Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 84 Guests are viewing this topic.

Daniel_I

Quote from: Ionut on October 27, 2014, 04:24:39 PM
Cei de la Hotnews ne mai lauda un pic si preiau filmarea din avion de pe Saliste-Cunta. Vad ca devine un obicei, multumiri (pentru citarea corecta a surselor) si felicitari pentru interes!
Au zis ceva cei de la Hotnews si despre alunecarile de teren surprinse clar in fotografii.
Bun articolul. De incredere.
Sper sa fie case closed din 15 Noiembrie ceea ce tine de trafic si sa ramana de efectuat lucrarile de consolidare la deal. Si safie executate rapid. Altfel la primele ploi mari va cadea dealul la propriu peste autostrada..trist dar adevarat...
On The Road

rocklee

#18406
pe celalalt forum sau pus imagini de ieri de pe lotul tim-lugoj 2 puse de Tinoisana... :) :)
iata linkul  :o

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1386302&page=1257

Tavi

Da si tu un link ca eu nu am cont acolo. Merci.

Danny550394

#18408
Quote from: rocklee on October 27, 2014, 06:54:54 PM
pe celalalt forum sau pus imagini de ieri de pe lotul tim-lugoj 2 puse de Tinoisana... :) :)

La Salini nimic nou. Doar decopertarea din continuarea lotului 1 este proaspata (o saptamana). Probabil lucreaza in zone inaccesibile forumistilor. :lol:

Tirrena Scavi pare ca sa restras la caldurica. :o

pasadia

Unul se refera la Timisoara - Lugoj lot 2, altul la Lugoj - Deva lot 2.

Dar da, nu e nimic spectaculos in poza, bine macar ca mai apar semne ca nu au abandonat complet cei de la Salini lotul 2 din Lugoj - Deva.

alecu26

ce liniste compelta si la poze si la stiri de la UMB, lotul 4.

Prea suspecta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

horatiu.cosma

UMB tace si face, si chiar daca nu ar face, ei sunt mult in fata celorlalte 2 loturi. Nu stiu exact care e stadiul lor pe portiunea pe care au avut autorizatie, dar din ultimele poze par destul de avansati. Pana la urma contractul zice martie 2016, deci relax. Apropo, daca e martie 2016, cum fac cu banii europeni, ca parca pana in decembrie 2015 se pot lua bani de la UE pe exercitiul financiar 2007-2013?

dr4qul4

Stai sa vedem ca e Martie 2016 intai  :lol:
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Eurocopter

Ei bine, cu asta se incheie probabil si sezonul 2014 de filmari aeriene. :)

http://www.youtube.com/v/IPw3x5DOqSg

Enjoy!

rocklee

#18414
multumesc eurocopter pentru filmare si daruire  :)  ...ce pot sa constat e cape acest tronson ...stam mai bine ca unguri ... :D
glumesc ...din cate am opservat asaldi lucreaza bine ..un avantaj pentru ca au luat si celalalt lot ...inca odata multumesc eurocopter :cheers: :cheers:

dr4qul4

Nici o sansa sa se deschida anul acesta ceva. Se pare ca trag tare sa deschida totul in acelasi timp. Probabil la in martie-aprilie se va da drumul la circulatie.
Suntem mai avansati decat ungurii, dar lotul nostru e mult mai lung asa ca probabil vom termina in acelasi timp.
Multumim pt filmare.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

Multumim mult Eurocopter, filmarea e geniala, ca de obicei. Din cate vad, suntem ceva mai avansati decat vecinii nostri. Daca se ajunge la o intelegere in ceea ce priveste reglementarile la punctul de frontiera, la vara mergem de la Nadlac la Mako pe autostrada  :D

Tavi

Daca tot e ultima aparitie video din aer a lui Eurocopter sa facm un mic bilant :)
1. Multumim Eurocopter! :cheers: Sa te tina Dumnezeu sanatos si pe tine si pe zburatorul tau!
2. Avans consistent pe partea noastra dar sa fim realisti mai avem destul. Felicitari constructorului/asocierii! :cheers:
3. Nu-i judecati prea dur pe vecini ca oricum depindem de ei si de reteaua lor ;) Pe de alta parte Eurocopter a filmat cat s-a putut legal adica pana la nodul lor cu drumul de legatura catre Nagylak. Segmentul pana Mako este mult mai mare si in zare se vedea asfalt... deci nu stiu cum este cu chestia cu cine termina primul si nici nu cred ca mai conteaza. Dupa ce termina constructorul oricum incepe birocratia cu punctul de frontiera ..
4. Arad - Nadlac si Tm-Lugoj II sunt rezolvate pana la vara cand vom avea cel mai probabil fluenta pe Nadlac-Lugoj/Traian Vuia.
5. Pe parte de A1 trebuie sa indreptam tunurile obiectivelor pe Lugoj - Deva II, III si IV ca si lucrari si presiune pentru Sibiu - Pitesti pentru inchiderea A1.

horatiu.cosma


Tavi

De acord cu tine ca trebuie autostrada de centura pentru Bucuresti dar aia nu e A1 ci A0.
In prezent exista o centura dar la standarde de drum national (DNCB) dar si lucrarea aia merge ca vai de capul ei.
Pentru a avea AUTOSTRADA de centura a Bucurestiului ar trebui demarat proiectul A0 ... Este o rusine pentru o capitala europeana in anul 2014 sa nu aiba un metru de centura.

Este bine ca sunt deja cateva orase mari in Romania care au, macar si pe sfert, centura la standarde de autostrada: Arad, Timisoara, Cluj - cam departe dar are, Ploiesti - f putin dar are si Constanta - centura totala de la nord la sud! Ei bine, tocmai Bucurestiul care "vamuieste" o mare activitate de transport marfuri nu beneficiaza de autostrada de centura.