Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 46 Guests are viewing this topic.

ciprebbe

Sens Arad- Nadlac  vor fi 2 benzi pe sens nu?  ma refer la zona nodului , adica acest sens va supratraversa centura Aradului cu 2 benzi.
In acesta conditii daca pe zona de selectare o sa fie 300-400 m cu 4 benzi (inainte de nod) si semnalizata corespunzator nu  cred ca o sa fie probleme acolo.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Am zis cat, probabil, va fi limita impusa de lege. De obicei cu o masina mica poti merge safe cu 20 in plus fata de limita impusa. Deci viteza de pe bypass de 100-110 se va putea mentine constanta si pe nod si sa se treaca la 130 dupa nod.

LE Da, vor fi cate 2 beni pe sens in plus, fiecare traseu va fi avea 2 benzi, nu vor fi reducei la 1 banda pe pasaj sau dinspre Nadlac.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

radutm

Am profitat de un drum pana la Lugoj pentru a face cateva poze de pe santierele A1.

Poze de astazi, 6 august 2012, la drumul de legatura A1 - Lugoj:


Se lucra din plin. Din punctul meu de vedere se vad deja progrese importante acolo.
cont inchis

radutm

Mai departe, poze de pe dealul de la Tipari, DJ609B, cu nodul de la Balint si legatura cu Lugojul.
Vedere inspre Lugoj:




Vedere inspre Balint:


Satul Paru in prim-plan, in plan secund valea Begai si aliniamentul A1 in departare:


cont inchis

radutm

Am avut timp, am intrat pe drumul Belint - Babsa, iar intersectia cu A1 este aproape de viitorul pod peste Bega:







cont inchis

vancouver

Incep sa se miste si aici, bravo. 8)
Mulțumim pentru poze.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

radutm

cont inchis

radutm

Ultimele poze sunt de la intersectia A1 (lot UMB), cu drumul Remetea - Ianova:








Enjoy!
cont inchis

vancouver

La Izvin ma dezamageste solutia de la intersectia drumului de legatura cu DN6. Adica un sens giratoriu amplasat in câmp. Am explicat si cu alte ocazii cât de periculos este asa ceva. Nu are prea multa legatura cu siguranta traficului. Pe DN6 se vine din ambele directii cu 110-130 km/h, ca asa se vine la noi. Un sofer care nu cunoaste noua configuratie si putin neatent poate sa o ia rau de tot in freza, mai ales ca venind de la Lugoj vizibilitatea nu e fantastica. Sigur ca nu pe timp de zi, ci pe timp de noapte sau ceata este pericolul mare.

Dupa parerea mea dezvoltarea infrastructurii la nivel de autostrada presupune o solutie completa, inclusiv o legatura future-proof cu drumurile importante existente, adica ceva gen intersectia centura Timisoara cu DN6 sau macar ca DN6 cu DN68 pe centura Lugoj, adica DN6 pasaj superior peste sensul giratoriu de la sol. Aceasta din urma varianta insemna o investitie suplimentara echivanlenta cu contructia a inca unui pasaj de drum agricol peste autostrada, undeva in jur de 3-4 milioane de €.

Oricum si dupa finalizarea A1, DN6 va fi in continuare un drum important de acces spre Timisoara si aglomerat ca atare, ca sa nu mai vorbim daca se introduce taxa pe autostrada.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

radutm

Quote from: vancouver on August 06, 2012, 01:31:27 PM
Incep sa se miste si aici, bravo. 8)
Mulțumim pentru poze.
E un furnicar acolo cum eu nu am mai vazut. Pe DN cred ca trece cate un camion la 2 minute. In poze nu se vede foarte bine, dar se lucra in foarte multe puncte.
Quote from: iuli on August 06, 2012, 01:53:41 PM
Multumiri pentru poze!  :cheers:
Cu placere! E fain ca am avut ce poza. S-au miscat bine :cheers:
cont inchis

ciprebbe

inca 14 zile pana cand vor sa fie gata ?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Multumim radutm, excelent update! Desi se va merita sa facem in vreo 3 saptamani inca o tura pe Lugoj-Deva lot 1 si Deva-Orastie, cred ca ne mai raman bani dupa ce zboara Eurocopter pe Suplacu-Bors. Bun bun.

Fili

Pe A3 chiar am vedea vreun progres remarcabil?
Macar aici, pe A1 avem ce vedea, in mai toate tronsoanele.
Asadar , se fac coloanele fundatiei la podul peste Bega, cool!!!

Ionut

#2789
QuoteRitm alert pe unele tronsoane din Autostrada Vestului

,,Vestea cea mai bună este că şi constructorul de la Pecica-Nădlac a început activitatea – decopertare strat vegetal şi fundaţie autostradă", spune Marius Popovici, prim-vicepreşedinte PNŢCD Timiş

:lol: :bash: Ce veste minunata!

Pe lotul I Lugoj – Deva constructorul a avansat foarte mult în ultima perioadă în domeniul terasamentelor, ceea ce înseamnă că în mare parte fundaţia autostrăzii, de circa 30 de kilometri (Babşa-Mănăştiur), este în stare de finalizare – argilă şi balast compactat. Podeţele sunt în mare parte terminate, un efort deosebit va însemna, în următoarele luni, terminarea fundaţiilor la cele două poduri peste Bega – Babşa, Belinţ – unde în mare parte au fost terminate coloanele din beton armat – unele chiar până la 28 de metri adâncime, fiind în fază avansată fundaţiile podurilor peste Bega.

Arad-Pecica:




Deva-Orastie:







sursa si alte informatii: Ziua de Vest