News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

RaduG


Adisan


danvoicu

Ma ia cu ameteala cand ma uit la serpisorii astia multi si desi(cu desime). Am inteles ca efectul psihologic ar fi cauza desi mi se pare un mit.
Nuoi fi eu specialist dar la mine nu se respecta vrajeala asta ca te mentine in stare de atentie.
In plus i-as intreba pe marii specialisti : NU CUMVA SE PIERDE AVANTAJUL ACESTA?  DATORITA faptului curbele prelungesc drumul in mod cert si nu cumva incetinesti? Nu rezulta cumva un timp mai lung de concentrare si aparitia prematura a oboselii +timp irosit din viata noastra agitata si scurta?
Logica asta mi se pare mai tare decat tratatele si "descoperirile" psihologiei care din cate am analizat eu sunt cam mari presupuneri si interpretari.
Poate trebuie sa traiasca si sa castige si unii, dar ....

danvoicu

Mai vreti argumente: cost mai ridicat al constructiei, cost mai ridicat al consumului, poluare mai mare, .....

Hercule

#56749
Am observat si eu in filmarea de mai sus o zona care se putea foarte usor optimiza dupa traseul marcat cu rosu. Nu trebuia nimic in plus, viaduct peste balta este si acum iar liniile electrice se ridicau tot o singura data mai inspre nord (josul imaginii). La umplutura nu-mi dau bine seama, dar e insignifiant fata de ce se face pe restul lotului. Iar economia de la traseul mai scurt ar fi acoperit costul umpluturii.
Traseul actual pe langa curbe care par pronuntate mai si urca putin (zona galbena) pentru a cobora la capatul unde s-ar uni cele doua variante.



In fine, e doar o observatie. Probabil ca PORR au avut motivele lor. Poate nici nu ziceam nimic daca nu incepea discutia.

PS Super panorama crestei Fagarasului!
Deșteaptă-te române!

adrian sibiu

Bună seara tuturor  !
Azi am reusit într-un final să filmez complet lotul 1 de această dată de la Boita la jonctiunea cu vechea centura a Sibiului !
Enjoy !


alexd4u2

Autostrada A1 Pitesti - Sibiu, Lot 5, zona Borlesti, 26.02.2022. Enjoy!

Dragos_R

Multumim mult pentru imagini Alex  :thumbsup: ! Vreme faina de lucru, conditii foarte ok, ar fi fost si pacat sa nu se foloseasca acest februarie, mai ales in sud. In ce alte puncte de pe lot se mai misca lucrurile ?

nenea_hartia

@RaduG: mulțumesc mult pentru pozele de la sol, de mult așteptam să văd așa ceva.

GAC

Multumim de imagini.
Intrebarea este cum se va proceda cu grinzile? Isi fac Astaldi fabrica sau vor cumpara de-a gata?

dr4qul4

Nu vad de ce ar conta. Important este pretul final total.
Eu unul cred ca vor cumpara, deoarece sunt mai multe firme de prefabricate beton, si in Pitesti si in Curtea de Arges. Heildeberg Carpat Cement este in Bascov, exact in capatul lotului lor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

alexd4u2

@Dragos_R se mai lucreaza la nod DN7C Manicesti si mai sus, spre Curtea de Arges, au inceput in dreptul localitatii Baiculesti (lacul de acumulare Zigoneni). Or sa urmeze materiale relevante in zilele urmatoare  :D

JohannDB

                        Heildeberg Carpat Cement este in Bascov, exact in capatul lotului lor.  Tot așa cum în "vecinătatea imediată" este și "Bauelemente SRL" .... la Cristian/Sibiu, de unde s-au dus la Șelimbăr - Boița, de la grinzi, la alte prefabricate pentru autostradă....

Dragos_R

#56758
Multumesc Alex, la zona Manicesti ma gandeam. Asteptam cu mult interes urmatoarele filmari. Sa speram ca episodul de vreme mai rea care incepe maine nu va fi prea lung, dupa care mi-as dori sa vad ca Astaldi tureaza suplimentar motoarele.

MAP

Inca o filmare de pe lotul 5, Pitesti-Sibiu