Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 44 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Multumesc pentru raspuns.


Modul clasic la noi este: cut&cover.

Din ce am vazut in acele poze ungurii au sapat prin deal fara sa distruga pomii de deasupra. o solutie care rezolva si problema pasajelor pentru animale. in plus, alegand aceasta solutie au micsorat considerabil viaductele.

si tinand cont ca vorbim de Ungaria, o tara fara prea multe dealuri, tind sa cred ca a fost cea mai ieftina solutie, altfel nu faceau 4 unul dupa celalalt.

Sper sa vad cat mai repede aceasta "noua tehnologie austriaca"si la noi. Acum, nici sa facem abuz ca ungurii deoarece tunelele pot fi periculoase atunci cand nu se respecta limita de viteza.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

tigrel58

Quote from: dorum on November 04, 2013, 09:50:54 PM
inca nu avem decizia in procesul (recursul la CAB) CCCF - CNADNR - ASTALDI pt Nadlac - Arad lot 1...probabil maine....

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308425&id_inst=2

Gata, sa faca repede contractul si la 1 decembrie 2014 sa facem jonctiunea cu ungurii.

Tavi

^
Solutia pe scurt: Respinge plângerea ca nefondată. Irevocabilă.
:banana:

tigrel58

Poate luni se deblocheaza si SAGA Tm-Lugoj lot 2, lucrurile incep sa se miste.
Mai lipseste lansarea lotului ex-Alpine, promiteau anuntul de licitatie la 15 septembrie.

tonică

Astia cu procesele lor mi-au zgaltait temeliile definitiilor din dex, unde 'definitiv' ori 'irevocabil' pare-se ca inseamna altceva decat stiam eu... Sper totusi ca de data asta irevocabil inseamna chiar o usa inchisa si un sut in cur si nu mai intra nimeni inapoi pe fereastra... :D

delacroix

Quote from: dr4qul4 on November 05, 2013, 11:04:18 AM
...
Din ce am vazut in acele poze ungurii au sapat prin deal fara sa distruga pomii de deasupra. o solutie care rezolva si problema pasajelor pentru animale. in plus, alegand aceasta solutie au micsorat considerabil viaductele.

si tinand cont ca vorbim de Ungaria, o tara fara prea multe dealuri, tind sa cred ca a fost cea mai ieftina solutie, altfel nu faceau 4 unul dupa celalalt.
...
Depinde de relief si structura geologica. Situatia de la M6 are corespondent la noi cu viitoarea(?) A... Pitesti-Slatina(Craiova). Acolo vom putea face comparatia.
A1 n-are legatura cu M6. Pentru zona riftului Aciliu  nu se puta evita viaductul. Dembleul/Tunelul sunt doar optiuni. Printr-o buna urmarire a proiectului se putea evita, daca nu costul suplimentar, macar timpul de executie, indiferenta de spatura sau forare. Nu poti face un proiect pe sistem "da-i drumul si lasa-l sa mearga singur" bazandu-te pe clauzele contractuale.
PS. Un prieten spaniol, in vacanta la Arad decreta candid: "Nu prea aveti munti!"
 


Ionut


alecu26

Quote from: dr4qul4 on November 05, 2013, 11:04:18 AM
Multumesc pentru raspuns.


Modul clasic la noi este: cut&cover.

Din ce am vazut in acele poze ungurii au sapat prin deal fara sa distruga pomii de deasupra. o solutie care rezolva si problema pasajelor pentru animale. in plus, alegand aceasta solutie au micsorat considerabil viaductele.

si tinand cont ca vorbim de Ungaria, o tara fara prea multe dealuri, tind sa cred ca a fost cea mai ieftina solutie, altfel nu faceau 4 unul dupa celalalt.

Sper sa vad cat mai repede aceasta "noua tehnologie austriaca"si la noi. Acum, nici sa facem abuz ca ungurii deoarece tunelele pot fi periculoase atunci cand nu se respecta limita de viteza.


Am ras cu lacrimi la asta. Deja nici nu e gata primul si e clasic. :))))

Chiar nu inteleg acolo unguriii de ce au optat pentru asta. Par si zone viticole. Sa fi fost exorbitant de scumpa expropierea/dezpagubirea??? Iar animale salabatice acolo in afara de ceva caprioare si vulpi (dar am dubii) nu cred ca traieste altceva.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

udar

astazi circulatia de pe centura Lugoj era trecuta prin sensul  giratoriu finalizat cel in care da prelungirea A6 ........ :)

Tavi

^
Semn ca se apropie deschiderea  :)

Archi

Quote from: alecu26 on November 05, 2013, 02:08:48 PM

Chiar nu inteleg acolo unguriii de ce au optat pentru asta. Par si zone viticole. Sa fi fost exorbitant de scumpa expropierea/dezpagubirea??? Iar animale salabatice acolo in afara de ceva caprioare si vulpi (dar am dubii) nu cred ca traieste altceva.

            Cred ca vroiau sa se laude si ei ca au tuneluri, ca pe alta autostrada nu cred ca ar fi fost posibila constructia. Eventual daca si-ar fi imbracat autostrazile in dale de ciment si ar fi pus pamant deasupra, asa de decor. :D

dorum

pe Nadlac -Arad lot 1 mai avem dosarul asta PORR-CNADNR-ASTALDI

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308576&id_inst=2

cu termen 28 nov 2013....deci inca nu e gata saga, chiar si cu respingerea contestatiei CCCF...

mai asteptam, ca doar suntem obisnuiti! :)

Lunea viitoare urmeaza dosarul SELINA-CNADNR-TS...

dorum

UMB si-a luat toate utilajele de la Giarmata...erau in dreptul casutei din mijloc vreo 12 utilaje...le-o fi dus la ILIA???





udar

utilajele au fost luate saptamana trecuta, iar statia de betoane cea din spate cam acum 6 saptamani,mai urmeaza ultima statie..............