Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 26 Guests are viewing this topic.

iuli

Daca vrei pe 16 septembrie sa fie deschis circulatiei tine pumnii sa il deschida nefinalizat, daca vrei totusi sa il finalizeze, mai ai putina rabdare.
Apropo de termen, nu am mai apucat aseara sa mai zic ceva, nici macar conexiunea cu Arad - Timisoara nu e facuta, deci si pe acei vreo 50 de metri trebuie facut totul de la zero. Ca sa nu vorbim de nodul de la Giarmata...  :(
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

Excelente poze, felicitari iuli pt ele si pt efortul depus pe canicula din RO.
Pot sa intreb de ce se pun acele panouri pe podete? Nu stiu daca s-a mai intrebat asa ceva dar nu le-am inteles rostul pt 10-15m
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

radutm

Bravo iuli! Ai facut un reportaj complet, nu mai e nimic de adaugat. Sunt curios si eu daca se va da drumul la trafic inainte de predarea lucrarii. Ambele variante au avantaje. Mai putin si ne vom concentra atentia pe urmatorul tronson, catre Recas si Lugoj. Deja vad autostrada trecand intre Recas si podgorii...va fi un spectacol! Poate se sucesc in ultima clipa si fac o iesire si la Recas. Asa ar fi fost normal.
cont inchis

Ionut

Super tari pozele, ca de obicei! Multumim pentru efort, mai ales in conditii de canicula. :cheers:
Nici eu nu stiu motivul cu acele panouri fonoabsorbante pe podete...

@radutm: podgoriile nu sunt pe partea de sud? Sau sunt si la nord de DN6? Oricum nu cred ca mai era necesar inca un nod la Recas... este drum de legatura pana la Izvin, parca e chiar langa Recas... eu zic ca e OK.

Chagall

Au montat camere de supraveghere in toalete?  ???

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

iuli

Na ca nu le-am vazut! :)) Daca le vedeam intrebam. Acuma nu stiu, sunt bune? Prind hotii dar si fain post pentru voyeur-isti  8)
Nu am mai vazut pana acum panouri din alea pe podete, cel putin nu la noi. Nu stiu care e ideea si cine a cerut sa le puna. Poate pentru ca pe sub podete sa poata sa treaca animalele. Adevarul e ca dupa ce am coborat de pe autostrada sa fac acele poze am sesizat ca jos nu se aude nimic, era liniste mormantala, chit ca sus se lucra la greu...
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Chagall

Quote from: iuli on August 25, 2012, 12:44:10 PM
Na ca nu le-am vazut! :)) Daca le vedeam intrebam. Acuma nu stiu, sunt bune? Prind hotii dar si fain post pentru voyeur-isti  8) [...]
Le vad montate peste tot.  :lol:

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

alex.xx

Quote from: iuli on August 25, 2012, 01:26:45 PM
Atunci sunt senzori de miscare  :lol:
Da, am eu unul fix la fel pe casa scarii.

radutm

#3084
Quote from: Ionut on August 25, 2012, 12:08:13 PM
@radutm: podgoriile nu sunt pe partea de sud? Sau sunt si la nord de DN6? Oricum nu cred ca mai era necesar inca un nod la Recas... este drum de legatura pana la Izvin, parca e chiar langa Recas... eu zic ca e OK.
Podgoriile sunt la nord de DN6 si de viitoarea A1. Am facut si o mica schita:

Un nod la Recas mi se parea oportun pentru ca distanta dintre nodul Izvin si nodul urmator, cel de la Topolovat, este destul de mare (19,5 km), desi este o zona cu localitati, inclusiv Recasul, si sunt traversate drumuri judetene. Trebuie vazut in ce masura planificatorii iau in calcul construirea nodurilor la intersectii cu DN si DJ-uri. Pe harta A1 se poate vedea ca distanta dintre noduri este:
Giarmata - Izvin: 9 km
Izvin - Topolovat 19, 5 km
Topolovat - Lugoj 16 km
Lugoj - Dumbrava 17,5
Din punctul asta de vedere, eu cred ca se impunea un nod la Recas.
Mai trebuie spus ca atat Izvin cat si Recas, graviteaza cate Timisoara. La Recas sunt podgoriile si mai la nord, la Herneacova, se dezvolta o zona turistica de catre un "rege al asfaltului" local. Daca ma intrebati pe mine, trebuia facuta o parcare - statie de odihna la Recas, si prin parteneriat cu statul, particularii sa dezvolte adiacent un complex hotelier si restaurante, pentru ca autostrada asta sa mai produca si ceva bani, nu doar sa fie tranzitata. De asemenea, la Recas, in vie, investitorul a reabilitat exemplar cramele si ar fi foarte atractive pentru cei ce tranziteaza. Asa cum e acum e cam peste mana pentru turisti sa mearga la Recas. Autostrada asta trebuie vazuta si ca pe un fel de "promenada" pe care se va plimba toata Romania si ar fi bine ca statul sa invete ca unde este vad comercial, se pot face bani frumosi.
cont inchis

