Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 29 Guests are viewing this topic.

vancouver

^ culmea e ca armatura ruginita asigura o priza mai buna cu betonul, decat cea care nu a ajuns sa rugineasca. Iar in interiorul betonului, in lipsa aerului, procesul de ruginire nu mai poate avea loc. Deci nu va faceti griji, chiar si cu rugina de 1-2-3 ani, armatura e inca foarte buna.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

elphax

eu as fi crezut ca oameni cu vechime pe forum stiu asta cu rugina in beton (mediu alcalin care curata rugina) fara sa fie nevoie sa mai fie explicata

probabil ca, din diverse motive de productie sau logistica, au fost prioritare pilele unde au ridicat grinzi. la cum se misca constructorul, sigur nu ajung sa rugineasca prea tare - oricum dupa ce se face stratul superficial de rugina, viteza procesului de oxidare scare brusc

adiarc

stiu asta,dar eram curios de motivul organizațional pt care acolo lururile stagneaza
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

horatiu.cosma

Nici chiar UMB nu poate lucra la toate structurile în paralel.

NGC

PiSi 1

Sa trecem aici proiectul de HG pentru exproprieri suplimentare.

http://mt.gov.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/3170-hg09112020dpsmpppp-3

09.11.2020: "Proiectul de Hotărâre a Guvernului privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Autostrada Sibiu-Pitești" - secţiunea 1 Sibiu - Boiţa"

mirceaeliade

#53495
Pt Margina-Holdea a aparut in harta interactiva CNAIR urmatoarele date estimative:

>PUBLICARE ANUNT DE PARTICIPARE IN SICAP: 21.12.2020
>DEPUNERE OFERTE: 22.02.2021
>EVALUARE + COMUNICAREA REZULTATULUI PROCEDURII DE ACHIZITIE PUBLICA: 22.06.2021 (doua etape, precalificare+finala)
>TERMEN DEPUNERE CONTESTATII: 02.07.2021
>SEMNARE CONTRACT: 15.07.2021

9 luni de acum inainte scenariu optimist, dar macar nu mai tehnic complet blocat.

Pi-Si2 depunerea ofertelor cica e februarie 2021, si semnare in lipsa contestatii in august 2021.

Pi-Si3 anuntul rezultatelor e pe 20.04.2021, si semnare cam pe 15.05.2021.

edit: a aparut si articol despre anulare si relicitare:

https://www.economica.net/autostrada-lugoj-deva-licita-ia-in-curs-pentru-sec-iunea-tunelurilor-pentru-ur-i-va-fi-anulata-alta-va-fi-lansata-pana-la-finele-anului_193308.html

NGC

#53496
In actualizarea din 11.11.2020 a documentului cu stadiul proiectelor apare asa.

Quote
PROCEDURA DE LICITATIE SUSPENDATA
SE ASTEAPTA ADRESA SALINI IN VEDEREA CONTIUNARII PROCEDURII (ESTIMAT 16.11.2020)
ESTIMAT COMUNICARE OFERTANT CASTIGATOR: 15.03.2021
ESTIMAT SEMNARE CONTRACT IN IPOTEZA FARA CONTESTATII: 09.04.2021

@CNAIR: Ce a zis SALINI? :lol: :lol: :lol:

Ionut


paulmare

Quote
@CNAIR: Ce a zis SALINI? :lol: :lol: :lol:

https://www.zf.ro/zf-investiti-in-romania/mariana-ionita-cnair-in-decembrie-este-gata-centura-bacaului-cu-un-19760123
Chiar la inceput pe la min 4 zice doamna Ionita, Salini termina sectiunea D si la sectiunea E se reliciteaza - azi au deadline de documentatie, sa vedem
Pacat ca o da si doamna in balta cu "cele doua tunele pentru mamifere mari" -

NGC

Probabil nu ai remarcat talcul din mesajul meu. L-am trecut cu rosu acum. E vorba despre continuarea licitatiei actuale. ;)

Quote
PROCEDURA DE LICITATIE SUSPENDATA
SE ASTEAPTA ADRESA SALINI IN VEDEREA CONTIUNARII PROCEDURII (ESTIMAT 16.11.2020)

dargauda

Ionut pe cofrag de pe pila,va veni tablier mtalik  sau va fi turnat din beton,cu cofrag culisant?

horatiu.cosma


NGC

#53502
"PROIECTARE SI EXECUTIE "Autostrada Sibiu – Pitesti, Sectiunea 3: Cornetu – Tigveni"

Astazi a avut loc depunerea candidaturilor si avem cel putin un candidat. Ofertele se depun mai incolo doar de catre candidatii selectati in urma evaluarii candidaturilor.

mirceaeliade

Din interviul cu Ionita a zis despre segmentul cu tuneluri ca ar cam trebui sa fie gata in 2024 - 1 an proiectare, 2 executie, cu semnare in primavara-vara 2021. 

florin74

#53504
Iar o sa avem o lista plina de tikareti si china limited ?  :bash:

As vrea si eu o lista precum asta...)E vorba de proiectul SOTRA din Norvegia, ce va lega Bergen de insula Sotra_

Moving forward in the competition for the Sotra Connection public-private partnership (PPP) are:
Sotra Link, comprising Spain's FCC Construcción, Italy's Webuild (until recently known as Salini Impregilo), South Korea's SK Engineering & Construction, and Macquarie Corporate Holdings;
Itias, comprising Italian contractor Itinera, its parent company, the Italian toll road operator ASTM, and Japanese bridge builder IHI Corporation; and
Via Sotra, comprising France's Vinci Concessions, Vinci Highways, Spain's Acciona Concesiones, and Implenia Switzerland.
It involves designing and building a 600-metre-long span across a fjord to connect Bergen on the mainland with the island of Sotra. There will also be a 9-km-long, four-lane highway, 11km of tunnels, 22 smaller viaducts and other associated features.  The winning group will finance, design, and build the Sotra Connection, and operate and maintain it for around 25 years.


Update..
Radio sant: se zvoneste ca avem cam 2/3 din ofertanti turci si chinezi...Si un numar de ofertanti mai mare de 10...