News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 17 Guests are viewing this topic.

Stefan01

După ce au arătat ,,seriozitatea / profesionalismul" în clarificările oferite constructorilor, acum mai au și probleme în a scrie corect numele firmei participante la licitația publică. Scrie mare TANCDARD, în loc de TANCRAD.  :gaah: :bash:

Ionut


Ionut

API pe Facebook

CNAIR adoptă măsuri de remediere pe licitația A1 Sibiu-Pitești Secțiunea 3. V-am explicat în 3 februarie (link: https://bit.ly/3sGvmiC) că asocierea WeBuild-Tancrad a depus o contestație extrem de dură la CNSC în urma căreia s-a suspendat procedura.

Luni, 14 februarie, CNAIR a publicat pe SEAP 12 măsuri de remediere (anexate), prelungind totodată termenul de depunere a ofertelor până pe 10 martie, motivând: "Autoritatea Contractantă are în vedere asigurarea unei competitivități și a unei maturități a ofertelor ce vor fi depuse raportat la complexitatea obiectivului de investiție". Clarificările aduse de CNAIR fie i-au mulțumit, fie i-au alungat definitiv pe cei de la WeBuild pentru că și-au retras contestația.

Însăși decizia CNAIR demonstrează fără echivoc că v-am explicat obiectiv și foarte precis problemele din documentația tehnică și bătaia de joc din răspunsurile la clarificări date de CNAIR în licitațiile Secțiunilor 2 și 3 ale Autostrăzii A1 Sibiu-Pitești cât și pe Lugoj-Deva lot 2, fiind atacați, fără temei, de către Alin Șerbănescu, "purtătorul de cuvânt" al ministrului Grindeanu - doar un exemplu pe Tion.ro: https://bit.ly/33zVrr7.

Solicităm imperios "domnului" Șerbănescu să înceteze cu atacurile gratuite la adresa noastră lansate repetat pe canale media prietene, să renunțe la teoriile conspiraționiste trimise chiar oficial din biroul CNAIR și să informeze corect și complet cetățenii care-l și plătesc, de altfel.

Fred

Printre top 5 reguli de securitate in IT este si "nu intrati niciodata pe linkuri scurtate, nu se poate sti unde va vor duce". Asta inseamna ca oamenii care au auzit de regula asta vor fi suspiciosi cand vor da de un asemenea link, iar asta se reflecta asupra credibilitatii intregului mesaj.

alexandru_m

Daca reusiti sa depasiti angoasele cauzate de top 5 reguli de securitate in IT si ajungeti totusi la articolul inclus in comunicat va sfatuiesc sa cititi comentariile. TOATE sunt anti-CNAIR. Absolut nimeni nu a inghitit ce s-a incercat cu acel articol.

Ionut

Asta e prostie cu link-urile scurtate. E un comunicat oficial dat de noi, nu un link primit într-un mesaj spam. Geez.

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
Filmare de azi de la Boita la intersecția cu Dj 105G Tălmaciu Sadu  !
Enjoy !


lighthotspot

Oare nu lipsesc niste puieti pe pantele astea sterpe?




Powered by API/PUM imgur uploader

danutzu_1069

Toate la timpul lor.... N-o sa ramana sterp...

adrian sibiu


GAC

Deci se poate: 1 an si jumatate pentru 2 Km de tunel; si inca 1 an pentru finalizare; deci 2.5 ani.
Momaia noastra are 1.35 Km, deci strapungerea este fezabila intr-un an si finalizarea in 2 ani.
Nu-i rocket science.
Tot ce trebuie este ca autoritatile sa emita mai repede AC, macar pe sectiunea cu tunelul, ca PORR iute sa suie utilajele pe platforme in Polonia si sa le coboare la Tigveni si Curtea de Arges.
Acum, ca utilajele de facut tunele someaza, pierdem pe mana noastra...

StefanCelMare

Sigur că se poate.
Să vedem forezele în teren, că după aia teoria spune că e greu să le oprești.
Eu așa știu că dacă se pornesc, alea trebuie să meargă continuu, altfel devine destul de repede nerentabil lotul respectiv.
Dar pentru a ajunge la faza cu uneltele pe teren, trebuie să te lupți cu râul, ramul, birocrația și lipsa de voință/putință a unora.

danutzu_1069


adrian sibiu

^Danutzu_1069 ai vazut clipul din link?

adrian sibiu

Salutare tuturor  !
A fost turnat segmentul 7 la pila ax30 sens Pitești  !
Enjoy !