tonică

^^^
S-ar putea face nod la pasajul rutier cu 609e la recas iar spatiul de servicii e proiectat a fi la doar 3km jumate de acest pasaj. Se poate aduce mai aproape de pasaj si astfel usura si constructia nodului, fireste daca relieful terenului permite.
Insa deasemenea cred ca astfel de noduri care tin mai degraba de turismul zonal se pot realiza si dupa constructia propriu-zisa a autostrazii. Daca traficul o cere, de ce nu s-ar putea face. Ba chiar astfel de noduri ar putea fi finantate de catre consiliile locale ori de catre investitori locali care au interes, fireste asta daca nu cumva dauneaza traficului de pe autostrada. Adica nu sub 6km de ex. intre noduri.

alecu26

o sa detaliez aici cea ce spuneam despre modul de calcul al unei licitatii de catre UMB. Deci...fiti atenti:

Deva Lugoj Lot 4. Buget = 1.048.528.295,00. Oferta UMB 419.397.452,07 adica exact batut pe cuoe 40,00% din buget.

Deva Lugoj Lot 3 Buget = 1.008.570.085,00. Oferta UMB 403.381.212,29 adica exact 40,00% din buget.

Deva Lugoj Lot 2 Buget = 1.081.063.518,00. Oferta UMB 486.451.003,73 adica exact 45% din buget.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

tonică

#3087
Si o recapitulare a clasamentelor ofertelor de pret pentru licitatiile de pe A1, loturile 2,3 si 4 Lugoj-Deva:

lot2 - 29 de kilometri ( estimarea cnadnr - 1,081 miliarde de lei fără TVA ),
1 - Spedition UMB - Tehnostrade, - 486,45 milioane lei

2 - Salini Construttori SpA - Secol SpA - 562,73 milioane lei
3 - Tirrena Scavi SpA, - 570,29 milioane lei
4 - Strabag - Straco Group SRL - 616,99 milioane lei
preturi fara tva

lot3 - 21 de kilometri ( estimarea cnadnr - 1,008 miliarde de lei fara TVA ),
1 - Spedition UMB - Tehnostrade - 403,38 milioane lei

2 - Teloxim Con SRL - 579,92 milioane lei
3 - Strabag - Straco Group SRL - 585,63 milioane lei
4 - Tirrena Scavi Spa - 596,5 milioane lei
5 - Copasa - 630,71 milioane lei
preturi fara tva

lot4 - 22 de kilometri ( estimarea cnadnr - 1,048 miliarde de lei fara TVA ),
1 - Spedition UMB - Tehnostrade - 419,39 milioane lei

2 - Strabag - Straco Group SRL - 591,31 milioane lei
3 - Tirrena Scavi SpA - 609,75 milioane lei
4 - Corsan Corviam Spania - 627,96 milioane lei
preturi fara tva

Ca fapt divers dar de interes e ca pt lot 1 Tirrena Scavi a primit lucrarea in aprilie 2011 pentru 681 mil lei...  8)

Deasemenea evitand totusi preturile nitelus de dumping cu care s-a prezentat umb, dovada a unei strategii evidente, cred eu, de a fi siguri macar de-un lot, e de luat in calcul ofertele de costuri undeva la 60% din estimarile cnadnr. Subliniez asta mai ales pentru cei care cred ca tronsonul sibiu-pitesti va costa 3 miliarde... ;)

( hehe, alecu26, gand la gand... :D Daca mai asteptam cu postarea nitelus as fi luat de la tine estimarile cnadnr fara sa le caut 20 de minute prin presaromaneasca... )

alecu26

aveti ofertele financiare si de le Lugoj-Tm lot 2 si de pe Gilau-Nadasel?

de dumping de dumping ofertele alea...dar faptul ca sunt absolute rotunde...arata cum s-a calculat pretul.

S-a riscat mult UMB. Daca cineva ii vrea raul ii da toate contractele si-l baga in faliment.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

panda05

 pe giarmata -izvin tot asa a calculat UMB la vreme acelei licitatii ?
Quote from: alecu26 on August 25, 2012, 04:07:18 PM
o sa detaliez aici cea ce spuneam despre modul de calcul al unei licitatii de catre UMB. Deci...fiti atenti:

Deva Lugoj Lot 4. Buget = 1.048.528.295,00. Oferta UMB 419.397.452,07 adica exact batut pe cuoe 40,00% din buget.

Deva Lugoj Lot 3 Buget = 1.008.570.085,00. Oferta UMB 403.381.212,29 adica exact 40,00% din buget.

Deva Lugoj Lot 2 Buget = 1.081.063.518,00. Oferta UMB 486.451.003,73 adica exact 45% din buget.
IT Manager