Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 30 Guests are viewing this topic.

Ionut

Doua intrebari scurte:
1. stie cineva aproximativ cand se vor anunta castigatorii pe A1 si A3?
2. din captura din satelit pusa de radutm aici sa inteleg ca drumul de legatura A1-Centura Lugoj va fi pana la urma la nivel de autostrada? Pare foarte lat si cred ca sunt si niste deblee imense acolo in acele curbe... poate la urmatorul zbor sa dea o tura Eurocopter si pe acest drum de legatura, ne va lamuri zborul cu siguranta.

Daca va fi la nivel de autostrada, atunci putem spune, indirect, ca se lucreaza pe Coridorul IV-SUD. :)

radutm

Quote from: Ionut on August 26, 2012, 08:16:19 AM
2. din captura din satelit pusa de radutm aici sa inteleg ca drumul de legatura A1-Centura Lugoj va fi pana la urma la nivel de autostrada? Pare foarte lat si cred ca sunt si niste deblee imense acolo in acele curbe... poate la urmatorul zbor sa dea o tura Eurocopter si pe acest drum de legatura, ne va lamuri zborul cu siguranta.

Daca va fi la nivel de autostrada, atunci putem spune, indirect, ca se lucreaza pe Coridorul IV-SUD. :)
Quote from: radutm on August 06, 2012, 01:16:46 PM
Mai departe, poze de pe dealul de la Tipari, DJ609B, cu nodul de la Balint si legatura cu Lugojul.
Vedere inspre Lugoj:




Vedere inspre Balint:


Din ceea ce se vedea la fata locului, arata a autostrada, dar asta nu e o garantie. Pe pagina de la CNADNR scrie ca va avea 11,4 km. Daca va fi la nivel de autostrada, nu vad de ce nu ar putea sa primeasca un alt nume. Daca pentru centura Constantei au adoptat A4, si aici ar putea fi la fel. Macar de incurajare :)
cont inchis

nenea_hartia

^ Cred că am mai discutat de câteva ori, prima dată acum vreun an :): da, e autostradă, cu profil transversal de autostradă şi cu intersecţii denivelate. Mai puţin nodul de la Lugoj, care - din motive care-mi scapă - a fost iniţial proiectat ca denivelat, apoi s-a transformat într-un simplu giratoriu. De fapt, va fi ceva foarte similar cu nodul de la Ploieşti al A3, adică giratoriul nu va fi chiar pe aliniamentul autostrăzii. Sau ca la Arad, la ieşirea în DN7. Adică autostrada se termină la km 10+100, iar de acolo va exista o bretea cu profil de DN până în Centura Lugoj (km 10+518). M-am întrebat şi eu despre numerotare (link) :lol:.

iuli

M-ati pierdut pe drum pe undeva. Nu inteleg, adica drumul de legatura dintre A1 si Centura Lugojului va fi drum national sau autostrada?
nenea_hartia, despre ce nod de la Lugoj vorbesti ca este sens giratoriu? Cel dintre drumul de legatura si centura?
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Bogdan.j

@Iuli    Se refera ca drumul de legatura dintre A1 si centura Lugojului va fi la nivel de autostrada iar in apropiere de centura Lugojului se va face un sens giratoriu asemanator cu cel de la capatul lui Arad by-pass,iar din acel sens giratoriu se va face un drum de legatura(de 2 benzi) cu centura Lugojului.
1992: Omenirea i-a pierdut pe Benny hill,Marlene Dietrich,Anda Calugareanu,Radu Tudoran. Am aparut eu. :D
Si vis pacem, para bellum.

Ionut

nenea_hartia, merci de info! Stiu ca am mai discutat, dar tot era neclar daca va ramane autostrada sau nu... ma bucur ca va fi autostrada. Ar trebui sa fie numerotata cu A10 sau A11... daca se tine seama ca este de fapt ramura sudica a Coridorului IV... daca nu probabil va fi botezata la rand, A5. Dar cine stie ce-o mai fi in mintea lor. Bine ca se face din start autostrada. Probabil va fi un traseu limitat la 100-110 km permanent, curbele alea mi se par cam stranse. De asemenea nodul cu A1 este unul penibil pentru un nod de autostrazi. Sau poate va fi considerat doar drum expres... vom vedea. Bine ca profilul este unul de autostrada.

alecu26

#3111
Lugoj-Deva Lot 4 e greu. Spre foarte greu. Vor fi oricum lucrari misto.

1. Retraversarea Muresului...si am impresia ca nu se mai poate gasi acel unghi aproape perpendicular. Va fi un pod muuult mai lung. Poate depaseste si pe cel de la Aciliu.

2. Imediat dupa nodul Soimus...autostrada e inghesuita foarte tare: este acolo Muresul, DN 76, un munte...si trebuie sa inghesuiasca si autostrada. (am auzit de propuneri pentru tunel....sau semitunel. Tot acolo trebuie traversata si CF Deva-Brad. Va fi frum....la nivel va fi DN 76, peste el CF Deva-Brad si peste toate vine Autostrada.

