Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 64 Guests are viewing this topic.

om_bun

#52920
Quote from: pasa_andrei on September 15, 2020, 10:10:37 PM
Martie  2023 au termen de finalizare cu sperante decembrie 2022.
Sunt totusi doar 13 km nu 25-26,cateva viaducte de 400 m nu are cum sa dureze 3 ani cat timp firma nu este aktor sau pizzarotti :lol:

alecu26

Unele chestii nu pot fi accelerate.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

Lucian Bode a fost in aceasta seara in Telejurnalul TVR1 de 20.

Mi-a atras atentia ca despre Culoarul rutier IV pan-european a declarat ca trebuie sa-l terminam pina in 2030. Adica si LD2E, desi eu stiu ca LD deja e fazat din exercitiul anterior (2007-13), deci nu stiu cum mai poate primi inca o fazare pe 2021-27 ?!
Common sense will get you far !

udar

Pai le cam dati dreptate la pizzari si la  aktor ca ei au cam dublu traseul fata de porr ...!!! Cum porr face in 3 ani si ei in 6 ani  ca au dublu...deci e ok
La porr este o lucrare de maxim 2 ani daca se lucreaza normal si sustinut si isi mentin ritmul.
Acum ce nu imi place este ca nu au fost rezolvate treaba asta cu utilitatile , nu pot si nu voi putea intelege acest lucru printre jaloane(stalpi)...cat sa tot astepti

pasa_andrei

Nu mai au foarte multe probleme cu utilitati. Chiar daca are 13.17 km , nu poti sa compari cu lotul 1 si 2 de pe A10.

udar

Da, loturile nu se pot compara dar fiecare lot trebuie sa isi dimensioneze utilajele si personalul in functie de dificultatea pe care o are si sa fie finalizat intr-un termen rezonabil si termenul de finalizare sa fie dat de lucrarea cea mai complexa si de durata ei de executie.

adrian sibiu

Eu nu inteleg de ce tot comparați Porr-ul cu aktorii și pizarii,fiecare a avut rețele edilitare de mutat,doar ca cei de la Porr stiu cum sa lucreze cu aceste lucruri dorind ca lucrarea să meargă înainte și astfel să se termine mai repede rămânând cu un profit frumușel, pe cand ceilalți stau la mila proprietarilor de rețele și cu ochii la contract încât să se agațe de fiecare piedică pusă si astfel să ceară de la stat tot felul de despăgubiri.

cristi5

#52927
^ Eu zic ca sunt si in Porr manageri fara experienta romaneasca,  care ar fi blocat proiectul luni intregi intr-un stalp sau in salba aia de stalpi de-a lungul traseului. Managerul actual vine tocmai de pe A10.

Asa ca Aktor care au schimbat repetat managementul nu ma mir ca-s Manolos Manolakis.

Iar Pizza cred c-a observat ca in loc sa rezolvi problemele nerezolvate de stat, mai bine taxezi statul, ca e mai profitabil. Au luat bani gramada pe A3 la intrare in Bucuresti (apropo, a platit statul acolo?), probabil iau o caruta de bani in plus la Coslariu, si  probabil si pe ST1 au claim-uri groase la nod Sebes, Alba Nord etc.

adiarc

#52928
au mai spus si altii,pt o firma ok,este NORMAL sa aiba progres de 5%pe luna,in medie....deci se poate ajunge la 30-35%anul acesta si diferenta de 60-65 anul viitor...si viaductele pot fii terminate in un an si jumatate sau 2.....( debutul a fost in primavara 2020 )

deci este fezabil sf de 2021...inceput de 2022...intr-o situație fara obstacole.....

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

naivu

Nu m-as hazarda sa estimez finalizarea unui proiect pe baza avansului mediu lunar! Chiar daca nu suntem inca in plin munte, nu mai suntem la campie. La ce am avut pana acum, ar fi minunat daca ar termina la termen; fara sa cunosc timpii prevazuti in proiect pt elementele critice nu as insista pe devansarea termenului contractual de finalizare.

cristi5

Hmm, cat sunt timpii tehnologici la viaductele mari?

Cetatean

Depinde de atat de multi factori, incat as zice ca ai putea face intr-un an, un viaduct de 400 de m, da ti-ar trebui o armata de oameni pana la 4-5 ani, in cazul in care o lalai.
Caz concret, UMB, la Bacau, in 13-14 luni au ajuns la placa de suprabetonare. Ce-i drept aveau cred fundatiile si forajele facute. Deci, doi ani e un termen 'BUN"

Legat de progres. In general merge greu pana ajungi la 15-20 %, dupa aia se urca bine pana spre 65--75% si ultimii 20-25 % merg mai greu, finisaje,lucrari marunte.

horatiu.cosma

La Brăila poți să aliniezi și 5000 de muncitori, că tot 3 ani durează. Contează tipul podului, tehnologia de construcție și mulți alți factori tehnici, nu e doar mobilizare, UMB vs non UMB.


adrian sibiu

#52934
Trebuie retinut un aspect la viaductul de la km10+400 (datorita înălțimii mari a pilelor undeva la 36 m si a deschiderilor mari între pile constructorul va adopta o tehnică inca nefolosita in România)timpul sigur se va decala,vom vedea în următoarele săptămâni (pentru ca vor începe lucrările la armături)cum se vor misca lucrarile.