Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 33 Guests are viewing this topic.

cfdp

Imbucurator stadiul dar, sa vezi 4 fierari pe ditamai viaductul Talmaciu, doi muncitori pregatind coloanele la zid debleu, nu stiu ce sa zic , cand este atata front de lucru la structuri.

flanker1

Asa este, dar suntem inca in februarie. Nu demult ne rugam prin aprilie-mai ca constructorii sa inceapa lucrul.

carutasul

nu știu de ce am avut mereu impresia că viaductul Tălmaciu a fost construit în pauzele tehnologice ale muncitorilor de la Tălmăcel :) Ceea ce ar avea o logică, pentru că oricum eventuala deschidere ar fi condiționată de terminarea măcar a unui sens la Tălmăcel și cred că e destul timp, iar alte structuri majore cred că nu mai sunt.

gabim

^De acord, doar o completare minora:

Quote
Nu demult ne rugam prin aprilie-mai ca anumiti constructori sa inceapa lucrul.

In general in cazul constructorilor seriosi nu ne-am prea rugat sa inceapa lucrul, dar e adevarat ca in general au inceput mai devreme anul asta, probabil faptul ca-s incarcati cu lucrari isi spune cuvantul (mai ales in cazul UMB).
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

survola

Cum este corect: Tălmăcel sau Tălmăcuța?

adrian sibiu

#56690
Cfdp in cazul asta e vorba de optimizarea costurilor,ei fiind în grafic,nu-i obligă nimeni să accelereze lucrul .
Carutasul la Viaductul Talmaciu lucrarile sunt putin în urma dar  sunt din cauze obiective,nefinalizarea  lucrărilor de excavatie în deal ,lipsa finalizării forajelor la pilele rămase precum și la culeea dinspre Boita.
Survola corect este Valea Talmacelului,ceea ce e trecut în acte de către Cnair fiind gresit!

alexV

Serbanescu sa-si citeasca fisa postului.  De ce hesus isi cheltuie timpul sa mistifice atentionarile ONG-urilor asupra derapajelor administrative. Zici n-are nicio inclinatie pentru infrastructura, e angajat la CNAIR pe post de troll. Si apoi CNAIR anunta primele masuri de incercare de corectare a derapajelor... Of of.  Au revenit "competentii".   

Asta il sfatuieste pe ministru?! E pericol public. Are rîcă pe un ONG, si foloseste compania de drumuri ca unealta personala.

Daca CNSC da dreptate WeBuild/Astaldi, ar trebui demis Serbanescu, e toxic pt companie.

EugenRo

^Ca sa il tragi la raspundere pe fisa postului, trebuie sa intelegem ce post ocupa de fapt. Peste tot apare cu titulu de "comunicator CNAIR".
Dar functia asta nu exista in lista ocupatiilor din RO.

Deci ce este? Consilier? Purtator de cuvant? Pentru oricare dintre pozitiile astea este, evident, incompetent.


adrian sibiu

^^Șerbănescu totdeauna a fost toxic pentru Companie,doar că el a fost readus din nou în față de către cei ce nu vad și nu vor să audă !

adiarc

cu sau fara SF...e chiar mai tare decat alunecatul ca pe gresia din baie...prostie in cea mai pura forma....multa....multa...intr-un spatiu restrans...de la inghesuiala se mai face cate un scurt circuit si iasa filozofie din acesta  :lol:
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

Hai sa mentinem thread-ul asta curat ca il facem de 10000 de pagini.

Kimi

#56696
Contestatia Astaldi la CNSC apare pe portal ca si finalizata, cu o mentiune de renuntare. Are cineva detalii?


razvan96


GAC

Pe cat detest lucrul facut de mantuiala (cele cateva explicatii date de CNAIR la sutele de pagini de contestatii), realizez ca nici nu ar fi fost prea multe alternative, judecand dupa calitatea SF.
Daca tot Astaldi a depus contestatie, ma astept sa depuna si oferta, sa speram singura, ca sa semnam repede fara contestatii.
Cu Astaldi avem o sansa buna sa ne dam pe lotul 3 in termenul contractual, chit ca mai apar si neprevazute.