Poate mai pune cineva hartile de la SF sa le mai dezbatem.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

nenea_hartia

Quote from: Bogdan.j on August 26, 2012, 11:35:26 AM
@Iuli    Se refera ca drumul de legatura dintre A1 si centura Lugojului va fi la nivel de autostrada iar in apropiere de centura Lugojului se va face un sens giratoriu asemanator cu cel de la capatul lui Arad by-pass,iar din acel sens giratoriu se va face un drum de legatura(de 2 benzi) cu centura Lugojului.
Nu chiar.

Quote from: iuli on August 26, 2012, 11:08:56 AM
M-ati pierdut pe drum pe undeva. Nu inteleg, adica drumul de legatura dintre A1 si Centura Lugojului va fi drum national sau autostrada?
nenea_hartia, despre ce nod de la Lugoj vorbesti ca este sens giratoriu? Cel dintre drumul de legatura si centura?
Ca să fie mai clar: drumul de legătură dintre A1 şi Centura Lugoj va fi autostradă cale de 10 km, apoi benzile se vor restrânge (exact ca la Arad) la 1+1 pe încă 518m, apoi va fi un giratoriu fix pe centura Lugojului (aşa cum e la Arad pe DN7).

@ionut: nu înţeleg de ce te deranjează nodul. Este ca la Arad sau la Constanţa (lasă SF-ul, acolo nu e detaliat), doar că viteza în nod va fi probabil mai mică. Iar drumul de legătură nu e mai şerpuit decât bypass-ul Arad. :)

iuli

#3113
Thank God!!!  :cheers:
Merci de info, acum am inteles exact ce si cum...
LE: Clar vor trebui sa denumeasca cumva drumul ala, ca va fi Ax sau ca va fi DNx, vedem noi, dar nu se poate sa nu scrii ceva pe semnele de circulatie si pe indicatoare.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

delacroix

#3114
Quote from: alecu26 on August 26, 2012, 12:46:42 PM
Lugoj-Deva Lot 4 e greu. Spre foarte greu. Vor fi oricum lucrari misto.

1. Retraversarea Muresului...si am impresia ca nu se mai poate gasi acel unghi aproape perpendicular. Va fi un pod muuult mai lung. Poate depaseste si pe cel de la Aciliu.

2. Imediat dupa nodul Soimus...autostrada e inghesuita foarte tare: este acolo Muresul, DN 76, un munte...si trebuie sa inghesuiasca si autostrada. (am auzit de propuneri pentru tunel....sau semitunel. Tot acolo trebuie traversata si CF Deva-Brad. Va fi frum....la nivel va fi DN 76, peste el CF Deva-Brad si peste toate vine Autostrada.

Poate mai pune cineva hartile de la SF sa le mai dezbatem.
1.940m. Oricum trebuie sa fie lung pentru ca e in zona inundabila.
2. Se rezolva relativ simplu cu doua viaducte. Tunelul e necesar numai daca fac unul oltenesc (scuze dar asa era bancul)
Nu pot "desface" proiectul din Adobe. Daca vrei iti pun file-ul.
PS. Tinand cont de "precizia" celor de la DIWI, sefeul trebuie luat cu rezerve.

athosga

Salut!

In ultima vreme nu prea s-a vorbit de Deva-Orastie. Ce mai e nou pe acolo? Stie cineva? Mersi.

Pelbartus

Stie cineva cum de cei de pe lugoj-deva lot 1 nu au inceput deloc cele doua pasaje pe 609B, in zona Balint - Paru?  Am trecut prin zona si am ramas  :o.
In rest, mi s-a parut ca terasamentele arata bine in zona.

iuli

Pentru ca acolo e ultima lor problema. Oricum nodul de la Lugoj va fi locul de urcare/coborare iar restul nu va fi circulabil pana cand nu va fi gata si lotul 2 dintre Timisoara si Lugoj.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

tonică

Quote from: Pelbartus on August 27, 2012, 12:03:32 AM
Stie cineva cum de cei de pe lugoj-deva lot 1 nu au inceput deloc cele doua pasaje pe 609B, in zona Balint - Paru?  Am trecut prin zona si am ramas  :o.
In rest, mi s-a parut ca terasamentele arata bine in zona.

Din filmarea lui eurocopter se vede cum ca nu numai acolo au uitat de pasaj ci si-n alte locuri, unde nu exista nici macar fundatiile facute pentru pilonii pasajelor...

Quote from: iuli on August 27, 2012, 01:42:05 PM
Cine are timp, nervi si chef sa faca planul complet de aici:

http://www.cnadnr.ro/proiect_pcd.php?id=419

Iuli, multam de link...
Nu ma laud deloc cu nervii ori timpul necesar dar pare-se ca e vorba despre licitatia pentru Revizuirea Studiului de Fezabilitate Autostrada Sibiu - Pitesti tot amanata de prin aprilie ba cu tot felul de completari ba cu cel putin doua contestatii pana acum. Una a lui sc proiect de prin iunie, alta de la sfarsitul lui iulie a firmei bring construct. Ultima contestatie, respinsa si ea. Apoi tacere chit ca suntem la sfarsitul lui august, tacere datorata ba inaintarii unei plangeri legate de respingerea contestatiei, ba a vreunei noi contestatii neaparute inca pe siteul cnadnr. Nu au anuntat inca nimic despre data de inchidere a licitatiei...