Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 83 Guests are viewing this topic.

Daniel_I

#18435
Nu e ciudat ca nimeni nu vorbeste despre stabilitatea debleului din cauza caruia totusi s-a intarziat un an si noua luni dar in schimb se vorbeste despre inaugurare. Nimeni nu pomeneste de eventualele riscuri.
Dealul acela nu poate sta asa cu autostrada inaugurata. Nu au sa mai lucreze la consolidare pe motiv ca e iarna. Dupa o ploaie serioasa alunecari de teren vor mai fi.
Cam scumpa aceasta campanie lectorala.
On The Road

adi

Daca imbecilio nu e capabila sa stabilizeze debleul...au lansat licitatia de consollidare  mega debleu prin cfr...

dr4qul4

Nu are treaba. Cfr-ul trebuie sa consolideze pe partea cealaltă. Dealul ala a fost scormonit bine si acum o poate lua din loc si in stânga si in dreaptă.
Dar imbecilii are pb mai mari cu celalalt versant.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist


athosga

#18439
Quote from: horatiu.cosma on October 28, 2014, 11:28:24 AM
Multumim mult Eurocopter, filmarea e geniala, ca de obicei. Din cate vad, suntem ceva mai avansati decat vecinii nostri. Daca se ajunge la o intelegere in ceea ce priveste reglementarile la punctul de frontiera, la vara mergem de la Nadlac la Mako pe autostrada  :D

Dupa cum am mai scris, in Ungaria realizarea unui punct de trecere a frontierei se promite doar pe la sfarsitul anului viitor.

Ionut

O singura precizare legata de filmare, din ce-mi dau seama. Eurocopter nu a zburat pana la Mako, s-a intors la primul nod, daca nu ma insel este chiar nodul Nagylak (echivalentul Nadlac al vecinilor). Sau oricum nodul doi, urmatorul, dar nu este filmat pana la Mako.

Danny550394

Corect. Da-i bine si așa. Doar ca mai durează finalizarea Arad-Nadlac inca vreo 6 luni. Poate ne sincronizam cu partea maghiara (sau partea maghiara se sincronizeaza cu noi).

alecu26

lasarea DJ-ului pe aceasi pozitie implica destul de multe probleme. Era o practica curenta inainte, mai ales pentru DN-uri. Era vorba si de expropieri atunci.

Pe langa costul mai mare al pasajului (lungirea pasajului de la 35 de metri spre 40-45 de metri inseamna inclusiv schimbare de solutie tehnica...adica se ajunge la grinzi metalice, sau daca vrei din beton de complici foarte, foarte mult. Plus, cum a zis Ionut...standardizarea lor. Daca lasi pe pozitie DJ-urile sigur vei avea tot timpul alte inghiuri de oblicitate, deci tot timpul un pod diferit.

CUrbele par mari, dar teoretic ar trebui sa fie in functie de viteaza de proiectare. Adica un 60 km/h la un DJ in acea zona, sau 80 la un DN. Daca esti la intare/iesire din localitate se mai poate accepta si un 40 km/h.

Pe langa problema grinzilor, apare oricum problema devierii traficului, absolut evitabila daca ai pasajul facut la cativa zeci de metri distanta. Iar sa faci devierea, e dracia dracului...ca atunci nu mai ai expropieri, dar paote ajungi sa negociezi cu 100 de mosi sa le inchiriezi pe un an cate 10 mp.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Tavi

Quote from: Ionut on October 29, 2014, 07:18:24 AM
O singura precizare legata de filmare, din ce-mi dau seama. Eurocopter nu a zburat pana la Mako, s-a intors la primul nod, daca nu ma insel este chiar nodul Nagylak (echivalentul Nadlac al vecinilor). Sau oricum nodul doi, urmatorul, dar nu este filmat pana la Mako.

Da, asa este Ionut. Filmarea in linie dreapta este facuta pana la nodul catre Nagylak si l-a nod avionul a virat stanga pentru ca altfel intra in spatiul aerian maghiar. Daca va uitati cu atentie pe partea stanga in sensul de zbor, frontiera face un unghi de 90 de grade fata de directia Nord-Sud imediat dupa A1 si merge paralel cu aceasta in partea maghiara la inceput fiind paralela cu frontiera. Practic Eurocopter a filmat tot timpul de deasupra granitei!  :D
E! OK, a intrat asaa..un pic dar nu se pune!  ;)

istvan78

Quote from: athosga on October 29, 2014, 12:59:21 AM
Dupa cum am mai scris, in Ungaria realizarea unui punct de trecere a frontierei se promite doar pe la sfarsitul anului viitor.
Eu intelesesem ca va exista doar o platforma - comuna, si cu cladiri temporare - pentru punctul de trecere, pe partea Romaneasca. Sper ca nu dezinformez...

Quest

Am o intrebare legata de lucrarile la A1 Nadlac - Arad, lui Eurocopter din 27.10. La min 5:19 se lucreaza la un pasaj pe DC peste A1. Se vede clar pe A1 in sensul catre Nadlac un tandem de razuitor de asfalt si camionul aferent in care banda rulanta arunca. Deci se strica ceea ce s-a facut deja. In ce situatii se intimpla asemenea lucruri ? Si-au dat seama ca asfaltul a fost pus gresit, sau prea inalt, sau denivelat, sau ce ? Sistema de masini de pus asfalt a fost gresit reglata si nu si-au dat seama ? O intrebare ptr colegii Drumari de meserie (nu intimplator am scris cu majuscula  :) Alecu26, altii ?

Istvan78, cladirile noului PTF RO-HU pe A1 nu cred ca vor avea statut temporar, din moment ce noi am pus deoparte intrarea in Schengen...
Common sense will get you far !

teocharis

Quote from: Quest on October 29, 2014, 11:25:16 AM

Istvan78, cladirile noului PTF RO-HU pe A1 nu cred ca vor avea statut temporar, din moment ce noi am pus deoparte intrarea in Schengen...

nu am pus deoparte nimic: nu suntem doriti.

horatiu.cosma

Din ceva intelegere cu partea maghiara, am inteles ca punctul de trecere va fi amplasat pe partea noastra, asa ca poate ar trebui sa intrebam CNADNR-ul despre cum inainteaza partea birocratica, fiindca sunt convins ca la vara va fi finalizata Arad-Mako, si ar fi pacat sa nu o putem folosi.


istvan78

Quote from: Quest on October 29, 2014, 11:25:16 AM
Istvan78, cladirile noului PTF RO-HU pe A1 nu cred ca vor avea statut temporar, din moment ce noi am pus deoparte intrarea in Schengen...
Citisem (nu mai stiu unde...) ca vor construi cladiri "modulare", adica compuse din module la standard de container de transport, cum se fac la organizari de santier si altele. E uimitor ce se poate face din modulele astea, ca din Lego.  :D
Ideea e ca au autorizatie de infiintare temporara si se pot demonta intr-o saptamana, cand se decid totusi guvernantii nostri sa intram in Schengen...