Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 27 Guests are viewing this topic.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

A1 km 501. :lies:
Arata bine, e intrarea de la Izvin presupun. :D

Sunt convins ca mai ai poze. :lol:

Pelbartus

 :excited:

Tare cred ca pentru timisorenii ce stau in zona de sud a orasului (inclusiv eu) va fi mai buna iesirea de la Izvin. Sper sa se deschida cat mai repede portiunea asta.

ionescu63

#3063
Au aparut pe undeva ofertele financiare pe Timisoara - Lugoj, II ?

iuli

Quote from: Ionut on August 24, 2012, 07:06:23 PM
A1 km 501. :lies:
Arata bine, e intrarea de la Izvin presupun. :D

Sunt convins ca mai ai poze. :lol:

E spre Timisoara exact la terminarea benzii de acceleratie la iesirea din spatiul de servicii, dupa dealul din fundal este pasajul de la peste autostrada de la Giarmata si apoi nodul de la Giarmata.
Atat am apucat sa pun pe viteza, restul putin mai pe seara, cand mai am timp. Unele lucruri noi, altele la fel ca data trecuta, de asta am dat titlul acela.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Aproape de nodul de la Giarmata se incepe turnarea stratului de uzura pe sensul Lugoj - Timisoara







Nodul de la Giarmata



Spre Remetea Mare (Izvin), in fundal se vede pasajul peste autostrada de la Giarmata si panourile fonoabsorbante care urmeaza a fi montate







Km 503



Spre Timisoara



Pasajul de la Giarmata, acum vreo doua saptamani era doar pamant afanat







Canalizarea





SOS, in curand





Din nou pasajul de la Giarmata, lucrarea ramasa cea mai in urma dintre toate, inspre Timisoara. In stanga in fundal se poate vedea marginea comunei. De asemenea se montau parepetele laterale.





Din acelasi loc spre Remetea Mare

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

iuli

Sistemul de canalizare si autostrada in asteptarea parepetelor laterale



Km 502, dupa vale urmeaza dealul pe care vor fi spatiile de servicii







Panouri fonoabsorbante pe podete, din beton  :(





Se fac trepete si conurile pentru drenarea apei de pe autostrada









Banda de deccelerare spre spatiile de servicii, inspre Remetea Mare



In dreptul spatiilor de servicii, acelasi sens





Spatiul de servicii pe sensul spre Timisoara



Intrarea in spatiul de servicii de mai sus



Intrarea pe autostrada din spatiul de servicii de pe sensul spre Remetea Mare







Acele tuburi sunt decantoare. In tub sunt un fel de turbine din metal care "curata" apa de pe autostrada inainte de a fi deversata in natura.



Din spatiul de servicii spre Remetea Mare, e imens

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Chagall

The Guardian: "Autostrăzile din România sunt ca vampirii, toată lumea a auzit de ele, dar nimeni nu le-a văzut"

lautaxi

Multumim de poze
Cred ca in o saptamana maxim doua e gata acest tronson.
Ma cam sperie faptul ca a iesit UMB pe locul 1 la toate tronsoanele...eu m-as multumi daca le-ar da lor Tim-Lugoj lot 2 si Gilau-Nadasel.

iuli

Toaletele din spatiul de servicii de pe sensul spre Remetea Mare.
Exterior fata...



... si spate



Si interiorul...



Toalete femei. Era cineva curios de ce exista chei la usi... Ei bine, pentru a fi inchise in cazul in care sunt defecte si a nu se intra in ele, iar cheile se pastreaza in camera unde are femeia de servici toate ustensilele. Usile au sistem de inchidere pe interior. Special am lasat acea usa deschisa pentru a se vedea mai bine.









Toaleta barbati, inca mai era foarte putin de lucru.



Sa nu uit sa mentionez ca toaleta terminata era lustruita, impecabil si in plus erau si odorizante astfel incat mirosea mirific in acea incaprere...

SOS stana!!!




