Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 47 Guests are viewing this topic.

dorum

inca nu avem decizia in procesul (recursul la CAB) CCCF - CNADNR - ASTALDI pt Nadlac - Arad lot 1...probabil maine....

http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=200000000308425&id_inst=2

Raul81

Salutare!

Duminica am dat o fuga pana in zona viaductului de la Aciliu. Activitate se putea observa doar pe viaduct unde se asfalta sensul de mers de la Sibiu la Sebes (masina de asfalt venea dinspre Sebes, desigur). Iata si pozele:

Masinariile pt realizarea tunelului






Nu stiu exact ce este, de aceea o sa-i zic FS 2B. Poate ne poate spune mai multe cineva, mai initiat, din acest domeniu.




Raul81

Cateva poze cu zona acestui debleu imens.













Raul81

#11418
Si dupa cum va spuneam se asfalta pe viaduct.




Desi nu am ajuns la baza viaductului, terenul nu arata prea bine (pt cineva care nu e specialist) din varful debleului.







Primele "grafiti'' au aparut deja


bogdymol

^ Super pozele! Multumim.

O imagine ce face cat 1000 de cuvinte...



Lectie de geologie, pe straturi :D

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

alin_simeriaveche

#11420
bine ai venit raul...bună intrare ți-ai făcut. ai completat si mai mult la ceea ce s-a făcut weekend-ul acesta. si dupa cum spuneam ieri...cel puțin 1m are acea fundație dar în poze se vede că e destul de adâncă. uitându-ma la poze mă gandeam că ar fi aratat infiorător să fi rămas un  debleu acolo, fară tunel. cand intriai cu masina în acea zonă aveai impresia că intri in subteran, în mină, la Roșia montană :) s-au zgârcit sa mai facă cel puțin încă 250 m de tunel, sunt curios cum vor stabiliza restul debleului. măcar de ar face ziduri de sprijin.

rocklee

senzationale poze ....bine ai venit printre cei ce freamata dupa o infrastructura modrna...multumim raul81 :)

teocharis

viaductul Aciliu pare un urias cu picioarele in nisip...

sper sa ma insel, ar fi utile niste poze de la baza, pe acel DC catre satul Aciliu

Ionut

Raul, felicitari, bine ai venit! :cheers:

Acum intreb si eu, desi s-a mai discutat: acele crapaturi in pamant din zona pilelor viaductului Aciliu nu genereaza deloc deplasari ale pilelor?! Sunt doar de suprafata? Si chiar daca sunt de suprafata, nu se poate ca in viitor sa fie mai mari? Cand am mai discutat asta nu s-a ajuns la nicio concluzie. Vad ca acele crapaturi sunt tot acolo, ba parca mai mari...

delacroix

#11424
"Crapaturile" sunt pe pe umpluturile provizorii necesare drumului de santier si platformelor. De fapt sunt apele pluviale care si-au facut albie pe unde au putut. De doi ani. Terenul natural este mult mai jos.

Goldmund

O  comparatie intre poze ne ajuta sa intelegem despre ce e vorba:
la debleul acela urias, alunecarile de pamant sunt pe orizontala, strat aluneca peste alt strat de pamant('o ia la vale'), in timp ce sub picioarele viaductului exista o alta eroziune(normala) pe care o face apa(acele santuri normale pentru un sol poate mai nisipos), dar care nu spune mare lucru despre structura solului in adancime. Plus ca noi ne facem griji, dar constructorul nu! - asta spune ca nu e nimic perisulos acolo. Cand vom vedea masini uriase care cara tone de ciment(pietris, material stabilizator) la picioarele viaductului, doar atunci sa ne facem griji.

alecu26

Quote from: Ionut on November 05, 2013, 06:03:55 AM
Raul, felicitari, bine ai venit! :cheers:

Acum intreb si eu, desi s-a mai discutat: acele crapaturi in pamant din zona pilelor viaductului Aciliu nu genereaza deloc deplasari ale pilelor?! Sunt doar de suprafata? Si chiar daca sunt de suprafata, nu se poate ca in viitor sa fie mai mari? Cand am mai discutat asta nu s-a ajuns la nicio concluzie. Vad ca acele crapaturi sunt tot acolo, ba parca mai mari...

nu cred ca sunt asa grave. sunt doar ravenari produse de apa. Fiind pamant de umplutura, asezat doar asa...fara mare efort si inca fara pamant vegetal pe el se formeaza aceste mici paraiase. Vor trebui cateva primaveri sa se stabilizeze.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

Quote from: Goldmund on November 05, 2013, 09:12:03 AM
O  comparatie intre poze ne ajuta sa intelegem despre ce e vorba:
la debleul acela urias, alunecarile de pamant sunt pe orizontala, strat aluneca peste alt strat de pamant('o ia la vale'), in timp ce sub picioarele viaductului exista o alta eroziune(normala) pe care o face apa(acele santuri normale pentru un sol poate mai nisipos), dar care nu spune mare lucru despre structura solului in adancime. Plus ca noi ne facem griji, dar constructorul nu! - asta spune ca nu e nimic perisulos acolo. Cand vom vedea masini uriase care cara tone de ciment(pietris, material stabilizator) la picioarele viaductului, doar atunci sa ne facem griji.

constructorul isi face griji si nu numai el.

Atat calea ferata cat si pilele viaductului sunt monitorizate demult.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

#11428
nu sunt specialist insa mie mi se pare ca viaductul nu are nici un fel de problema insa tare imi e frica ca la  primul inghet-dezghet acel debleu se va "pune in miscare" . Sincer nu vad ce zid de sprijin poate sa-l tina pe loc. iar daca se pune in miscare rade viaductul de pe fata pamantului.

Am vazut cu ochii mei o mica alunecare de teren pe un deal pe care erau cateva zeci de salcami de peste 10 ani si care avea o panta mult mai lina: in momentul in care s-a pus in miscare s-a dus ca o avalansa.

acum stau si ma intreb cum e posibil sa coste mai mult un tunel acolo (cum sunt cele ale ungurilor, probabil facute cu TBM-uri) decat sa sapi si sa cari atata pamant si sa faci zeci de mii de metrii patrati de zid de sprijin.

imi imaginez ca sunt cateva zeci de mii de camioane de pamant dislocate de acolo.

si inca o intrebare: unde au dus tot acel pamant? puteau bine mersi sa renunte si la viaduc. cu pamantul din debleu umpleau tot viaductul. Se pare ca nu doar credinta ci si prostia muta muntii.

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

nu e mai scump.

nici Ungurii nu au facut cu TBM si cu NATM (Noua metoda austriaca). Adica la modul clasic....sapat/puscat+torcretat.

Pamantul e undeva de la capatul debleului spre lotul lui Astaldi. Au umplut acolo de pot sa faca circuit auto.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).