Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#53475
Azi am reușit să filmez in actiune cele doua macarale de mare tonaj ridicând grinzi la podul peste Valea Saratii de la km6+144.Enjoy.




rocklee

multumim ADRIAN...Pentru filmare ... :cheers: :gj:

alin2pas

Singura soluție e să semneze contractul cu chinezii dacă au câștigat, fără alte tergiversări, DAR:
- toate avizele, aprobările să fie acordate în regim de urgență și toate terenurile să fie cumpărate și eliberate de sarcini astfel încât chinezii să nu poată avea claimuri pe motivul că nu au putut să lucreze din cauza statului român;
- având în vedere că oferta chinezilor a fost făcută în baza documentației pusă la dispoziție pentru toți participanții la licitație, pentru surprizele care pot apare în zone insuficient cercetate prin studiul de fezabilitate (adică aproape tot traseul  :hm: :) ) nu pot pretinde sume suplimentare, deoarece știau dinainte de licitație că documentația e prea sumară și trebuie să ia în calcul anumite riscuri.
În aceste condiții, dacă chinezii vor tergiversa lucrările cu speranța că vor obține sume suplimentare, vor putea fi penalizați în mod repetat și reziliat contractul din vina lor, cu introducerea firmei pe lista neagră. Dacă într-un contract încheiat în România în limba română vor putea găsi chinezii cuiul lui Pepelea în casa României pentru a schimba ceva atunci e o mare problemă.

hefaistos

Claimuri vor fi oricum, pentru ca prevede contractul (orice contract) aceasta posibilitate.

"Dacă într-un contract încheiat în România în limba română vor putea găsi chinezii cuiul lui Pepelea în casa României pentru a schimba ceva atunci e o mare problemă."
Nu chinezii citesc atent contractul, dupa cum nici italienii-grecii-turcii nu o fac. Este treaba firmelor de avocatura romanesti foarte bine platite.
In ceea ce priveste rapiditatea cu care se misca statul roman/CNAIR, asta ar trebui sa o faca la toate contractele. Si nu pentru "a da peste bot" constructorului, ci pentru a finaliza cat mai repede proiectul, care de cele mai multe ori sta in activitati in sarcina statului (exproprieri, relocari, avize etc.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

alin2pas

Chinezii sunt specialiști să găsească tot felul de ,,cuie "în contractele pe care la încheie, pe care le valorifică la maximum în interesul lor; având în vedere și reticența UE la contractele cu ei, e necesară o atenție sporită, pentru că în final UE dă marea majoritate a banilor. Însă pe mine m-ar bucura să nu fie nevoie de penalizări sau rezilieri, chinezii au făcut la ei în țară lucrări deosebite față de care PiSi e un fleac.

alecu26

Speranțe deșarte ca CNAIR sa ii joace pe chinezi in picioare in timpul contractului fara a fi abuziv si fara a sedovedi acest lucru ulterior in instante.
Istoria ne învață asta!
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SB76UFO

PiSi 1 - La podul peste Valea Saratii de la km6+144 azi au mai ridicat 4 grinzi
"Prostia este eternă și invincibilă"

Loko

La podul peste Valea Saratii, de ce sunt 2 dintre randurile de pile sunt 'dublate'? Are legatura cu lungimea grinzilor? Probabil s-a mai spus, dar nu strica sa mai amintim, pentru cei care n-am fost atenti. :)

alexV

Asa au proiectat, 3 poduri separate puse cap la cap. Fiecare pod cu pila lui. Probabil doar acolo vor fi rosturi de dilatatie unde avem cate 2 randuri de pile alaturate. Interesant ca la culei nu par a fi rosturi. Proiectant e oare SSF? Ca prea ne-ortodoxe (in sensul bun) sunt structurile.








horatiu.cosma

Se zgârie dinozaurii din cnair când văd așa ceva.

adrian sibiu

#53485
Salutare am reușit abia acum sa descarc si cateva poze din cele trei obiective vizitate in această săptămână.


Viaductul peste Valea Talmacelului vedere dinspre Talmacel a pilei din dreapta pârâului Talmacut. (GPS)

Foreza Zublin in actiune,foreaza pentru piloti la culeea dinspre Talmaciu . (GPS)

Vedere dinspre Talmacel a pilei din stanga Dc Talmaciu-Talmacel. (GPS)

Vedere inspre Boita . (GPS)


Vedere inspre Talmaciu. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

Vedere inspre Boita a lucrărilor de excavare pentru viaductul de la km 10+200. (GPS)


Vedere inspre Sibiu dinspre dealul excavat. (GPS)


Vedere a lucrărilor de excavarea in zona dealului. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

adrian sibiu

#53487
Vedere inspre Sibiu a viaductului peste Valea Saratii de la km6+144 cu macaralele de mare tonaj in actiune la cele doua portaluri libere. (GPS)


Vedere a aceluiași viaduct de această dată spre Boita. (GPS)


Macaralele in actiune ridicând o grindă. (GPS)



Vedere inspre Boita a viaductului de unde se observa ca predalele sunt montate pe tot viaductul mai puțin la cele doua portaluri unde se montează grinzile. (GPS)



Vedere inspre Boita a celor două macarale. (GPS) Powered by API/PUM imgur uploader

andreys

Quote from: alexV on November 22, 2020, 04:32:04 PM
Asa au proiectat, 3 poduri separate puse cap la cap. Fiecare pod cu pila lui. Probabil doar acolo vor fi rosturi de dilatatie unde avem cate 2 randuri de pile alaturate. Interesant ca la culei nu par a fi rosturi. Proiectant e oare SSF? Ca prea ne-ortodoxe (in sensul bun) sunt structurile.

Corect, sunt proiectate de SSF, iar rosturi de dilatatie vor fi doar acolo unde pilele sunt dublate tot la a 3-a deschidere.

adiarc

^^^ mulțumesc Adi pt poze.....nu inteleg de ce tot lasa fierul acela expus si nu toarna odata betonul la pilele viaductului de la km 10
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura