Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

15 Members and 52 Guests are viewing this topic.


voicul

+1.

Ar trebui sa mai stea cativa ani in locul in care este acum. Enorm de multe lucruri s-au intamplat de la inceput de an.

Dominik

Tot respectul pt Dna Ionita, o femeie foarte capabila si pusa pe fapte mari in CNAIR, dar sa spui ca A Sibiu-Pitesti o sa fie gata pana maxim in 2026 e o UTOPIE !!!
You're in Steelers Country

NGC

"Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Umbla vorba prin targ ca maine o sa anunte in sfarsit castigatorul initial (CHINA RAILWAY).

Kimi


NGC

Pai dupa cum era de asteptat, CNSC a admis contestatia chinezilor, asa ca acum le e mai greu sa ascunda tragerea de timp.

Xed

Si totusi, daca nu este cu suparare, mai poate repeta cineva care este problema de fapt cu acest lot unde castiga chinezii?  :)


voicul

"Am decis să construim o legătură de 23 km de la nodul de la Tigveni până la Râmnicu Vâlcea"

Oare e o noua legatura sau cea existenta.

dr4qul4

e buna si cea existenta DACA o (re)construiesc. Adica folosesc modelul CFR, refac terasamentul si fac si un debleu la Piatra
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Europiu

^ Ți-ai redus pretențiile, Drăculea! Acum câțiva ani cereai tunel la Piatra...  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

naivu

S-a incercat licitarea SF+PT pt Tigveni-Ramnicu Valcea in martie dar s-a anulat in mai pt ca nu depusese nimeni oferta: https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=2.msg288258#msg288258 , dupa care nu s-a mai scris nimic de asta; am crezut ca au renuntat!

tom_sawyer

Ministru e om politic în campanie electorală. Auzi, "am decis"! N-a decis nimic, pur și simplu reiau licitația anulată, secțiunea 6 din PiSi, adică reabilitarea/modernizarea DN-ului care leagă autostrada de Râmnicu Vâlcea.

dr4qul4

pt ca de fapt e doar vorba despre un ciot care ocoleste Tigveniul.  :(
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

naivu

#52949
^probabil aia va fi singura portiune de drum absolut nou, dar mult mai importanta este reabilitarea/modernizarea sectiunii Tigveni-Aldesti, aducerea ei la nivelul de alternativa viabila la DN7 Bascov-Aldesti, indeosebi a sectorului cu serpentine de la Piatra.
Ar fi interesant daca s-ar incerca distribuirea traficului de tranzit: sensul Buc-Sibiu pe Tigveni, sensul Sibiu-Buc pe DealuNegru, sa incurajeze cumva ca pe contrasensuri sa nu mai ramana decat traficul local.

Apreciez ce a zis ca a facut Directoarea CNAIR despre zona cu tunelurile "pentru urși", min. 40:50: desi continua actiunea in instanta pt apararea intereselor statului roman:
- chemat Salini la discutii ... ce vor sa execute si la ce costuri ...
- teleconferinta in prezenta avocatului ... in vederea unei intelegeri ...
Nu stiu cat va salva din penalizari, dar prevad deblocarea situatiei, asa cum a reusit si cu Straco!
Un pic naiva convingerea ca orice sector de A poate fi executat in 2 ani daca proiectarea este buna; nici eu nu cred ca se poate termina PiSi in 2026, dar cu oameni ca dansa poate fi 2028 si nu 2030!