Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 57 Guests are viewing this topic.

davyl

Si eu am regretul ca nu s-a facut tunel cut&cover. Dar sa privim in viitor si sa speram ca, chiar si cu actuala solutie constructiva, vor reusi sa termine pana in noiembrie tronsonul ala. Ce se va mai intampla dupa darea in exploatare, numai timpul ne va putea spune.

davyl

Quote from: adirt69_70 on May 15, 2014, 08:51:01 PM
salut am ajuns insfirsit  pe tronsonul 3 pozele sunt  de sambata




Multumim mult pentru efortul tau adirt69_70! Solutia asta speciala seamana enorm cu cimentul in viziunea mea. Pentru specialisti: ce impact are o astfel de substanta asupra solului? Aceste mixturi care se realizeaza pentru stabilizarea solului au vreun impact asupra viitoarei vegetatii? Ca vad ca folosesc cu tonele...

alecu26

Quote from: dorum on May 15, 2014, 09:37:50 PM
Quote from: doryan93 on May 14, 2014, 09:37:33 PM
Un articol, in care Carlo Alberto Scopel, directorul de șantier pentru lotul III al autostrăzii Orăștie – Sibiu, raspunde la intrebarile reporterului de la Turnul Sfatului.

...ar fi fost interesanta o intrebare despre viaduct...sta in picioare sau are probleme?
...cu toate ca eu sunt convins ca, COLINI nu si-ar fi riscat reputatia si BANII sa faca un viaduct "miscator".... iar la adancimile la care am auzit ca sunt forati pilotii, chiar nu cred sa apara probleme...

eu stiu doar ca e monitorizat la greu. Poate nu se misca, dar riscuri sunt.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

@Ionut
Substanta verde si tehnologia se numeste hidroseed. Zeama verde contine apa, ingrasaminte si .... seminte de iarba. Se aplica prin stropire

bond

#15424
cateva mici observatii (pe marginea excelentului articol si ultimele postari):
- termenul de "dezastru ecologic" mi se pare prea dur pentru solutia aleasa. din cate stiu, nu se pune in pericol nici o specie/populatie din zona. sigur, estetic si pentru spectaculozitate as fi preferat sa conduc si eu prin tuneluri :D dar asa putem spune (maxim) doar ca zona o sa fie "puternic antropizata"
- din articol inteleg ca Impregilo vrea sa bage productie (i.e. sa termine odata saga asta si sa incaseze). good. pentru cei familiari asta e un semnal puternic ca exista "commitment" sa termine pe 15 nov (pentru incasari/salarii/plati si bilant).
- iar apar sugestii ca CNADNR (si birocratia) e responsabila pentru timpi morti. as vota orice politician care promite sa "corporatizeze" CNADNR (si, prin extensie, orice companie de stat). adica indicatori de performanta, matrici de responsabilitati si tot bullshit-u. ar fi cazu' sa vedem optimizari/capete taiate pentru intarzieri in proiecte.
- am dubii despre cantitatea de excavatii vehiculata: 28mil m^3 mi se pare enorm. Tin minte ca pe A3 se excavau cam 500k m^3 pe luna, asta in conditia in care Bechtel era pus pe fapte americanesti.... poate Impregilo sa se mobilizeze a.i. sa termine pana pe 15 la volumu' asta de munca? (sa zicem ca lucrarile pe terasament pot merge in paralel cu excavatiile)

alecu26

probabil e 2,8 nu douazecisiopt. Douzecisiopt e mult, mult prea mult. Parca la canal au fost 600 milioane si nu putem compara lungime, latime, adancime...nimic. (dar mai ales lungimea).

Cat despre incasat...ce sa spun...Impregilo a incasat totul cam demult. Iar platile pe toate loturile, chiar au curs, dar cam asta e timpul de producere si analiza a documentatiei suport la o factura. (de fapt a aplicatie de plata...ca pana la factura e cale lunga). Iar platile, pe fonduri europene, odata emisa facutra fiscala nu au intarziat niciodata. (chiar si atunci când nu se indeplineau conditiile cotnractuale si se factura mai putin de 5% din contract).
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Sunt 2,8 mil m3.
Dar impartit la cat intra intr-un camion avem destule transporturi.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

teocharis

#15427
^
cat intra intr-un camion?

udar


sebba

si un camion cate drumuri poate face pe zi de munca? e clar ca depinde de drum dar asa, medie, face 10 drumuri?
Sailing away! S/Y Haimana

bogdymol

Sunt atat de multe variabile...
- distanta de transport
- traseul (daca e prin noroaie pe santier, sau iese pe asfalt)
- timpul de asteptare la incarcare/descarcare
- programul de lucru
- etc...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

teocharis

daca ai un deadline ca Impregillo - Noiembrie 15 - ar fi bine sa lucrezi in 3 ture, adica aprox. 24 curse/camion/24 h

bogdymol

Quote from: teocharis on May 17, 2014, 10:38:06 AMaprox. 24 curse/camion/24 h

O cursa e de 2 km sau de 20 km?

-----------------

Mi se par atat de amuzante calculele astea scoase... din burta. Nici unul dintre noi habar n-avem unde trebuie carat pamantul ala, dar ne dam cu presupusul cate curse trebuie musai sa faca un camion pe zi.

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

udar


dr4qul4

In plus exista camioane si mai mari.
Daca vor cara pamantul aproape, doar pe drum tehnologic atunci poate aduc cateva camioane din acelea de cariera.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist