici expertiza profesionista.....practic nimeni nu a forat la zeci de m ca sa vadă exact adâncimea planului de alunecare....este execuție proasta , dar sunt si alunecări......ceea ce se întâmpla câțiva zeci de M mai încolo in DN , dovedește cu vârf si îndesat , de zeci de ani....

Așadar , repet ( tot pt a mia oară ) ....CNADNR-ul trebuie sa-si pregătească dosarul pt instanța ( acum are ocazia sa obțină dovezi in plus cu vârf si îndesat ) , iar Salini-Impregilo nu mai trebuie nici macar sa schimbe o bordura in Romania
Seara faina.

http://www.turnulsfatului.ro/2015/09/16/cum-nu-se-lucreaza-la-autostrada-inchisa-foto-si-video/

O singura precizare.....este a Patra oara cand se reface terasamentul
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

danutzu_1069

@Eurocopter
Nu e singuril lot prost facut, sa ne amintim de A1, bucureti - Pitesti, la prima reabilitare (transformare) de dupa 90, cand ne-am trezit cu un strat de asfalt de grosimea... (mi-e si rusine sa zic). Nu mai stiu cine a lucrat pe tronsonul respectiv.

(poate amintirile mele nu sunt 100% exacte..)

stangabriel

Sus scrie ca e posibil sa vine ceva vesti bune.  Cumva Timisoara - Lugoj 2? nu vreau sa stric vreo surpriza. Orice ar fi , e bine venita. asteptam cand ajunge.

sergiusergiu

In ziarul "Glasul Hunedoarei"  de joi 17.09.2015, la pagina 4, este urmatorul anunt : SC MOL ROMÂNIA PETROLEUM PRODUCTS SRL anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a acordului de mediu pentru proiectul "AMPLASARE STAŢIE MOBILĂ DISTRIBUŢIE CARBURANŢI (Amplasare container cabina staţie, Amplasare container rezervor şi pompă)" propus a se realiza în în mun. Orăştie, Autostrada A1, km 4+220 Dreapta, Jud. Hunedoara . Informaţiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul autorităţii competenţe pentru protecţia mediului APM Hunedoara, stradă Aurel Vlaicu nr 25 (telefon 0254-215445 şi la sediul societăţii din Cluj, stradă Calea Dorobanţilor nr 14-16 etaj 1 între orele 09.00-14.00. Observaţiile publicului se primesc zilnic la sediul autorităţii competenţe pentru protecţia mediului APM Hunedoara, stradă Aurel Vlaicu nr 25, între orele 09.00-14.00.

Ionut

Trei rapide de la o sursa secreta de pe A1 Izvin-Sanovita.

Avem strat de uzura de la Sanovita pana la nod Topolovat. La nod Topolovat lipsesc aproximativ 200 m de asfalt.





horatiu.cosma

Multumim mult. Nu prea pot sa imi dau seama, e doar pe un sens stratul de uzura, sau pe ambele?

alecu26

referitor la margina dumbrava: parca mai erau doritori pentru pariu...daca termina sau nu anul asta. Ce facem....daca termina anul asta, eu unul, chiar si singur dau banii pentru filmarea care va fi facuta imediat inainte de inaugurare. (daca va fi posibil prin 15-20 Decembrie asa ceva). Se mai baga cineva la ramasag?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma


alecu26

parca si Quest era doritor. Haide Quest...pe unde esti? Avionul lui Eurocopter are nevoie de kerosen. (si asa eu as reusi sa-mi fac un revelion la Praga sau chiar la Venetia).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Asfalt se poate asterne si pe ploaie, zapada, temperaturi negative, asa ca sansele nu sunt cu noi :).