Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

alecu26

daca vreti un nou Arad-Timisoara si pe Dumbrava-Margina...atunci...da, se poate deschide anul asta. Dar nu cred ca Impregilo vrea asta.

Si asta ar fi un termen bun de comparatie ca sa vedem daca au sanse. Sa caute cineva in arhiva cam pe unde era Arad-Timisoara pe vremea asta.

Momentan au fost puse sus grinzile la cel mai mare pod, dar inca nici un element prefabricat. Ca sa nu mai vorbim de armare, betonare, hidroizoaltie...etc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

M-am uitat pe poze inca odata. In principiu ce lipseste pentru finalizare anul asta, strict pe partea de structuri ar fi:

- ca sa poata fi rezolvata descarcarea la Margina, trebuie folosit nodul rutier. Structura care trece peste DN, de abia acum iese din pamant. Avem cel putin 1 luna necesar pentru finalizare elevatii, dupa aia 1 saptamana pentru grinzi si predale, inca 2 saptamani pentru armare si betonare placa suprabetonare, 2 saptamani pentru hidroizolatie, o saptamana pentru asfalt si marcaje.

- la pasajul peste CF, acum se decofreaza ultimile bucati de elevatie. Nu am vazut inca grinzi in zona, dar banuiesc ca se aduc si se pun direct pe pod. Si acolo inca e suficient de lucru.

- la podul mare, grinzile sunt puse sus de ceva vreme, dar observ ca nu s-a inceput montarea predalelor si nici depozitate in santier nu par a fi. (la Porr de exemplu erau toate in santier, cam de când au ajuns si grinzile). Acolo s-a pierdut in tempo important.

- pasajul superior (singurul de altfel) pare si el putin intarziat, dar acolo se recupereaza.

Concluzia ar fi ca, cu o supermobilizare s-ar putea termina structurile pana pe 15 Decembrie, dar totul trebuie sa mearga struna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Daca am fi in iunie, ti-as da dreptate cu aceste termene, dar din pacate urmeaza luni reci si ploioase, si va fi din ce in ce mai rau.

cutter

Pun și aici că e cel mai citit: Am dat un interviu pentru Digi24 pe tema întîrzierilor pe proiectele de construcție de autostrăzi. Din ce-am înțeles, va intra la știrile de la ora 19 (în jur de 19:15) o primă parte.

stangabriel

Felicitari. Sper ca ti-au dat timp sa expui cat mai multe exemple.

rocklee

multumim cutter ...fi obiectiv dar incearca sa si pui presiune pe ei ...cand ai posibilitatea sa vada ca suntem o forta ... >:(

Ionut

A aparut, am vazut eu acum 2-3 minute. Foarte OK secventele, au zis de Lugoj-Deva si de A10.
Catalin, dai bine pe sticla! :)

horatiu.cosma

Da, si ce a zis prezentatoarea TV a fost foarte corect, nimic de reprosat.


Quest

^
Brava Catalin !
E pacat ca Digi are rating f slab fata de triada de statii de stiri consacrata (Real, A3, RoTv), ptr ca dpdv al calitatii productiilor, au abordarile cele mai echilibrate / obiective / lipsite de partizanat. Se simte ca finantarea le provine din venituri sigure (cablu), asa incit n-au deasupra capului Sabia lui Damocles numita rating.
Common sense will get you far !

dorum

Quote from: horatiu.cosma on September 14, 2015, 03:26:53 PM
Saptamana asta e vreme buna, poate trece cineva sa vada daca inainteaza serios cu pozarea stratului de uzura. Daca ajung la 15 km din 25 pe un sens in weekend, atunci inseamna ca se misca bine.

Sper saptamana asta sa avem ceva vesti (foto) de pe TL2....

danutzu_1069

#23996
Apropo de Digi 24, o singura goanga au zis... "tunelurile pentru ursi". Adica noi o sa fim ... ursii care o sa mearga prin tuneluri.
Nici asta nu intelg:
" Din aprilie, lucrările la lărgirea la patru benzi a celor nouă kilometri de şosea dintre autostrada spre Piteşti şi DN7 sunt blocate. Motivul: alte avize lipsă."
Care sunt aia 9 km dintre autostrada spre Pitesti si DN7?

adyneamtu

#23997
^^ Centura București.

alecu26

apropo de filmare: nu pot sa nu remarc abordarea complet diferita a tehnologiei de constructie a autostrazii:

TS face la greu, inca din primele momentene posibile atat santuri cat si acoperire cu sol vegetal al taluzelor.

SALINI nici nu s-a atins de ele (santuri sau sol vegetal) chiar daca pe multe portiuni ar fi putut face aceste tipuri de lucrari.

As zice ca e mai OK, chiar daca mai migalos si mai complicat modul de lucru a lui TS. Pe langa ca cu ajutorul santurilor colectezi apa din ploi si nu o lasi sa zaca la baza rambelului si sa inflitreze pe acolo, cu solulu vegetal protejezi taluzele pe timpul iernii si impotriva eroziunii.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

Nu cred ca tine neaparat de stilul constructorului, cat de particularitatile unei autostrazi. UMB a umplut Gilau-Nadasel cu rigole inainte sa vedem stabilizant, iar pe Soimus-Ilia aveam asfalt la greu pe cand au aparut si rigolele. Cred ca de curand au inceput sa puna sol vegetal la taluze, iar la Gilau cum taluzau, deja se punea pamant vetetal imediat.