News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 26 Guests are viewing this topic.

mihai008

Eu imi amintesc ca acum vreo luna de zile l-am auzit pe ministrul transporturilor la o emisiune TV (dar nu imi mai amintesc la care si cand) spunand ca bucata Rm. Valcea - Tigveni va fi drum express. Acum ramane de vazut I guess .....

naivu

Ca sa-l faci DX, trebuie sa tai tunel prin dealul de la Piatra ca sa scapi de serpentine. Nu stiu cat sunt dispusi decidentii de proiecte majore (guvernul+UE) sa plateasca un tunel pt o scurtatura spre RmValcea (pt ca asta va ramane dupa ce se termina PiSi)!

rocklee

sa mai discutat pe forum despre legatura cu Ramnicu Valcea .....va fi o bucata de drum nou ..si restul reablitat ....dn73... :o :)

naivu

LE: licitatia din martie se numea "Elaborare Studiu de fezabilitate si Proiect Tehnic de Execuţie pentru Realizare Conexiune DN 73C cu Autostrada Sibiu-Pitesti (Nod Tigveni) si Modernizare DN 73C (km 44+800 – km 68+000)"; nimic despre drum expres! In plus, DX pana la Aldesti nu ajuta prea mult fara continuare pana la centura RmValcea; nimic despre Aldesti-RmValcea!

Quest

Quote from: tom_sawyer on September 16, 2020, 04:46:38 PM
Directoarea CNAIR despre zona cu tunelurile "pentru urși", min. 40:50

https://www.zf.ro/zf-investiti-in-romania/investiti-in-romania-mariana-ionita-cnair-economia-are-nevoie-19545499

Ma uit in situatia platilor tinuta de @NGC, LD2 a fost platit in proportie de doar ~57%. Daca Curtea de la Paris i-a reintrodus pe Salini in Contract, pai de ~240 mil lei (f.TVA) inca neplatiti pot termina clar sectiunea D (Zorani) si construi intreg E1 (cu modificarile de proiect care radiaza dinspre E2 schimbat complet).
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Am mai scris odată, repet: cei 230 de milioane de lei stabilite de arbitrajul de la Paris nu au treabă cu lucrările ce mai trebuie făcute.

tonică

#52956
S-a mai scris pe aici, daca ramane fara nici un rezultat recursul, suma despre care vorbeste Curtea de la Paris reprezinta penalitati, eu unul asa am inteles. Deci bani in plus doar pentru batjocura la care au fost supusi. Abia mai apoi, contractul continuand, se va putea renegocia cu constructorul ce parti se mai pot construi si ce parti nu. Tunelul va fi un ghimpe in continuare, pare a nu exista posibilitati legale de a fi inclus in acest contract, diferenta de bani fiind mult prea mare.
Faptul ca nici pentru cele lucrate n-au fost platiti este inca o mare pata in istoria negativa a cnair si a statului, iar eu astept sa vad ca si raspunde cineva, nu doar politic ori cu functia ci si financiar/inchisoare pentru cele intamplate! Cred ca acest contract si ruperea lui in halul in care s-a facut a fost inceputul unei retrageri treptate a firmelor mari de la licitatii, fiind pusa in balanta neseriozitatea beneficiarului. Dovedita din pacate mai apoi si in alte randuri!

ps: Pana am scris, a confirmat Horatiu.  :p

naivu

#52957
Dna Ionita a zis destul de clar ca tunelul se va scoate la licitatie (dupa ce termina negocierea cu Salini). Practic se revine la compromisul din 2016: Salini sa lucreze in aceeasi bani tot LD2 mai putin sectiunea E2 (adica tunelul/lele) si sa faca si proiectul tunelelor (probabil in compensatie cu executia sectiunii E2 din proiectul initial si nu ca o promisiune de atribuire fara licitatie a executiei tunelelor cum personal credeam la inceput).
LE: scuze anticipate in caz ca am inteles gresit intelegerea din 2016

Quest

^ -3
Nu urmarisem in detaliu stirea cu decizia Curtii de la Paris, stiam doar de obligativitatea readucerii in Contract. Tind sa cred ca la CAB vor mentine readucerea in Contract, dar fara penalitati.
Common sense will get you far !

naivu

Chiar fara penalitati ar fi prea frumos; totusi antreprenorul a fost afectat de reziliere (plus ca nu m-ar mira sa fie si facturi neplatite). Eu sper doar sa fie pe sfert din cat au obtinut la Paris.

mihai008

,,Autostrada Sibiu – Pitesti, Etapa 2 -Sectiunea 3"



COMPANIA NAȚIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat si depus in data de 16.09.2020 Aplicația de Finanțare pentru proiectul ,,Autostrada Sibiu – Pitesti, Etapa 2 -Sectiunea 3" in vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare 1-Imbunatatirea mobilitatii prin dezvoltarea retelei TEN-T si a metroului, Obiectiv Specific 1.1. Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE-proiecte noi de investitii, Operatiunea- Cresterea mobilitatii pe reteua rutiera TEN-T centrala.

Obiectivul general al acestui proiect este de a imbunatati eficienta economica a retelei rutiere din Romania prin dminuarea timpilor de calatorieintre Sibiu si Pitesti si implicit cresterea conectivitatii la nivel regional.Scopul acestui coridor este a a furniza acccesul direct catre Marea Neagra printr-un profil unitar de autostrada cat si accesul catre alte tari Europene prin legaturile spre granite.

Obiectivele specifice sunt: constructia a 37,40 km de 2x2 sectiune de autostrada noua, incluzand 2 noduri rutiere, 54 poduri si pasaje, 1 tunel, 3 zone de servicii, 1 Centru de Coordonare si Intretinere .

Rezultatele așteptate: Reducerea timpilor de calatorie pe reteaua rutiera Centrala TEN-T cu 57 minute pentru masini si 54 minute for vehicule de mare tonaj.



Valoarea totală a  proiectului este de 6.744.882.040,65 lei si va fi finanțat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 85% contributia Uniunii Europene din Fondul de Coeziune-3.436.384.494,02 lei, 15% contributia proprie- 606.420.793,05 lei, restul de 2.702.076.753,58 lei reprezentând cheltuieli neeligibile inclusiv TVA.

Durata proiectului: 84 luni

Cod proiect: 140595

Proiect cofinantat de Uniunea Europeană din Fondul de Coeziune prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020.



Date de contact:

Ing. Mariana IONIȚĂ, Director General CNAIR SA., fax: (+4 021) 312.09.84.

SURSA: http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/autostrada-sibiu-%E2%80%93-pitesti-etapa-2-sectiunea-3

Feri

Quote from: NGC on September 16, 2020, 06:27:40 PM
"Proiectare si executie Autostrada Sibiu - Pitesti, Sectiunea 4: Tigveni - Curtea de Arges"

Umbla vorba prin targ ca maine o sa anunte in sfarsit castigatorul initial (CHINA RAILWAY).

Ramane de vazut. Deocamdata au modificat azi pe SEAP termenul in 19.10.2020...
https://e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100064042/

goanga

#52962
Nu cred că instanța poate să intre în fondul chestiunilor arbitrate, ci doar să decidă dacă procedura a fost corectă sau nu. Deci fie va fi o soluție de anulare a hotărârii arbitrale în integralitatea ei, fie una de menținere.

adrian sibiu

Ori se așteaptă ceva clarificări de la CE în privința chinezilor ori într-adevăr se trage de timp să treacă alegerile locale.

hefaistos

 :D :D :D
CE nu o sa faca in scris discriminare.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.