Bineinteles, cablurile de curent electric la locul lor, nimeni nu s-a sinchisit sa le mute



La Km 500 se vede primul pasaj complet finalizat



La podetele "gemene" s-a inceput montarea panourilor fonoabsorbante





Gazonul a inceput sa rasara. Nu ma asteptam sa insamanteze ei







Si pasajul finalizat





Acelasi pasaj, de sus de data aceasta





Spre Timisoara...



... si spre Remetea Mare



S-au montat pe el toate indicatoarele necesare

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

multumim ptr instantanee
foarte placuta lucrarea chiar daca vine cu vreo 20 de ani intarziere!
mai bine mai tarziu decat niciodata ;)
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Spre Remetea Mare, putin mai departe



Din acelasi loc spre Timisoara



Mai e de lucru la pasaje





La Km 497 incepe o curba







Ne apropiem de final, Km 496 si ultimele doua pasaje inainte de nodul de la Remetea Mare







Un ultim podet, cu panourile fonoabsorbante complet montate pe un sens







De la Km 495 se vede nodul de la Remetea Mare si finalul calatoriei











Viteza maxima pe bretea de 40 km/h. Va fi ceva distractie pe aici cand vor veni ceva "eroi" in autocare sau TIR-uri, mai ales pe ploaie sau ceata...





Intram pe breteaua spre DN6, aici mai trebuie pus stratul de uzura



Dinspre drumul de acces de pe DN6 spre nod, breteaua spre Lugoj mai are muuult de lucru. Nu am mai urcat pe nod pentru ca nu era ceva nou de pozat de acolo si in plus era un strat de adeziv pentru stratul de uzura.





La intoarcere in dreptul iesirii din spatiul de servicii de pe sensul spre Timisoara







Multumiri, din nou, reprezentantilor UMB pentru intreg sprijinul acordat pentru realizarea fotografiilor si mai ales pentru faptul ca nu am fost deloc ingradit in a intra absolut oriunde pe santier.

PS Imi cer scuze pentru calitatea cam slaba a fotografiilor dar era dupa amiaza, caldura a fost insuportabila, iar multe poze au iesit defocalizate sau "arse". :( Sper totusi ca v-am ajutat sa va faceti o parere.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cineva

Asteapta si finalizarea spatiilor de servicii inainte de deschidere?

iuli

#3073
Quote from: lautaxi on August 24, 2012, 10:39:51 PM

Cred ca in o saptamana maxim doua e gata acest tronson.


Minim doua saptamani, asta daca ar trage ca cei de pe Arad - Timisoara, dar cum la ei programul e sfant m-as mira sa traga de nebuni. Plus ca, asa cum am mai mentionat, nu vor deschide traficului decat cand intreaga lucrare va fi predata CNADR, iar din poze se vede ca mai e muuuult de lucru, desi pare putin. Numai la spatiile de servicii mai trebuie vreo 3 saptamani cel putin pana pun bordurile, toarna asfaltul, pun pamantul si il insamnteaza in zonele verzi. Mai trebuie terminate toate pasajele, asa cum arata acela terminat, iar la Giarmata ati vazut cat pamant mai trebuie, plus ca apoi sunt timpii pentru balastul stabilizant, durosol, straturile de binder, parapete, etc.  Parapetele laterale abia acum incep sa fie pusi, dar nu cred ca le ia mai mult de vreo 4-5 zile, adica o saptamana de lucru.
Santurile nu sunt peste tot finalizate ca la carte. Ca sa nu mai vorbesc de plasele de protectie, marcaje si indicatoare...
Un termen realist ar fi sfarsitul lunii septembrie.

Quote from: cineva on August 24, 2012, 11:13:13 PM
Asteapta si finalizarea spatiilor de servicii inainte de deschidere?

Da. Vor sa inchida lucrarea si sa primeasca toti banii. Nu vor sa pateasca ce au patit cei de pe Arad - Timisoara. Presiuni de la minister si de la centru nu se fac pentru a deschide mai devreme, deci nu vad niciun motiv pentru care s-ar grabi aiurea. Desi asta pare singura variabila din ecuatie.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

NordKapp

Multe multumiri pentru poze si comentarii.  :cheers:

In 16 septembrie ajung in zona, se pare ca nu am noroc sa prind acest tronson deschis.  :ohno: