Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 76 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

#53445
Tibi V,da este vorba despre acel viaduct la care reed a prezentat planșele el fiind ultimul viaduct înainte de marele mega nod de la Boita.

paulmare

^Alin multumim
Pana la urma - nu a fost subdimensionat sistemul de evacuare al apei ? La ploile mari din iunie - cu 70 de litri pe mp de exemplu - nu au mai fost probleme ?

Quest

Am trecut zilele trecute pe la Soimus. Mi-a atras atentia sistemul de colectare a izvoarelor de apa de pe versant. Nu stiu sa fi fost pina acum. Din filmarea lui @AlinC cu 9 postari mai sus se vad asemenea burlane puse si pe terasele superioare. 



Sint mai multe cadre, le puteti vedea in acest album: https://imgur.com/a/CPJ1sff
Common sense will get you far !

neobluenet

Viaductul acesta nu se va fabrica precum podul de la Arad de peste Mures? Cel de acolo arata aproximativ la fel, difera doar inaltimea si numarul de deschideri. Pentru cei care nu tin minte cum a fost construit acesta, explic pe scurt pasii de urmat:
1. Dupa ce sunt gata pilele incepe turnarea grinzilor folosind un mulaj. Se lucreaza in paralel pe si inspre ambele capete pentru a tine pila in echilibru.
2. La fiecare miscare a mulajului sectiunea se micsoreaza.
3. La mijlocul distantei dintre pile se intalnesc jumatatile de grinda aferente fiecarei pile.

La intaltimea si deschiderile viaductului existau 2 alternative: grinzi de metal suprabetonate "impinse" pe pozitie ca la Aciliu sau o grinda de beton tot lansata ca si in Bulgaria pe A3. Probabil solutia asta este cea mai buna din punct de vedere economic.

horatiu.cosma

^
"Cantilever bridge" va fi, așa-i.

elphax

@Quest - au fost de la inceput "burlanele" alea

pentru podul in discutie:

este vorba de solutia asta cu turnare pe loc ?

https://www.youtube.com/watch?v=RFMazS96wXY&ab_channel=AmericanSegmentalBridgeInstitute

sau cea cu elemete prefabricate urcate pe pozitie ? (min 4)

https://www.youtube.com/watch?v=If7MS7ygzcY&ab_channel=StudioZindeedTechnicalExplainerAnimations

horatiu.cosma

Prima varianta, cu turnare in situ.

alecu26

Si la Cernavoda Medgidia, podul peste canal s-a facut la fel.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

paulmare

^ daca ar fi fost varianta a doua, trebuia sa fi adus lansatorul lui pizzarotti, era gata viaductul prin 2035 cred

horatiu.cosma

Nu are nicio legătură lansatorul de grinzi cu soluția 2.

reed

Găsiți in albumul de mai jos fotografii din timpul construcției podului de la Arad ,link din Sinteza Autostrăzi :

http://www.autostrada-arad-timisoara.ro/galerie-foto/semestrul-I-2011?browse=semestrul+I+2011%2FPoze+Varianta+de+Ocolire+Arad

alecu26

Si pentru patriotii de pe forum....totusi avem asa ceva executat in tara cu cofraj glisant si cu executie in consola cu prefabricate:

Ideea pozei e in principal pt a vedea tehnologia de executie cand e prefabricate fiecare tronson.

https://www.facebook.com/vechiulgalati/photos/a.601953630197930/1251833311876622/?type=3
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adrian sibiu

Salutare tuturor azi am facut o scurtă filmare in zona dealului defrisat de la Talmaciu unde lucrarile avansează într-un ritm bun si se îndreaptă spre finalizare .Enjoy !



zuma80

Acest "filmulet"este din alta epoca si nu viitoare.
Pentru A6!