Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 16 Guests are viewing this topic.

stent76

#11445
Quote from: alecu26 on November 05, 2013, 02:08:48 PM
Chiar nu inteleg acolo unguriii de ce au optat pentru asta. Par si zone viticole. Sa fi fost exorbitant de scumpa expropierea/dezpagubirea??? Iar animale salabatice acolo in afara de ceva caprioare si vulpi (dar am dubii) nu cred ca traieste altceva.

Nu stiu cum e la unguri, dar in vest se insista (si cheltuie) mult pe impactul ambiental al unei lucrari de infrastructura.
Dupa ce zeci de ani si-au betonat si asfaltat tarile, acum incearca sa salveze ce se mai poate.
Probabil M6 traverseaza ceva rezervatie naturala in zona respectiva, sau vor sa tuteleze " magyar puszta" skyline...

dorum

@udar...am vazut, dar doar acu' am fost inarmat cu aparatu' foto.. :) :)

ciprebbe

#11447
Quote from: dorum on November 05, 2013, 04:02:56 PM
pe Nadlac -Arad lot 1 mai avem dosarul asta PORR-CNADNR-ASTALDI

PORR luat subcontractor si se rezolva si asta :D
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut

Quote from: udar on November 05, 2013, 02:52:40 PM
astazi circulatia de pe centura Lugoj era trecuta prin sensul  giratoriu finalizat cel in care da prelungirea A6 ........ :)

Foarte bine. Dar la Sanovita ce facem? Ce facem?! :ohno:

Tavi

^
Acolo e complicata chiar si pentru cnadnr. Ma gandesc ca ei nu pot sa dea terenul catre TS pentru construirea, sa zicem a unui sens giratoriu, decat cand scapa de beleaua de Senila. Imediat ce scapa de selina in secunda 2 au intrat pe teren si s-ar putea amenaja ceva giratie pentru descarcare.

dr4qul4

Quote from: alecu26 on November 05, 2013, 02:08:48 PM

Am ras cu lacrimi la asta. Deja nici nu e gata primul si e clasic. :))))



este clasic pentru ca in Bucuresti asa s-a folosit mereu. Am stat in Aviatiei cand faceau tunelul la Baneasa.
de fapt clasic la noi e: blocat- inceput CUT - stat 2 ani degeaba - Cover.

La fel si cu retelele de apa. in Aviatiei erau niste tevi supraterane si au sapat toata strada Borsa ca sa le bage pe dedesupt.

metroul M4 facut la fel.

pasajul de la Pitesti A1-DN7 etc
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Raul81

#11451
Am sa mai postez cateva poze cu zona de sub viaduct; insa este clar ca doar o expertizare a solului, in adancime, ar putea lamuri lucrurile. Sper sa ajung saptamana viitoare si la baza viaductului.







Organizarea de santier din zona debleului.







si zona nodului Saliste




Toate pozele sunt facute duminica - 03.11.2013

tigrel58

Quote from: dorum on November 05, 2013, 04:02:56 PM
pe Nadlac -Arad lot 1 mai avem dosarul asta PORR-CNADNR-ASTALDI

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308576&id_inst=2

cu termen 28 nov 2013....deci inca nu e gata saga, chiar si cu respingerea contestatiei CCCF...

mai asteptam, ca doar suntem obisnuiti! :)

Lunea viitoare urmeaza dosarul SELINA-CNADNR-TS...
Te contrazic, dar fara probe concrete.
Comparand informatiile postate de operatorii IT ai CAB corespunzator OBIECTULUI litigiului, nu rezulta FARA ECHIVOC ca este aceeasi speta. LOGIC era sa fie conexate dosarele.

alecu26

http://www.mt.ro/nou/_img/documente/autorizatii_de_constructie_2013.pdf

cam ce autorizatii s-au mai dat in ultima vreme.

Se pare ca intradevar la Impregilo s-a dat o noua autorizatie...deci exista proiect modificat, exista avize pe el...cam tot ce e nevoie.

La fel s-a dat autorizatie si pentru upgrade la centura Buc.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

SILVIUFG

Autorizatia e pt 12 luni. Sa inteleg ca italienii se incadreaza in intervalul asta?  :D

ioan.deaconu

Google maps se pregateste de inaugurarea Orastie - Sebes.


vchira

Quote from: alecu26 on November 06, 2013, 10:23:33 AM
http://www.mt.ro/nou/_img/documente/autorizatii_de_constructie_2013.pdf

cam ce autorizatii s-au mai dat in ultima vreme.

Se pare ca intradevar la Impregilo s-a dat o noua autorizatie...deci exista proiect modificat, exista avize pe el...cam tot ce e nevoie.

La fel s-a dat autorizatie si pentru upgrade la centura Buc.

interesant linkul. Interesant este si ultima pozitie:
"Lucrări de drum între km 43+855 - km
57+040, km 57+500 - km 63+460, km
63+600 - km 65+965 şi Nodul Rutier -
Apoldu de jos - km 56+755"
din cadrul investiţiei
"Autostrada Orăştie - Sibiu, Lot 3 - km
43+855 - km 65+965"

este vorba de drum nou sau reabilitare? Se pregateste oare o deschide partiala pana la acel nod? Hmm...

ciprebbe

Daca se vrea o deschidere pana acolo, doar masinile mici ar putea sa iasa pe acolo, iar traficul greu pe la Cunta.
E totusi un ocol sa iesi pe acolo si sa te intorci in DN dar in tara asta nu trebuie sa te mai mire nimic.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

alecu26

E vorba de autostrasa. Lucrari de drum e o denumire generica cu sens mai larg.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

lautaxi

Eu sper ca totusi in  10 sau 15 noiembrie sa se dea drumul la Orastie-Sebes  autostrada fiind gata,daca nu si se tine inchisa 2 sapt doar sa se laude politicienii cu ea la 1 decembrie  cred ca ar trebui sa protestam.